Onsdag 9.april

Ass-in-couch her også, etter å ha baka ut fire brød som står til etterheving nå. Har tatt opp noen lefser til tining også, så da blir det kaffe med tilbehør snart.;)
Vi har et blåmeispar som bygger reir i overbygget til verandaen vår hvert år, og nå har den ene av dem funnet seg et nytt favorittsted - nemlig håndtaket på verandadøra vår. Sitter så fornøyd og hakker i metallet.:)Vis vedlegget 56797

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ååå, så herlig med selvstendige kjærledyr da :D

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja, vi har pleid å gjort det slik tidligere. Og nå hadde hun badet og var i pysjamas. Men hun har ikke sovnet i bilen på mange måneder, så tenkte vi skulle ta melk og lese hjemme så hun fikk roet ned før leggetid, ellers kan hun bruke så lang tid på å sovne ;) :p

Not today tydeligvis :D Herlige Hermine. Utslitt etter besøk hun :D

Not today tydeligvis :D Herlige Hermine. Utslitt etter besøk hun :D
Hehe, ja,tar på med barnehage, en times søvn og så besøk ;)

Da var T i seng. Litt gira etter bursdag :p
Mannen har reist på sammenkomst med kolleger og jeg har sofaen for meg selv :D
Litt herlig innimellom det!
Så nå er det kveldsmat, strikking og Greys!
Det er ganske deilig å ha tvn for seg selv ja! ...men irriterende når Harald kommer inn gjennom døra rett før jeg tenker å legge meg, for så å skulle oppdatere om dagen osv så jeg ikke er i seng før aaaaltfor seint :p

Det er ganske deilig å ha tvn for seg selv ja! ...men irriterende når Harald kommer inn gjennom døra rett før jeg tenker å legge meg, for så å skulle oppdatere om dagen osv så jeg ikke er i seng før aaaaltfor seint :p

-Aaaah, så typisk :p :D

Huff, der gikk det visst ei bestilling til Iherb på påskegodt til hele familien :eek: :rolleyes: Økologiske fruktdrops og karameller, nøttemix og litt annet snacks til Hermine :D

Sofasitting her også! :) skal straks lage meg kaffe og se på tv.. jeg fikk sambo til å kjøpe Frost idag:P så jeg og Emira så på den i nesten 1 time istad.. den varer ca 2 timer! Så hun måtte legges før den var ferdig;) jeg var også en tur ute med Liana istad.. gikk til barneskolen og huska litt (rett over gata).. imårra skal hun også i barnehagen.. og tror det blir gøy! Hehe hun blir såååå lei seg når hun ikke får bli med:P

Litt bilder fra dagen vår:)
Vis vedlegget 56804
Vis vedlegget 56807
Vis vedlegget 56808
Vis vedlegget 56809
Vis vedlegget 56810
Vis vedlegget 56811
Så fine bilder :D

Huff, der gikk det visst ei bestilling til Iherb på påskegodt til hele familien :eek: :rolleyes: Økologiske fruktdrops og karameller, nøttemix og litt annet snacks til Hermine :D

Herlig :-D

Surfer mobilt!

Så flotte bilder Anita :-) Liana er virkelig et sjarmtroll hehe. De smoothiene har jeg aldri sett,hvor er de kjøpt? :-)
Kos å se frost kan jeg tenke meg hehe...
Godt Liana er frisk igjen :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Har slappet av i kveld... sliten selvom jeg sov fra 21.30-08.30.. var oppe et par ganger i natt bare... deilig.. snart natta her :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Bruker deres tåteflasker ennå?
Har akkurat sluttet med det til W og M nå for noen dager siden. De har mildt sagt vært besatte haha... Mina får kun hvis hun våkner på natten...
Det gikk forresten veldig fint :-)

Tok alle flaskene i en pose og sa at nå skal vi gi det til kattepusen(nabokatten),så da må dere si hadet. De bare vinket og smilte hehe... trodde det skulle bli DET helvete :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Mina på tur i skogen for 1 uke siden :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vedlegg

• 1397075364782.jpg
    1397075364782.jpg
    95,3 KB · Visninger: 5

Er det dyrt der? :-) Ikke frist med masse drops og karameller. Noe av det beste jeg vet ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Bruker deres tåteflasker ennå?
Har akkurat sluttet med det til W og M nå for noen dager siden. De har mildt sagt vært besatte haha... Mina får kun hvis hun våkner på natten...
Det gikk forresten veldig fint :-)

Tok alle flaskene i en pose og sa at nå skal vi gi det til kattepusen(nabokatten),så da må dere si hadet. De bare vinket og smilte hehe... trodde det skulle bli DET helvete :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Nei vi bruker flaske til vann på natta og noen ganger til havremelk om han får istedet for amming om jeg er borte eller vi har barnevakt. Men som regel får han den melken på kopp eller i glass til kveldsmaten istedet for til legging.

Surfer mobilt!

Nei vi bruker flaske til vann på natta og noen ganger til havremelk om han får istedet for amming om jeg er borte eller vi har barnevakt. Men som regel får han den melken på kopp eller i glass til kveldsmaten istedet for til legging.

Surfer mobilt!
Ok. Så bra :-) men,nå blir det kun litt til på nettene til vann også fjerne vi den også... :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp