Onsdag 8. januar

Ungene er bada og lagt:) Jeg har lest litt om Cøliaki og gluten-allergi! Jeg helt kake og STUPTRØTT, så jeg køyer nå, jeg:D er så deilig og vite jeg kan sove en del timer:) Kommer sterkere tilbake i morgen:)

Sov godt snuppa! Håper du får en fin natt ;):)

Takk, ja hun er en tøffing:) Det har vært en fin dag, deilig å være i såpass grei form også når vi skulle kose oss:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Ja bra du hadde en samarbeidsvillig kropp akkurat idag :D

Søtsuget tok overhånd så laga en kopp kakao på ekstra lett melk, kakao og brun sukrin. Ble VELDIG godt og lite kcal! :D :p

Søtsuget tok overhånd så laga en kopp kakao på ekstra lett melk, kakao og brun sukrin. Ble VELDIG godt og lite kcal! :D :p
Det høres godt ut også

Jeg har blitt hekta på sykehus serien på cannal ni:-)

Så fine mål på likjpia, Sukkersnusk!:) Koselig at dere fikk en fin cafétur.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jenny var SKIKKELIG trøtt til kvelden og skreik til og med mens hun satt i badekaret.:eek: Hun sovna mens pappaen ga henne flaske, så da håper vi at hun sover steintungt gjennom natta.;)
Mannen har slukna på sofaen og jeg skal skrive pittelitt til på oppgava mi. Har så lyst på energi/noe godt, så det spørst om jeg får finne fran ei gulrot og noen sjokoladebiter. Kompansering er viktig!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jobb her i kveld :)
Til helgen har jeg studiesamling OG to senvakter. Jadda; sjekk timeplan før du takker ja til vakter neste gang!!

I morgen er det 15-månederskontroll her og :)

God kvelden fruer ;)

Håper Jenny sover seg godt gjennom natten! Ikke noe gøy når de er såå slitne :(

Og ha en fin jobbkveld Fru H!;)

Dagen har jammen flydd fort her! Begynte på lapskaus før jeg hentet jentene i bhgen og lot kjøttet småboble litt mens jeg var ute.. Valgte å trille Leoh og la Liana og Emira gå hjem :) var helt vindstille, bart og en utrolig god temperatur! Og det var visst sååå moro for Liana å GÅ hjem :P så gøy at hun lissom "falt" ned om og om igjen og bare lo:rolleyes::p til slutt måtte jeg bære hun, for ellers tror jeg vi hadde vært på veien enda :P hahaha..

Nå blir det hotel cæsar og bare læxing på sofan :)

Har noen bilder fra turen hjem..ikke så voldsom bra bilder da, men :P
1389209921481.jpg
1389209939742.jpg
1389209954319.jpg
1389209968408.jpg

Også litt leketid etter middag:D
(Syns foresten bhgen har vært voldsomt flinke til å kle på Liana idag :P)
1389210017755.jpg
1389210032923.jpg

God kvelden fruer ;)

Dagen har jammen flydd fort her! Begynte på lapskaus før jeg hentet jentene i bhgen og lot kjøttet småboble litt mens jeg var ute.. Valgte å trille Leoh og la Liana og Emira gå hjem :) var helt vindstille, bart og en utrolig god temperatur! Og det var visst sååå moro for Liana å GÅ hjem :p så gøy at hun lissom "falt" ned om og om igjen og bare lo:rolleyes::p til slutt måtte jeg bære hun, for ellers tror jeg vi hadde vært på veien enda :p hahaha..

Har noen bilder fra turen hjem..ikke så voldsom bra bilder da, men :p
Vis vedlegget 46211
Vis vedlegget 46212
Vis vedlegget 46213
Vis vedlegget 46214

(Syns foresten bhgen har vært voldsomt flinke til å kle på Liana idag :p)
Vis vedlegget 46215
Vis vedlegget 46216
Så herlige snusker du har:rolleyes:

God kvelden fruer ;)

Dagen har jammen flydd fort her! Begynte på lapskaus før jeg hentet jentene i bhgen og lot kjøttet småboble litt mens jeg var ute.. Valgte å trille Leoh og la Liana og Emira gå hjem :) var helt vindstille, bart og en utrolig god temperatur! Og det var visst sååå moro for Liana å GÅ hjem :P så gøy at hun lissom "falt" ned om og om igjen og bare lo:rolleyes::p til slutt måtte jeg bære hun, for ellers tror jeg vi hadde vært på veien enda :P hahaha..

Har noen bilder fra turen hjem..ikke så voldsom bra bilder da, men :P
Vis vedlegget 46211
Vis vedlegget 46212
Vis vedlegget 46213
Vis vedlegget 46214

(Syns foresten bhgen har vært voldsomt flinke til å kle på Liana idag :P)
Vis vedlegget 46215
Vis vedlegget 46216
Haha, syns jeg ser at Hermine skulle gått hjem, hun ville først løpt 100m og så enten satt seg bom ned og nekta å gå mer/spist snø eller sand eller så ville hun plutselig bråsnudd og stukket inn i hagen til noen eller noe sånt :p

Vakker påkledning :p ...vi bruker å ha bodyen inni strømpisen :p ;)

Jobb her i kveld :)
Til helgen har jeg studiesamling OG to senvakter. Jadda; sjekk timeplan før du takker ja til vakter neste gang!!

I morgen er det 15-månederskontroll her og :)
Hehe, snakk om kræsj?
Jaja, du slipper iallfall at helga går for sagte :p

Jeg har fått iPhone 4 av mannen :D yei! Har vært SÅ misfornøyd med Sonyen som jeg har hatt i 1/2 år nå, så var kjekt at han fikk iphone 5 av jobben så jeg kunne få hans gamle nr 4 :)

Haha, syns jeg ser at Hermine skulle gått hjem, hun ville først løpt 100m og så enten satt seg bom ned og nekta å gå mer/spist snø eller sand eller så ville hun plutselig bråsnudd og stukket inn i hagen til noen eller noe sånt :p

Vakker påkledning :p ...vi bruker å ha bodyen inni strømpisen :p ;)

Hahah ja var en risk å ta alene! Ble noen lure smil før hun bestemte seg for å løpe en annen vei..haha men gikk bra :) tok bare ekstra lang tid å komme seg hjem:P

Hahah ja vet ikke helt hva som har skjedd med stilen hennes der :P

Jeg har fått iPhone 4 av mannen :D yei! Har vært SÅ misfornøyd med Sonyen som jeg har hatt i 1/2 år nå, så var kjekt at han fikk iphone 5 av jobben så jeg kunne få hans gamle nr 4 :)

Grattis med ny phone :P:D

Så skjønne de er alle 3 :) ikke lett å ta bildene av jentene dine,samme her hehe. Mark i rumpa ;)
Leoh er jo bare heeelt nydelig da...
Han minner meg veldig om Wael når han er våken,da han var liten vel og merke :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så skjønne de er alle 3 :) ikke lett å ta bildene av jentene dine,samme her hehe. Mark i rumpa ;)
Leoh er jo bare heeelt nydelig da...
Han minner meg veldig om Wael når han er våken,da han var liten vel og merke :)

Sent from my iPad using BV Forum

Takker :) haha nei ikke like lett å ta bilder lenger :P for er visst umulig å stå stille når man er på gåtur:eek::p

Ja tenk det er 2 år siden Wael var like liten.. tiden flyr med barn! Våre vintergutter:rolleyes:

Back
Topp