Onsdag 8. januar

Hvorfor er du kvalm? Du er ikke grsvid igjen?? God bedring da :-)
Synd å forsove seg ds....

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Nei, nei;) Er ikke gravid, har bare vært uforklarlig av og på kvalm i 5/6 uker nå. Skal til legen til neste uke.

•☆tastedingsen☆•

God tur til tr.heim og lykke til på behandling!

Er søvnløshet en bivirkning av medisinene kanskje? ...evt av graviditeten? :P ;)

Takk :) skal til å dra ut døra nå! Ingen av tablettene skal gi den bivirkningen, men kanskje cellegifta..må sjekke, for i så tilfelle tror jeg at jeg må ha sovetabletter innimellom. Kroppen trenger vel mer søvn enn 2-4 timer i døgnet..

Flinka! Jeg beundrer tiltaksmotet ditt til å starte med kjøkkenskapsrydding.. Dét står langt nede på listene mine, selv om det muligens burde vært gjort. ;)
Lekegrind kan sikkert være greit når man han småe Liana-resere i hus. Hehe..:)

Ha en fin dag du også!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehe er noe jeg burde ha gjort for lenge siden :P flere skap er stappa med alt mulig som ikke blir brukt:eek: haha.. så på tide å rense litt ;)

Ja, tørr lissom ikke å ha han liggende på gulvet når hun er til stedet, for hun skal alltid bort til han:rolleyes: setter seg på huk og snakker "søtt" til han og stryker hånden over hode hans:P som om han er en katt eller no:D♡ men så blir hun plutselig ivrig og finner på noen morsomheter :P

God morn!:D
Vi har hatt ei god natt, alle har sovet godt og vi stod opp 06.30. Det vil si..Mannen glemte igjen callen på stua i går kveld, så vi har iallfall ikke våkna av høylytt gråt fra Jen, men noe småsutring kan det ha vært.:p :confused:
Jeg skal levere oppgave i morra og sitter bom fast med mine 768 ord.:( Jeg har ingen motivasjon og vet ikke hvordan jeg skal forme oppgava eller hva jeg i det hele tatt skrive!!! Veldig dumt, siden det er ei selvvalgt oppgave (skriver om noen helleristninger i nærområdet) og jeg har fått masse hjelp/litteratur av ei venninne som er arkeolog. Problemet er at jeg har fått for mye og ikke aner hva jeg skal bruke av det. Veldig dumt, siden karakteren på denne oppgava vil telle 1/3 av den endelige karakteren i faget.

Jaja, en kaffekopp til også er det rett opp på kontoret.
Ha en fin dag dere andre!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

så godt at natten har vært så bra :D

Hvor mange ord er grensa? Ikke alltid lett med sånne oppgaver nei :( håper det løsner seg og at du skriver til krampa tar deg :P hehe.. dette klarer du vettu;)

God morgen!

Jeg får ikke sove for tida og sov kun fra 01.30-04.45. Ikke trøtt resten av døgnet heller, men kjedelig å være våken når alle sover! Men har jo netflix, så sto opp å kosa meg med litt tv-serier :)

Simone er i bhg, og jeg skal hoppe i dusjen. Mamma og pappa er her for jeg og sambo reiser til trondheim i dag. Var på shopping med mamma i går, og det var jammen kjekt! :-D

Blir lite tid til bv i dag tror jeg, for må pakke og være litt sosial før vi reiser, men kommer nok til å lese det dere skravler om ihvertfall! :)

Håper dere alle får en fin dag! :)

Hurra for netflix! :P

God tur til Trondheim! ;) og ønsker deg en fin dag!

Hellu :)

Sitter på uit...og ikke jobber :p ;)
Nå har jeg satt på oppvaskmaskinen her, kokt meg kaffe, spist litt frokost og sitter å ser på papirene mine :P

Hermine fikk mme før jeg la meg i går (hun ville hverken ha kveldsmat eller mme før hun la seg) siden hun har kava sånn de siste kveldene/nettene og jammen meg sov hun ikke da i ett uten en lyd resten av natta :D Kanskje hun har vært sulten og derfor styrt sånn om nettene? o_O Den nye dyna hennes ligger så godt over henne at hun er søkksvett om morran :eek: Kanskje vi må droppe sovesekken :p

Ha en fin dag dere :)

Hahah kjekt å dra dit for å gjøre ting du kan gjøre hjemme :P haha..

Så bra at hun ble fornøyd og sov seg gjennom natten :)

Masse lykke til på HS:) Kjedelig og stå såå tidlig opp!

Idag forsov vi oss skikkelig, så skolebussen gikk fra oss:( Jeg er sååå trøtt om dagen, altfor dårlig!
Mathea er såå trøtt, for Neline er luring av og til på natta! Nå ligger hu og ser på film i senga:) Emmeth er lagt til den første luren sin og jeg slapper av i sofaen. Er så kvalm og orker ikke og gjøre en døyt!:(
Ringte Strømmen Barnelege senter i stad og fikk time til Emmeth den 03. Februar:)
De trengte ikke henvisning til Emmeth, siden han er registrert i systemet ifra sist vi var der;) Meeen legen hadde ikke sendt ny henvisning!
Hvorfor er du kvalm? Du er ikke grsvid igjen?? God bedring da :-)
Synd å forsove seg ds....

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe var det jeg tenkte å!? Trøtt og kvalm lissom!

