ONSDAG I DAG:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

hjemmedag i dag, og i dag får jeg besøk[:)] ei fra jobben som har slutta, vi har nok mye å snakke om.

ellers så er det SOOOOOL her i dag!!!! vi har hatt den kaldeste juni siden 1931 eller noe sånt så jeg kjenner jeg trenger litt varme snart. ca 10 grader her nå, hadde vært fint med 10 til.

det som er litt dumt er at vi har ingen fin uteplass i år, har revet verandaen så sitter på bakken med masse ugress overalt[X(] skal få i meg noe å sprøyte med jeg, så ting forsvinner litt fort her.

God morgen! [:)]

Her starta dagen 6.30, da våkna jeg av at Ida kom i senga mi... hun lå bare og hosta, så fikk ikke sove mer. Vekte lillebror litt over halv 8, så han har fått sovet ut litt i dag! [:)] Kanskje humøret hans blir bedre også av det...
Ute skinner sola ja, snakk om uvant! Er 11 grader her nå, så det er ikke akkurat sommertemperatur selv om sola skinner.
Jeg og ungene drar snart på trening. Blir styrketrening i dag. Sambo kommer hjem litt tidligere i dag, og har med seg en kollega. De skal spise middag her (og jeg aner ikke hva jeg skal lage...) før de drar på sykkeltur. Begge har meldt seg på Tour de Tomtvatnet (stort ritt som går av på lørdag), og siden kollegaen til sambo ikke har testa løypa før, så skal de på prøvetur. Onsdag er jo også o-løpdag, så det skal jeg og ungene på mens de sykler. Eller, jeg vet ikke om jeg blir med eller ikke enda. Får se om jeg er lei og vil ha barnefri eller ikke... [8D]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Onsdag og jeg skal på kurs hele dagen. Kl 16.15 har jeg privat legetime for å sjekke spira mi[:)] Så bærer det hjem til gubben og N, dersom gubben ikke har glemt å hente N i bhg[:D], for å lage middag. Broeren til N kommer visst på middag også.

Ellers skal gubben i møte med megler i dag, og leiliegheten vår blir nok lagt ut på finn til uken tenker jeg.

Hola hola, i dag begynne byfesten her i Lillestrøm. Jeg vil få med meg Donkeyboys og Postgriobygget!

God morgen. Eller var morgen kl. 06.00 som vanlig[;)]

Her er det[;)]kaldt og overskyet som vanlig. men vi hadde det fint igår med sol og 10 grader. Så da var vi ute å raka plenen og gikk tur. Fikk også malt veggene i trappa og tenkte jeg skulle fortsette med yttergangen idag...
Ellers ingen andre planer. Håper streiken er over idag!

Ha en flott onsdag[:)]

Her har dagen startet for fullt ja[:)] Kidsa er i barnehagen og her sitter jeg[8D] Er ikke helt i form enda jeg så tar enda en fridag i fra treningen tenker jeg..Men er bedre enn jeg var i går[:)] Har sovet nesten hele natten nå[:)] og det trengdes kjenner jeg[:)]

Nei får vel gjør litt småplukk her hjemme tenke jeg

nei vi får snakkes senere tenker jeg

Mini prøvde seg med morgen klokken kvart over seks, men det synest jeg var litt tidlig. Han ville ha på shortsen... så da hev jeg på shortsen før jeg sa han måtte sove litt til[8D] Så sov han til åtte[:D][:D][:D][:D] Han spurte om han kunne få fri fra bhg i dag... ja hvorfor ikke... jeg skal bare pakke og nabogutten kjeder seg da de streiker ennå så han blir sikkert glad!!![:)][:)][:)] I morgen reiser jeg... wohooo.. klar for stueforandring kjenner jeg!!![:)][:)][:)]

Vel da har jeg kjøpt sukkerbunn, bringebærsyltetøy, kremfløte og vaniljesukker...Lurer på hva jeg skal lage av det altså[8D][8D][8D]

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: buffi

Vel da har jeg kjøpt sukkerbunn, bringebærsyltetøy, kremfløte og vaniljesukker...Lurer på hva jeg skal lage av det altså[8D][8D][8D]

Hehe, er det nå du skal til pers med din første bløtkake? [:D]
Jeg har enda ikke prøvd, men har revet ut en oppskrift på en kake, som jeg skal prøve. Er den god har jeg ihvertfall en god kake jeg kan lage i tillegg til standard boller, muffins og brownies som jeg føler at jeg alltid lager.

ja i dag skal jeg øve[:)][:)][:)] Får håpe jeg får det til[:)] Men har heldigis god tid siden vi skal ha selskapet 19 juni[:)]

og blir det vellykka så legger jeg inn bildet av kaka mi[:)]

suki; syns godt du skal være hjemme om du ikke er i form jeg. er akkurat lik selv, vanskelig å være hjemme selv om man burde. lytt til kroppen, det lønner seg over tid[:)]

Tobias sover i vogna (med en leke-sykebil sammen med seg, var visst dødsviktig at den fikk være med), og Ida sover i sofaen. Mulig hun synes det ble litt tidlig i morrest! [8D] Når lillemann våkner skal vi ut i sola en liten stund, før det blir middag. Fant ut at jeg lager hjemmelaga hamburger, kylling og vanlig, til sykkelgutta! 

Nyyydelig vær her!! Har solt meg ute det meste av dagen, og stukket inn for å sette på nye maskiner med klær og støvsuge litt innimellom[:)]

Tror menyen her i dag blir grillmat, kanskje grillbein og kyllingfilet....

No er fruen i godt humør-
Har fått handlet meg mer garn, så no har jeg prosjekt i en uke til tror jeg.
Etter det skal jeg handle inne til å strikke en bomullkjole i strl 4 år. Gleder meg litt, da det er en overraskelse til noen vi skal besøke i sommer.Idag er det deilig sommervær her, temp har jeg ikke sjekket, men det er akkurat passe for meg.

Fikk sola meg i 15 minutter jeg også, før unga fant ut at det bare var tull å være ute [8|] Nå skal vi straks i gang med middagslaging! 

Da fant Heidi kaken som jeg hadde laget i dag[:)][:)][:)] Og den ble godkjent av henne[:)][:)]

For en fantastisk dag[:)] A på avsluttende, så snittet mitt blir topp. Sett nye-lille-sjef på ul og alt er bra der[:)]

Det kjipe i dag er at det blir fotograf og mulig visning av leil mens vi er i Spania til uken. Med andre ord må huset være strøkent når vi drar. I tillegg skal kontoret males ferdig og terrassen beises. Og jeg må pakkke for tre for gubben skal jobbe på messe hele helgen, og er knapt nok hjemom. Og vi skal være på flyplassen 06.30 på mandag morgen[&:]

Hjemme fra o-løp. Ungene var veldig flinke, gikk mye selv og greier. Tobias fikk hilse på en frosk også, men den var visst æsj, så den slo han likegodt til [8|]
Nå spiser de alt for sen kveldsmat, og jeg HÅPER de legger seg snart. Jeg vil ha fred og ro.

Har stekt karbonader til besøket mitt. Vi blir antageligvis 10 voksne og 4 unger på lørdag, og det ble ikke mer enn 17 eller 18 karbonader. Fordi jeg måtte dele to stykker og teste om de var stekte gjennom[8D]

Men vi skal i tillegg ha reker, kylling og skinke. Altså et mini koldtbord. Holder det da vel[8|] Please si ja, for jeg har ikke tid til å lage flere[:D][:D]

Det holder, Mcmor! [:D] Så flink du er!!

Sambo så slutten av Fødeavdelingen med meg istad. Idet dama holder på å føde kroppen, etter at hodet ble født på forrige rie, så kommer dagens fra gubben:
"Huff, det er ikke noe godt å være mann akkurat der altså!"

[8|]

Back
Topp