Onsdag :D

Ååååjaaaa. Trodde hun var for kort i føttene jeg. Hahaha!!
Men hva skal man kle på småttisene om de skal ut i sæle da? Prøvde på henne dressene hun fikk til jul, men ingen av dem passa. Den ene hadde korte armer og bein, og var romslig over magen,mens den andre var steika lang i beina, men var så godt fora at det ikke var plass til føttene til Jenny??? Mye rart av klær gitt..
Huff, ja det er mye UBRUKELIG barnetøy på markedet! Har også en dress som var altfor kort i beina, selv om den var lang nok i kroppen...det var en type H&M babydress, tydeligvis kun skapt for å sitte i bilstol med :eek:

I Ergosela bruker jeg ullundertøy, strikkasett (jakke+bukse) og vinterdress (type Reflex bobledress), to sett ullsokker og stonz, tynne ullvotter inni tykke tovavotter, tynn ullhjelm og vindtett lue utpå. *puh* Sist var det 5-7 minus, og da var hun aaakkurat passe varm da vi kom inn! :) Synes ikke hun får så mye kroppsvarme fra meg, tross at jeg bruker tykk ullgenser og har henne rett mot den, så en åpen jakke over på meg da. Påkledninga tar litt tid, men vi leker og synger mens vi kler på så går det stort sett greit, bare litt utålmodig gråt :p ;)

Det var jo helt tullete og komplett unøvdendig, for jeg går aldri noen steder uten brodder. Aner ikke hvorfor jeg klarte å glemme de.
Og hele byen her består av bratte bakker, og det ER glatt mange steder!
Jeg burde gått en omveg, men neida.
Føler meg litt mørbanket på rumpa og i skulderen, men det er min egen feil, gitt!
huff, nei det er skumle saker! Her står broddene fast på turskoene hele vinteren ;)

Her starta dagen klokka 6 for å få pappa'n avgårde på flyplassen i dag tidlig. :( Ikke no gøy når man skal dit for å levere ham! Etterpå dro vi en snartur innom jobb og hilste på formannen min :) Veldig hyggelig!
Hadde egentlig tenkt meg på lekefrokost i regi av den lokale menigheten, men hadde litt angst for at all malten og sviskesafta jeg har gitt Asle for den harde magen hans de siste dagene skulle kicke inn mens vi var der, så jeg dro heller hjem. Så heldige meg fikk vaske klær, rydde og generelt leke husmor i stedet. Rart hvor mye dritt det blir når man prioriterer sofakos foran husarbeid i halvannen uke gitt ;):p Den lille banditten min er i seng, og jeg skal ikke være sen om å følge etter i kveld, kjenner jeg. ;)
God bedring til dere som er syke! Ikke no gøy nå for tiden med alt det som ligger i luften :(
Og god bedring til stumpen og skulderen, Fru H. Det var da endelig godt ikke E slo seg!! :)

huff, nei det er skumle saker! Her står broddene fast på turskoene hele vinteren ;)
Joda, men de lå i garasjen, av alle ting, for jeg ba mannen legge de der da han dro på jobb siden de lå i bilen. Og så forsvant det helt for meg.

Back
Topp