Onsdag i dag =)

Herlig :D
Har ikke hørt fra mannen enda og aner ikke når han er hjemme...
Her blir det foreløpig epler på T og meg, det er jo koseligst å spise sammen alle sammen.
Og ja; han kunne fortelle at de hadde spist laks i barnehagen i dag, så det ville han IKKE ha :p
Så det blir fiskekaker istedet :p
Og jeg skal trene i kveld - gleder meg!
samme her, derfor jeg ikke orka å lage noen ordentlig middag, vi lager heller en god kvelds når mannen er kommet hjem ;)
Nå koser jeg meg med en karamell-latte mens Hermine fikk pære i nett, og jammen meg forsvant ikke all pæra :eek: Den har vært så myk at hun har sutta den ut gjennom hullene i nettet! Håper det går bra for lille magen :p

samme her, derfor jeg ikke orka å lage noen ordentlig middag, vi lager heller en god kvelds når mannen er kommet hjem ;)
Nå koser jeg meg med en karamell-latte mens Hermine fikk pære i nett, og jammen meg forsvant ikke all pæra :eek: Den har vært så myk at hun har sutta den ut gjennom hullene i nettet! Håper det går bra for lille magen :p

Det går nok bra. Er ikke pære ganske mildt?
MAnnen ringte rett etter at jeg skrev innlegget og var så sliten at han ikke orket å gå siste veien hjem.
Det er ikke langt, men bare nedover. Det går dårlig med gelében! :p
SÅ nå venter maten på at han skl bli ferdig i dusjen! :D
Spørs om jeg må legge to unger i dag og, om jeg rekker det før trening :p

MAnnen ringte rett etter at jeg skrev innlegget og var så sliten at han ikke orket å gå siste veien hjem.
får håpe det går bra for magen, vi har jo slitsomme netter så det holder allerede :eek: o_O
Hehe, såpass sliten ja! Her kom endelig mannen hjem nå, og tar unna litt av kjøkkenrotet og flaskevask for meg :rolleyes: Er helt på tuppa sliten idag så nå blir det sofaslækking et par timer! :oops: Hermine måtte få snorke litt kl 17.45, da var hun helt gåen stakkars, sånn går det når hun bare powernapper hele dagen o_O

Skjønner han er sliten etter skituren sin ja, deilig å komme hjem etter man har trent:-)
Deilig at du også får deg en tur ut da:-)

Ja, og Lillebror har allerede tatt kvelden (får vi håpe, for mannens del da jeg ikke har gjort klar noen flaske...!) før jeg drar på trening :D
Han tok heldigvis T på badet og leser for han nå, for nå må jeg jo straks reise også!
Blir digg med trening kjenner jeg :D

Spiste stekte kotteletter, poteter, salat og brun saus idag:) emmeth sovnet 19.45, han har vondt pga tennene, så smurte på med dentinox før han la seg. Tror jeg setter en paracet på han om han har vondt i natt, stakkars. Jeg har akkurat laget meg havrekuler;) måtte bare ha det:p

Spiste stekte kotteletter, poteter, salat og brun saus idag:) emmeth sovnet 19.45, han har vondt pga tennene, så smurte på med dentinox før han la seg. Tror jeg setter en paracet på han om han har vondt i natt, stakkars. Jeg har akkurat laget meg havrekuler;) måtte bare ha det:p

Nam, det høres godt ut. Tror jeg skal kjøpe dentinox jeg også, men er det sant det de sier om at man helst ikke skal bruke det?

oooh, havrekuler er jo så godt! :D
Hva har du i de???

Nam, det høres godt ut. Tror jeg skal kjøpe dentinox jeg også, men er det sant det de sier om at man helst ikke skal bruke det?
Jeg har hørt at man skal bruke det minst mulig.
Her hjalp det ikke på T, så vi har omtrent aldri brukt det.

Jeg har hørt at man skal bruke det minst mulig.
Her hjalp det ikke på T, så vi har omtrent aldri brukt det.
Får ta på litt og se, om det skulle bli slik i morgen også.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg har brukt dentinox til alle mine, og det bedøver tann kjøttet. Har ikke merket noe dårlig med det. Smører på om noen dråper om gangen. Ca 3 ganger daglig.

Jeg har brukt dentinox til alle mine, og det bedøver tann kjøttet. Har ikke merket noe dårlig med det. Smører på om noen dråper om gangen. Ca 3 ganger daglig.
Ok, det skal prøves i morgen:)

Nå blir det natta her, sov godt damer:)

Good night!
Jeg har spist kveldsmat etter en deilig dusj etter trening!
Må bare roe kroppen litt til, så er det senga her og :D

God natt, god natt! :)
Har akkurat spist en burger :p Blir sene middager her i hus for tiden gitt :p

Back
Topp