Onsdag :D

Vi tviholder på bagen til det ikke er plass mer :-p
Sportsdelen vår er kun vendt fra den som triller, så vi venter gjerne en god stund enda :)

Vi kan ha sportdelen begge veier, og det er veldig greit. Skal beholde sovebaen til det blir litt mer vår. Om noen mnd tenker jeg at vi bytter om. Uæææ, så fort det går!!:)

Vi kan ha sportdelen begge veier, og det er veldig greit. Skal beholde sovebaen til det blir litt mer vår. Om noen mnd tenker jeg at vi bytter om. Uæææ, så fort det går!!:)

Det går alt for fort, gruuuuer meg til å begynne i jobb i mai.

Jo, vi fikk en bæresæle (ergobaby) i forbindelse med fødselen, men jeg syns den er så stiv og mini vræler med en gang hun kommer oppi, så det går ikke helt glatt det heller. Gleder meg til bæremeis-tiden kommer!!:D

Når går dere over til sportsbag i vogna forresten?

Vi har brukt sportsdelen en stund nå. Vi lånte en lammeskinnspose som ble for liten og fikk fn hjemmesydd pose som var for stor for bagdelen og den passet forøvrig ikke i sportsdelen heller for ansiktet ble dekket så vi kjøpte vår egen :-) Snuppa sover bedre i sportsdelen ig når vi er på butikker vil hun opp og se så da får hun sitte en liten stund. Jeg synst det var trist og bytte først for forbinder bagdelen med babytiden, men nå når jeg ser at hun trives bedre i vognen så angrer jeg ikke. Bæreselen vil hun ikke sitte i. Vi har ergobaby original.

Jo, vi fikk en bæresæle (ergobaby) i forbindelse med fødselen, men jeg syns den er så stiv og mini vræler med en gang hun kommer oppi, så det går ikke helt glatt det heller. Gleder meg til bæremeis-tiden kommer!!:D

Når går dere over til sportsbag i vogna forresten?
Vi bruker vognbagen ut vinteren, så bytter i april/mai tenker jeg. Men vi kan sette opp ryggen i bagdelen da, så snuppa får sitte litt å se når hun er våken :)
Vi har også ergosela, Hermine vræler helt til jeg begynner å gå, da er hun strålende fornøyd i den! :) ...stort sett! :p

Ja det er fri adgang for de og de kan ligge på lekematter å gjøre babyting mens vi voksne nyter div fra kafeen :) barnas lekeland heter det. Supert for større barn!
det hørtes jo fint ut da! Her er det kun for 2år+, og gulvet er klissete av slush og brus så egner seg ikke for babyer :eek: Men vi har Familiens Hus' åpne barnehage som har babydag hver torsdag, der kan babyene leke på gulvet og man treffer andre foreldre i permisjon, gratis kaffe og te er det også :)

Vi har brukt sportsdelen en stund nå. Vi lånte en lammeskinnspose som ble for liten og fikk fn hjemmesydd pose som var for stor for bagdelen og den passet forøvrig ikke i sportsdelen heller for ansiktet ble dekket så vi kjøpte vår egen :-) Snuppa sover bedre i sportsdelen ig når vi er på butikker vil hun opp og se så da får hun sitte en liten stund. Jeg synst det var trist og bytte først for forbinder bagdelen med babytiden, men nå når jeg ser at hun trives bedre i vognen så angrer jeg ikke. Bæreselen vil hun ikke sitte i. Vi har ergobaby original.

Ergobaby original ja. Samme som vi har. Syns den nederste delen (som skal være mellom beina på ungen) er alt for brei. :confused:

det hørtes jo fint ut da! Her er det kun for 2år+, og gulvet er klissete av slush og brus så egner seg ikke for babyer :eek: Men vi har Familiens Hus' åpne barnehage som har babydag hver torsdag, der kan babyene leke på gulvet og man treffer andre foreldre i permisjon, gratis kaffe og te er det også :)

Det hørtes kjekt ut med åpen barnehage. Det finnes ikke her. Det er deilig å komme seg ut og treffe andre med babyer så det er veldig greit med slike steder :)

Minn meg på brodder neste gang jeg skal ut og gå, damer!
Sklei så det sang etter i en bratt bakke på vei til byen i dag og har virkelig slått skulderen og rompa mi :-/
Og økende støl i tillegg!
er det mulig :p
T er i bursdag nå, skal snart hente dem igjen, så blir det sofaen resten av kvelden!

Sklei så det sang etter i en bratt bakke på vei til byen i dag og har virkelig slått skulderen og rompa mi :-/
T er i bursdag nå, skal snart hente dem igjen, så blir det sofaen resten av kvelden!
huff, det hørtes ikke noe godt ut! Håper du ikke hadde småen i bæresela på ryggen da? :eek: :p

Ergobaby original ja. Samme som vi har. Syns den nederste delen (som skal være mellom beina på ungen) er alt for brei. :confused:

Ja det syns jeg også! Kanskje den passer bedre når de blir større..

da er kanskje babyen din for liten til å sitte i sela uten nyfødtinnlegg? De skal kunne bøye knærne utfor kanten på midtstykket, kommer ikke knærne utfor slik at beina kan beveges fritt er babyen for liten til å sitte slik, og man må ha nyfødtinnlegget så de kan sitte i froskestilling! :) Men de skal sitte i spagat altså, det er ikke ubehagelig for dem ;)

Huff stakkars deg, det er sannelig vondt å falle på isen :eek:

huff, det hørtes ikke noe godt ut! Håper du ikke hadde småen i bæresela på ryggen da? :eek: :p
Nei jeg har ikke begynt å bære på ryggen ute enda, heldigvis!
Men er glad jeg hadde han i selen, for om jeg hadde hatt vognen hadde jeg enten mistet den, eller tippet den så fort at han hadde falt ut :o

Nei jeg har ikke begynt å bære på ryggen ute enda, heldigvis!
Men er glad jeg hadde han i selen, for om jeg hadde hatt vognen hadde jeg enten mistet den, eller tippet den så fort at han hadde falt ut :eek:
huff, ikke bra uansett da! Blei han redd?

da er kanskje babyen din for liten til å sitte i sela uten nyfødtinnlegg? De skal kunne bøye knærne utfor kanten på midtstykket, kommer ikke knærne utfor slik at beina kan beveges fritt er babyen for liten til å sitte slik, og man må ha nyfødtinnlegget så de kan sitte i froskestilling! :) Men de skal sitte i spagat altså, det er ikke ubehagelig for dem ;)

Ååååjaaaa. Trodde hun var for kort i føttene jeg. Hahaha!!
Men hva skal man kle på småttisene om de skal ut i sæle da? Prøvde på henne dressene hun fikk til jul, men ingen av dem passa. Den ene hadde korte armer og bein, og var romslig over magen,mens den andre var steika lang i beina, men var så godt fora at det ikke var plass til føttene til Jenny??? Mye rart av klær gitt..

Ååååjaaaa. Trodde hun var for kort i føttene jeg. Hahaha!!
Men hva skal man kle på småttisene om de skal ut i sæle da? Prøvde på henne dressene hun fikk til jul, men ingen av dem passa. Den ene hadde korte armer og bein, og var romslig over magen,mens den andre var steika lang i beina, men var så godt fora at det ikke var plass til føttene til Jenny??? Mye rart av klær gitt..

I dag var det 6-7 minus her og han hadde på seg ullbody, ullstillongs, tynne ullsokker, strikkasokker, en tynn ulldress og en vinddress utenpå. Altså, en helt tynn dress uten fór. Og Stonz på føttene, lue og votter! :D
Altså, to lag ull og vindtett dress utenpå =) Den har også en hette som er veldig lun!

hahahaha, så bra!
Det var jo helt tullete og komplett unøvdendig, for jeg går aldri noen steder uten brodder. Aner ikke hvorfor jeg klarte å glemme de.
Og hele byen her består av bratte bakker, og det ER glatt mange steder!
Jeg burde gått en omveg, men neida.
Føler meg litt mørbanket på rumpa og i skulderen, men det er min egen feil, gitt!

Idag har sambo hatt med Emmeth til legen. De finner ikke noe galt, noe jeg synes er rart?! Legen har skrevet erklæring til NAV om at jeg må ta over sambo sin fedrekvote for og ta meg av Emmeth når han er operert.. Har skrevet søknaden også, så er det bare og levere på NAV. Har hengt opp litt bilder av Emmeth idag også har jeg fått hengt opp sånne tinntallerkener som ungen fikk til dåpen med de forskjellige målene dems, klokkeslett, dato og navn:) Også fikk jeg satt inn bilder i hver av de:D Blei kjempefiiine;) Kan ta bilde og legge inn etterpå:) Ellera har jeg rydda og vasket klær idag og slappet litt av:)

Back
Topp