ONSDAG I DAG:)

ORIGINAL: suki

Erre mulig?! [:@][:D]

Samboern kom med en idiot-kommentar når NM akkurat var født også. Dummen ble bedt om å flytte seg litt når jeg skulle sys, også velger han av alle plasser stolen ved fotenden av senga mi. "Oj det der var ikke akkurat et vakkert syn", sa han! [:@][>:][X(][:o][&:]

Takk for den du!!

Hahaha, djiiiiiz! [&:]

ORIGINAL: suki

Erre mulig?! [:@][:D]

Samboern kom med en idiot-kommentar når NM akkurat var født også. Dummen ble bedt om å flytte seg litt når jeg skulle sys, også velger han av alle plasser stolen ved fotenden av senga mi. "Oj det der var ikke akkurat et vakkert syn", sa han! [:@][>:][X(][:o][&:]

Takk for den du!!

måtte flire jeg Suki. Hva mannfolk finner på å si. Samboeren måtte innrømme her om dagen at han mye heller sitter på Martins (en lokal pub) og drikker øl, enn å være med på fødsel[>:]

ORIGINAL: papayamammaen

Det holder, Mcmor! [:D] Så flink du er!!

Bra[:D] Takk, men nå skal jeg så vidt være hjemme fram til besøket kommer, så resten fikser mor det meste av..

håper det går bra med alle sammen her inne :) jeg sitter å leser om dere hver dag her inne .. må alltid smile , for jeg syns jeg ser dere [:)]

Looney : hvor reiser dere ? vi skal også være på gardemoen halv 7 mandags morgen ..

ORIGINAL: *Nathalie*

håper det går bra med alle sammen her inne :) jeg sitter å leser om dere hver dag her inne .. må alltid smile , for jeg syns jeg ser dere [:)]

Looney : hvor reiser dere ? vi skal også være på gardemoen halv 7 mandags morgen ..

Vi reiser med Brussel Airlines til Belgia, mellomlander der, før vi reiser videre til Malaga flyplass i Spania. Hvor skal dere??

Flyet vårt går vel 06.50 tror jeg[:)]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: *Nathalie*

Vi reiser med Brussel Airlines til Belgia, mellomlander der, før vi reiser videre til Malaga flyplass i Spania. Hvor skal dere??

Flyet vårt går vel 06.50 tror jeg[:)]

oki, det går så tidlig ja . vi skal til kypros vi ( fig tree bay) .. så vi må være på flyplassen halv 7 , flyet går rundt åtte..

Back
Topp