Onsdag damer!

lenemor

Forumet er livet
Sitter og spiser frokost, huset vaskes, og August ligger på gulvet og leker i babygym'en sin.. så morsomt at han har begynt å ta etter lekene synes jeg.

Skal straks ned på butikken og handle litt - for nemlig storbesøk fra Ålesund i dag... namba tar turen for å hilse på for første gang, og det er kjempekoselig! Litt usikker på hva jeg skal finne på  til lunsj da... om du er her namba så kom med forslag rimelig kjapt! [:D]

Jeg og barna kjørte sambo på jobb tidlig i dag, og vet ikke helt hva vi skal finne på i dag men finner nok alltids på noe. Leah vil på Eventyrfabrikken - men der var vi jo for ett par dager siden [8D]

Så koselig da lenemor [:D] Kos dere masse [:D]

Åååååå, så koselig med besøk da [:D]
Kose dere masse begge to [:)]

Idag er Lnnea i bhg. igjen. Ho var hjemme med meg igår, og da laga vi kakemenn [:D]
Skal ringe idag å høre om de har fått svar på prøvene ho tok på fredag.
Håper det er noe ho kan få for denne grusomme hosten, men håper virkelig
ikke det er kikhoste!!!
Da må ho nok være hjemme fra bhg. lenge, og det tviler jeg på at faller i god smak [8|]

Og så må jeg samtidig få bestilt en legetime samtidig som jeg skal inn å fjerne
stingene på fredag. Hånda er ikke god, så tviler på at jeg kan begynne på jobb på mandag [8|]
Å trekke igjen en glidelås, tenne en lighter ol. med høyrehånda er uaktuelt liksom...
Men jeg har klart å skrive litt, så idag må jeg begynne på julekortene [:D]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

Ja, da var det allerede onsdag. Her har regnet begynt å dette ned - argh!!! Var jo så fint vær igår - ja, ja, typisk julevær i vest[>:] Jeg skal straks gjøre meg klar for jobb, må innom en butikk på veien for Amalie skal i selskap idag til ei i barnehagen, så må kjøpe noe til henne. Jobber helt til halv fem idag, så da må alt være klart på forhånd til selskapet som begynner fem[;)] Heldigvis skal ikke mannen jobbe så lenge idag, så han slutter til vanlig tid så jeg slipper henting først.

Vet enda ikke om jeg må bli med henne i selskapet, det får vi se an. Om hun sier hadet spontant til meg når vi kommer dit er det nok ingen problem, men har selvfølgelig mulighet til å være med.

Kvelden blir som vanlig rolig.

Ha en fin dag, alle sammen!

Takk for i dag, lenemor. Det var veldig hyggelig. Jeg har hatt en kjempefin dag i dag. Det gjorde veldig godt å komme seg bort en tur og koble av. Det var bare det at tiden gikk så altfor fort. Jeg var innom ei (til) fra novemberforumet i dag. Jeg kom hjem til nyvasket hus i dag også så det var kjempedeilig.

I dag kom svigermor å henta meg på jobb, så dro vi til en sybutikk og kjøpte stoff til julekjole til Nathalie[:)]. Hun ville sy en kjole til henne, så det skal hun få lov til[:D]! Tror den blir søt da, selekjole i skotskrutet mønster med grått, rødt og svart. Og svart tyllkant nederst.

Nathalie var et par timer i barnehagen i dag også. (må hente henne før halv tolv, siden hun ikke skal være så masse ute med lungebetennelse). I dag hadde de vært i kirken hvor 5 åringene hadde julespill. Å det hadde vært en ekte hest inne i kirka, og den hadde bæsja![:D] Det var jo supermorsomt for en 3 år gammel jente[:D].

tusen takk for besøket, namba, jeg storkoste meg, og det var gøy å endelig få treffe deg!!

Nathalie blir sikkert kjempefin i hjemmesydd kjole - og så morsomt med hesten som bæsja i kirka!

Hvordan var det med blodprøvene til Linnea i dag Nøste - håper virkelig hun ikke har kikhoste altså!! Og lykke til med fjerning av sting på fredag, håper du snart får mer bevegelighet og mindre vondt i hånda (og vær forsiktig med skrivinga nå, det er anstrengende for hånda det!)

Back
Topp