Onsdag 9.april

er forresten ganske så stolt for nå har jeg gått ned 12.5kg siden juli 2013 :D Og alle buksene mine sitter løst på, joggebuksa faller bare av :D
Godt jobba!:D
Hvilke metoder har du tatt i bruk?

Jeg har også gått ned en del ved å spise mindre middagsporsjoner. Sist jeg veide meg hadde jeg gått ned 11kg siden august i fjor.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Produktiv formiddag når Lillebror sovner 9.30 i vogna :-p
Stakk innom søs og leverte bursdagsklær til T til senere og fikk slått av en prat :)
Gikk videre til byen og handlet garn til vesten til Lillebror!
Nå er vi på barnetreffen, men han sover ute i vogna enda. Rart han er så trøtt da han sov hele natten!?
Jaja. Da blir han ferdig med sovingen før lek og lunch :)

Surfer mobilt!
Alt dere rekker på en dag altså!:)

Jeg har også gått ned en del ved å spise mindre middagsporsjoner. Sist jeg veide meg hadde jeg gått ned 11kg siden august i fjor.:)

Kjempebra da :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Regner og er grått ennå. Snødde i stad,men borte nå:-)
Vært på ikea idag og kjøpt 2 barne-lene-stoler til de,påskeliljer og perleblomst :-)
Og puter til kjøkkenstolene :-)
Gubben lager middag.. kylling ris og masse grønnsaker med hjemmelaget saus :-) mmm sulten :-)
Har levert inn en skoleoppgave.... deilig :-)

Hva skal dere ikveld? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Regner og er grått ennå. Snødde i stad,men borte nå:-)
Vært på ikea idag og kjøpt 2 barne-lene-stoler til de,påskeliljer og perleblomst :-)
Og puter til kjøkkenstolene :-)
Gubben lager middag.. kylling ris og masse grønnsaker med hjemmelaget saus :-) mmm sulten :-)
Har levert inn en skoleoppgave.... deilig :-)

Hva skal dere ikveld? :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Mannen kommer snart hjem og T skal hentes i bursdag :)
Straks kveldsmat på Lillebror og tidlig i seng tror jeg :)
Strikke og se tv på meg i kveld :-p

Surfer mobilt!

SÅ flinke vi er :D
Jeg spiser litt mindre karbohydrater, mindre brød og mer knekkebrød. Mer frukt og grønt, litt mindre pasta eller ris til middag og litt mer av det andre. Ingenting snop i ukedagene men lørdag spiser jeg alt mulig jeg har lyst på :)
...men fikk virkelig fart på sakene da jeg begynte å gå til og fra universitetet 3-4 ganger i uken ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har spist herlig hjemmelage tomatsuppe med pasta, egg og ferske rundstykker ala svigermor :) Gelé og mandelpuddingkake :) Nå er Hermine i badekaret mens bestemor passer på og jeg tar en pust i bakken. Så skal vi snart kjøre hjem hvor en hel haug med oppspart husarbeid venter på meg når vesla er i seng :eek: :P
...spørs om det ikke blir tv isteden...men er så kjedelig når husarbeidet bare vokser og vokser!

Vi har spist herlig hjemmelage tomatsuppe med pasta, egg og ferske rundstykker ala svigermor :) Gelé og mandelpuddingkake :) Nå er Hermine i badekaret mens bestemor passer på og jeg tar en pust i bakken. Så skal vi snart kjøre hjem hvor en hel haug med oppspart husarbeid venter på meg når vesla er i seng :eek: :P
...spørs om det ikke blir tv isteden...men er så kjedelig når husarbeidet bare vokser og vokser!

Ja det er godt å la vær, men deilig når alt er gjort..

Surfer mobilt!

Ja det er godt å la vær, men deilig når alt er gjort..

Surfer mobilt!
Ble enkleste legginga på ukesvis :D Hermine slokna i bilen på tur hjem kl 18.15, så var bare å legge henne over i senga ;) ...uten melk, kveldsmat, tannpuss eller noe :eek: Så nå lurer jeg litt på å gjøre klar ei ekstra flaske melk om hun skulle bli sulten tidligere på natta!?!

Herlig når kl er 19.20, alt er rydda og rumpa er plassert i sofaen! Føler meg som et oppvridd klut etter hektiske dager og lite søvn, så det blir godt med noen timer på sofaen! :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Gir dere forresten påskegave/godt til de ansatte i bhg?

Ass-in-couch her også, etter å ha baka ut fire brød som står til etterheving nå. Har tatt opp noen lefser til tining også, så da blir det kaffe med tilbehør snart.;)
Vi har et blåmeispar som bygger reir i overbygget til verandaen vår hvert år, og nå har den ene av dem funnet seg et nytt favorittsted - nemlig håndtaket på verandadøra vår. Sitter så fornøyd og hakker i metallet.:)1397064887456.jpg

.

Sofasitting her også! :) skal straks lage meg kaffe og se på tv.. jeg fikk sambo til å kjøpe Frost idag:P så jeg og Emira så på den i nesten 1 time istad.. den varer ca 2 timer! Så hun måtte legges før den var ferdig;) jeg var også en tur ute med Liana istad.. gikk til barneskolen og huska litt (rett over gata).. imårra skal hun også i barnehagen.. og tror det blir gøy! Hehe hun blir såååå lei seg når hun ikke får bli med:P

Litt bilder fra dagen vår:)
1397067692184.jpg
1397067746623.jpg
1397067758811.jpg
1397067778081.jpg
1397067787205.jpg
1397067799443.jpg

Gir dere forresten påskegave/godt til de ansatte i bhg?

Jeg har ikke gjort det tidligere ;) men er jo ingen dum idé når man kjenner de ansatte :)

Marianne: Så godt hun sovnet så greit. Kan det være en ide å stelle og gi melk før dere reiser hjem om dere er borte slik på kvelden? Det fungerte supert med T, Lillebror har vi ikke prøvd det med på en stund faktisk.. Men da stelte vi T før vi dro hjemover, gav kveldsmat, pusset tenner og tok på bleie/ pysj under uteklærne :D
Herlig å ha fått ryddet da!
Vi ahr ikke pleid å gi noe annet enn julekort vi. Og kommer nok til å gi en større oppmerksomhet når T slutter i bhg.

Da var T i seng. Litt gira etter bursdag :p
Mannen har reist på sammenkomst med kolleger og jeg har sofaen for meg selv :D
Litt herlig innimellom det!
Så nå er det kveldsmat, strikking og Greys!

S
Sofasitting her også! :) skal straks lage meg kaffe og se på tv.. jeg fikk sambo til å kjøpe Frost idag:p så jeg og Emira så på den i nesten 1 time istad.. den varer ca 2 timer! Så hun måtte legges før den var ferdig;) jeg var også en tur ute med Liana istad.. gikk til barneskolen og huska litt (rett over gata).. imårra skal hun også i barnehagen.. og tror det blir gøy! Hehe hun blir såååå lei seg når hun ikke får bli med:p

Litt bilder fra dagen vår:)
Vis vedlegget 56804
Vis vedlegget 56807
Vis vedlegget 56808
Vis vedlegget 56809
Vis vedlegget 56810
Vis vedlegget 56811
Så herlige bilder :D

Marianne: Så godt hun sovnet så greit. Kan det være en ide å stelle og gi melk før dere reiser hjem om dere er borte slik på kvelden? Det fungerte supert med T, Lillebror har vi ikke prøvd det med på en stund faktisk.. Men da stelte vi T før vi dro hjemover, gav kveldsmat, pusset tenner og tok på bleie/ pysj under uteklærne :D
Herlig å ha fått ryddet da!
Vi ahr ikke pleid å gi noe annet enn julekort vi. Og kommer nok til å gi en større oppmerksomhet når T slutter i bhg.
Ja, vi har pleid å gjort det slik tidligere. Og nå hadde hun badet og var i pysjamas. Men hun har ikke sovnet i bilen på mange måneder, så tenkte vi skulle ta melk og lese hjemme så hun fikk roet ned før leggetid, ellers kan hun bruke så lang tid på å sovne ;) :p

Back
Topp