Onsdag igjen

namba

Forumet er livet
God morgen damer. Hva skal dere i dag?

I dag er planen min å få pakket ferdig sykehus bagen. Jeg er godt i gang så det er nok fort gjort. Senere skal jeg til fysio og høre hva hun sier ang. ryggen min, om hun vet av noen behandlingsmetoder som kan hjelpe mot smertene. Mens jeg er i området må jeg benytte meg av det og kjøpe litt småtterier. Ellers blir det nok som vanlig, gjøre så lite som mulig.

God morgen!

Her skal vi bare nyte fridagen jeg og Thea..[:)]
Skal se om jeg får litt energi etterhvert så skal jeg støvsuge og ordne litt her...
Er 1 dag på overtid i dag og drittlei allerede...[&o] Men har et håp om att det ikke er så altfor lenge til ting skjer! For om ingenting hadde skjedd av seg selv innen lørdag,så skulle jeg ringe jordmorvakten.
Slik att hun undersøker meg og sender meg videre til overtidskontroll på sykehuset! Så da er det et lite håp om att ting kanskje kan skje i løpet av helgen!![:)]

Ha en fin dag jenter!!

go mårn
Spennende dager for dere, namba og frøkenSia.
Vi skal rydde idag, kanskje det blir lunsj med venner. Skal en liten tur på jobb. Ikke så veldig spennende mao

God morgen!!

Her har vi det varmt igjen, 18 grader kl 9 om morgenen.....
Sola skinner, men her sitter jeg på jobb og blomstrer....[8D]

Idag skal dagen gå fort, for jeg har en venninne på besøk, og vi skal kose oss ikveld!! Det blir kos!!

Lykke til frk. Sia og Namba, håper ingen av dere har så lenge igjen nå!!!

Spennende med snarlige fødsler altså!

Her er det halsvondt som gjelder. Så jeg skal til legen senere idag. Så får vi se om det er bakterier og jeg må på nok en antibiotikakur. Begynner å bli noen stykker dette året. Og ettersom jeg ble operert og hadde diverse undersøkelser har jeg faktisk optjent frikort. Så dette er det store skrante-året altså!

Natte har vært ganske elendig. Malte har HYYYYYYLT store deler av natten, men er god og blid nå. Jeg hadde det kaldt i natt og flyttet meg derfor ikke inn i den kalde ekstra-stue der min evakueringsseng står, så mannen flyttet seg til sofaen i stuen. Helt greit det altså.

Men nå skal vi altså bli friske. (må nesten true mannen til å gå til legen også. Klager også på halsen)

God morgen..

Jeg har levert Mina i bhg og har nettopp betalt regninger[:'(] Det er så kjedelig,. Der gikk de pengene liksom[:-] Ja, ja får ikke gjort så mye med det..

Idag skal jeg prøve å få tak i lederen i pedagogiske fagsenteret i bydel Nordstrand, men det er ikke så lett for jeg har ringt mange ganger. Må forhøre meg litt ang bhg, siden jeg må søke innen 1. mars.

Ellers så skal jeg prøve å sove litt. Mina er litt ute av rutiner etter hun har vært hos pappaen sin. Gråter når jeg legger henne for kvelden. Det har jeg ALDRI vært borti før omtrent og våkner på natta og gråter[:o]. Ikke vanlig til å være henne, så nå prøver jeg å få henne tilbake til normalen.

God morgen.

Marcus har sovet godt i natt, ikke våknet for drikke.
Vi skal kose oss hjemme i dag, må en tur te Moss og kjøpe bursdags gave broren min og bestekompisen te Marcus.

Marcus skal på avlastninga senere i dag, og blir borte te fredag.

Heisann!!
går i halvsøvne fortiden.. er blitt veldig flink til det da! LAAANG erfaring! MEN nå er det bare halvannen uke til vi skal på sykehuset med Aslak!

Nå er Solveig i bhg, jeg og Aslak har fått handlet, Lyngen er fint plantet i krukken på trappen. Jeg har også tatt et par telefoner. Den ene var til legen min! Da jeg var 14 år fikk jeg påvist for grunne hofteskåler (eller hoftedysplasi som det også heter). Dette har plaget meg i hele mitt voksne liv. Jeg fikk røntgen for å holde dette under kontroll og vite litt om utviklingen! Legen har fått svar tilbake: "Negativ" Så da lurer jeg på hva som har skjedd??????????? for det virker ikke slik med de smertene jeg har! merksnodig..

jaja..

Senere i dag skal jeg og Aslak på shopping!! Solveig har laget ting i bhg og vi skal kjøpe dette. Så går pengene til barnehagens FN-prosjekt! Solveig gleder seg veldig til å kjøpe kake i bhg![;)]

God morgen....eller formiddag! Her begynte dagen med skriking "eg vill isje!!" - og alt feil. Det var feil at storesøster hadde med appelsin i matboksen - men hun ville ikke ha med selv heller. Etter mye om og men kom hun seg i klærne - men vi kom oss litt seint ut dørene så vi måtte til skolen først med storesøster. Deretter gikk det bedre da jeg følgte henne til frokosten og sa hadet der... *Pusterlettetut*

Nå skal jeg på jobb om en drøy time. Skal på "kurs" noen timer først - går på et nytt system som skal brukes til han jeg er assistent for i SFO. Er så glad for å få en slik utrolig flott mulighet - akkurat det jeg ønsket meg[:)] Etter en litt dårlig start, er han nå begynt å bli mye tryggere på meg, så jeg tror nok vi skal få dette til å fungere[:)][:)]

Og så skal jeg nyyyyte siste kvelden "alene"[8D] Joda, jeg gleder meg til mannen kommer hjem i morgen - så jeg får avlastning med ungene - men det er jo ganske herlig å nyte stillheten noen timer etter barnas leggetid[;)]

God morgen jenter.

Sender litt fødestøv til namba og frøkenSia .....

Ellers ingen store planner er jobber og skal hjem å kose meg med gutta etter på.

God kveld [:D]

Jeg har vært å hatt glattkjøring i dag, og da var jo bare så utrolig gøy [:D] Hihi [:)]
Det er stortsett alt jeg har rekt i dag bortsett fra å spise middag [8D][:)]

Har jeg glemt å skrive her i dag jeg?

Hadde en fin natt - bare oppe noen timer, men jeg fikk sovet innimellom og det gikk veldig greit. Sto opp klokka sju og fikk kledd på og matet Johanna mens G gjorde seg klar, så gikk jeg og la meg igjen da de dro. August og jeg sto opp først klokka ti i dag, etter mating og litt kos.

Har ikke gjort stort i dag -vært en tur på posten og apoteket (Johanna har fått astmamedisin - de ville ikke ha henne inn til utredning på barneklinikken fordi de mente at symptomene vi har beskrevet til legen var tilstrekkelig til å sette diagnosen barneastma), og så har vi hatt middagsgjester (venninna mi kom opp med fotografbildene, så hun og datteren ble til middag).

Nå sitter jeg og venter på at August skal våkne for litt mat igjen, Johanna skal snart legges, og så er det slakking på sofaen frem til leggetid

Så kjipt at hun har fått astma da lenemor, men samtidig er det så deilig når man endelig får svar på hva som er galt, og at man faktisk kan få noe for det som hjelper!

Jeg var alt for tidlig oppe igjen[:'(] Lillemor våknet med vondt i magen kl 4 i natt og da klokka var halv 6 var det bare å stå opp. Tror egentlig det er tenner som plager, men men. Hun var i strålende humør resten av dagen da. Og da vi hadde kjørt storesøster i barnehagen gikk vi å la oss igjen, veldig deilig!

Så var vi på tur i formiddag, må få luftet hundene da så slipper jeg mas på ettermiddagen[;)]

HS har fått fart på seg de to siste dagene så nå har jeg i alle fall nok å gjøre om dagene, men det er jo litt gøy og da!

Nå er det snart tv tid for min del, ha en fortsatt fin onsdagskveld alle sammen![:)]

Jeg har farget håret, sett litt tv og nå sitter jeg her.

Ikke gjort noen ting i kveld, bare slapper av.

I morra skal jeg være med sambo på jobb, gruer meg te å stå opp i morra tidlig. Men men.

Takk for fødestøvet damer. Nå samles det for harde livet her så håper jeg at jeg har nok til helgen.[8D]

Så synd at Johanna har astma, men jammen godt å få medisin også slik at det blir bedre for henne.

Back
Topp