Onsdag igjen

lenemor

Forumet er livet
og jeg sitter her med kaffekoppen og frokost og surfer på nett mens huset vasker seg selv... ja, det er husmorvikar-dag [:D]

August sover, og har hatt en ganske grei natt, selv om han har spist opptil flere ganger.. hadde en skikkelig fæl kveld i går hvor han sto spent som en bue på fanget vårt og brølte seg blå med mageknip stakkar... etter å ha prøvd alle råd i boken (eller i hodet mitt) for å få ut luften bet jeg i det sure eplet og ga minifom, og det tok ikke mange minuttene før han sovnet på magen min... noen minutter senere kom den verste rapen jeg har hørt, og lufta gikk bokstavelig talt ut av han, han ble slapp som en skurefille. Da benyttet jeg anledningen og krøp til køys - før ti!

Nå sover gullet, og det skal han få gjøre til han våkner av seg selv - så blir det frokost og en trilletur mens hjelpen gjør seg ferdig her hjemme... I ettermiddag skal han til lege, siden legen vi skulle til å seksukerskontrollen i går var syk

Hva gjør dere flotte damene mine i dag da?

God morgen..

Mina våknet 0645 og har sovet hele natta, så jeg er veldig fornøyd[:D] Hun virker ganske så fin, men jeg har valgt å være hjemme med henne for det idag. Ble så sent på henne igår kveld også, siden vi kom hjem så sent fra sykehuset.

Idag skal jeg rydde litt og vaske litt. Kunne godt tenkt meg husmorvikar jeg og[8D] En tur på butikken må vi også.

For en maraton dag... hmm
Solveig ble vekket kl 6 i dag, det var i det tidligste laget for henne! MEN faren skulle levere i bhg! Så faktisk fikk jeg sove til kl var 8 det var jo rene luksusen! Aslak var overhode ikke gira på grøt i dag, så det kan bli spennende! Vi skal på kontroll på hs nå, og så skal vi møte Solveig og far som skal ta vaksine! Etter det skal jeg og Aslak følge Solveig til tannlegen.. Og så skal Solveig bli med Aslak til fysio!! PUH.. puster ut nå..!  Har heldigvis dødtid innimellom, men da tenkte jeg at vi skulle ordne ting i sentrum, mens vi likevel var der!

Har hatt en arm som ikke fungerer som den skal! Håper ikke at Solveig får den samme bivirkningen, for da blir det lite søvn natten som kommer!

Ønsk meg lykke til slik at jeg ikke glemmer noe![8D][:D]

Lykke til Actrine! [:D]

Her starta dagen kl 7.30.. Helt greit! I tillegg er sambo hjemme, så da slapp jeg å ordne meg så tidlig, og kle på begge ungene og meg selv og gå ned til barnehagen.. [:D] Herlig.. Maren og jeg spiste frokost, og nå er ho lagt.. Så blir det vel hekling og sånn i dag og.. [8|][8D][:D]
Nå hopper jeg i dusjen tenker jeg, og så må vi vel en tur å handle litt..

God formiddag.

Her startet dagen 7.15, hadde håpet Marcus skulle sovne igjen og sove noen timer lengre men neida.

Marcus er feberfri på morran, han hoster og leker og er seg selv, kastet opp frokosten sin, sikkert en reaksjon på Tamiflu. Sambo er mye bere i dag, formen hans blir bedre og bedre for hver dag.

Idag skal jeg vaske tøy, ut å handle middag og noen andre ting på senteret her, Marcus skal være inne med pappan sin.

Hallo!

Har vel egentlig ikkje sove i natt, berre smådubba innimellom. Har ein forkjølese som berre blir verre og verre. Pottetett, sår og snørrete i nasen, og luftvegane er skikkelig tørre og kløande, men med masse slim [:'(] Hostar heftig til tider.. spesielt om kvelden og morgoen. Slitsom tillegsgreie akkuratt no, men men.

I dag skal eg til jordmor for kontroll. Ho er verdens skjønnaste person, så eg gledar meg alltid til å reise. Sit som regel i ein time og pratar om alt mellom himmel og jord - herlig, herlig dame!! [:)]
Så har eg tenkt å handle strikkepinnar og garn, og prøve meg på strikking - som eg absolutt ikkje kan, men så gjerne vil klare! Tenkte å lese teori i kveld, håpar ikkje augene dett att - har ein tendens til det med ein gang eg opnar boka.. [8|] Prøvde meg på litt lesing her no, men augene går i kryss..
Så eg trur eg skal ta ein laaaang dusj, så burde eg hatt ein kvil [:)]

Lenemor: Lykke til hos legen [:)] Korleis fungerer egentlig husmorvikar?
Actrine: Håpar vaksina ikkje lagar trøbbel, lykke til [:)]
Oslojente: Godt at Mina er i strøk, stakkars deg og ho. Må ha vore kjempe tøft for begge i går [&o]
Almyrida: Kos deg med hekling! [:D]

Her er det roolig formiddag. Barna er plassert i barnehage og på skolen og jeg sitter og drikker kaffi[:D] Om knappe 2 timer er jeg på jobb igjen - skal jobbe til halv 5. Tia går utrolig fort!

Det blir foreldremøte på SFO i kveld og ellers blir det vel bare å slappe av i sofaen etterpå[:)]

Ha en fin dag, alle sammen!

oj onsdag allerede! Ukene bare flyr fortiden, noe som er deilig da vi venter på at huset vårt skal bli ferdig og det blir det i januar[:)]

Ellers er det ikke så mye spennende som skjer her, jeg har roet ned tempoet de siste ukene da jeg har vært veldig sliten og strever med jern anemi og mye svimling og håper jernet snart blir tatt opp i kroppen!

Ha en fin dag alle sammen[:D]

Marcus er i bedre form men feberen er te bake. Nå står han ved siden av meg og lager mat, sambo ser litt tv. Er glad sambo er hjemme denne uka, kjenner jeg trenger litt hjelp.

Jeg har vært å handlet noen små ting, og når jeg kom hjem satt gutta mine i badekaret.

Back
Topp