Så bra du fikk time til Emmeth! Nå håper jeg de gjør alt dem kan for å finne ut hva som feiler han!;)

Da er vi vel hjemme igjen:-)
Nasse veier rett under 11 kg, og er 82,5 cm høy. Det gikk kjempefint på kontrollen, hun gråt ikke i det hele tatt når hun fikk sprøyta, bare tittet nysgjerrig på:-) Etterpå var vi innom barnas hus, jeg kjøpte en genser og bukse som var nedsatt 50 %, kjøpte litt større strl enn hun bruker så vi har til siden.

Vi slo ihjel 1 time på cafe, snuppa storkoste seg, fikk en kule med sorbeis til dessert, men hun var så mett at hun orket ikke så mye, da ble det mer på mor:-) Så handlet vi litt mat og dro hjem, og nå sover hun en litt forsinket lur som jeg håper varer en stund:D;)
Det er nyyydelig vær i dag, nesten så man skulle tro det er april, bra vi fikk nyte den til fulle, for nå skal vist kulda komme:eek:

Hehe,ja.. hva skjer med det a? :p
Mulig man blir overtrøtt...
Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha godt mulig :P jeg er hvertfall helt lik! Gleder meg hele dagen til å kunne legge meg tidlig og bli skikkelig uthvilt...meneeh blir aldri til det nei! :P

Masse lykke til på HS:) Kjedelig og stå såå tidlig opp!

Idag forsov vi oss skikkelig, så skolebussen gikk fra oss:( Jeg er sååå trøtt om dagen, altfor dårlig!
Mathea er såå trøtt, for Neline er luring av og til på natta! Nå ligger hu og ser på film i senga:) Emmeth er lagt til den første luren sin og jeg slapper av i sofaen. Er så kvalm og orker ikke og gjøre en døyt!:(
Ringte Strømmen Barnelege senter i stad og fikk time til Emmeth den 03. Februar:)
De trengte ikke henvisning til Emmeth, siden han er registrert i systemet ifra sist vi var der;) Meeen legen hadde ikke sendt ny henvisning!

Kjedelig å forsove seg, og tillegg være kvalm og trøtt. Håper det gir seg igjen, kanskje du har overanstrengt deg?

Nasse veier rett under 11 kg, og er 82,5 cm høy. Det gikk kjempefint på kontrollen, hun gråt ikke i det hele tatt når hun fikk sprøyta, bare tittet nysgjerrig på:-) Etterpå var vi innom barnas hus, jeg kjøpte en genser og bukse som var nedsatt 50 %, kjøpte litt større strl enn hun bruker så vi har til siden.

Vi slo ihjel 1 time på cafe, snuppa storkoste seg, fikk en kule med sorbeis til dessert, men hun var så mett at hun orket ikke så mye, da ble det mer på mor:-) Så handlet vi litt mat og dro hjem, og nå sover hun en litt forsinket lur som jeg håper varer en stund:D;)
Det er nyyydelig vær i dag, nesten så man skulle tro det er april, bra vi fikk nyte den til fulle, for nå skal vist kulda komme:eek:
Så fine mål :)
Spurte du om isen var melkefri?
Jegholdt på å la E smake min sorbet og kom til å spørre i disken. De sa den var tilsatt Melkepulver, av en merkelig grunn!!

Så fine mål :)
Spurte du om isen var melkefri?
Jegholdt på å la E smake min sorbet og kom til å spørre i disken. De sa den var tilsatt Melkepulver, av en merkelig grunn!!

Jeg kjøper en med appelsinsmak, den er helt melkefri, hun har smakt den en gang før, reagerte ikke:-)
Takk, hun har lagt godt på seg siden forrige gang, så det er bra, nå har hun litt å gå på:-)

Kjempefine mål da, bra hun vokser :)
Hehe,samme som med Hermine, om hun er mett så spiller det ingen rolle hva vi tilbyr, da er hun forsynt! ;)

Nå har vi spist middag og lekt litt, sett barne-tv og mannen bader nå Hermine mens jeg drikker kaffe :) Vurderer en ny tur ut for å kjøpe ShoesShoes til Hermine, men er så trett at jeg vil helst sløve på sofaen etter leggetid :p
Har fått studielån så har fått kjøpt meg noen bøker idag, noen pensumbøker og ei bok om hvordan man kan håndtere småbarnstida, trassalder, pottetrening, rutiner osv. Blir spennende å lese, jeg kan jo prinsippene men er morsomt å lese de som er spesielt utformet for småbarn :) Mannen ville også lese den, så han kan de samme metodene som meg :p

Ungene er bada og lagt:) Jeg har lest litt om Cøliaki og gluten-allergi! Jeg helt kake og STUPTRØTT, så jeg køyer nå, jeg:D er så deilig og vite jeg kan sove en del timer:) Kommer sterkere tilbake i morgen:)

Så fine mål på snuppa :) også så tøff jente du skulle ha da :P det høres ut som en utrolig fin dag :D bra dere fikk kost dere sammen ;)

Kjempefine mål da, bra hun vokser :)
Hehe,samme som med Hermine, om hun er mett så spiller det ingen rolle hva vi tilbyr, da er hun forsynt! ;)
Takk:) Bra de slutter å spise etter de er mette, fin vane:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så fine mål på snuppa :) også så tøff jente du skulle ha da :P det høres ut som en utrolig fin dag :D bra dere fikk kost dere sammen ;)
Takk, ja hun er en tøffing:) Det har vært en fin dag, deilig å være i såpass grei form også når vi skulle kose oss:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp