Onsdag 8. januar

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Godmorgen:-)

I dag er nasse hjemme med meg, vi skal til helsestasjonen klokken halv ti. Blir spennende å se hvor mye hun har vokst siden i høst:-)
Etterpå hvis formen er grei tenkte jeg vi skulle ta lunsjen på en cafe, så får vi litt ut av dagen. Det er egentlig ikke langt til helsestasjonen, men tror det blir buss uansett, kan ikke ta sjanser siden nasse er hjemme.
Ellers har det vært ei grei natt her, snuppa våknet kvart over seks av mannen som på død og liv måtte dusje før han droo_O

Lykke til på helsestasjon med nasse :D og kos dere på café hvis det blir noe av :)
Fryktelig kjedelig at hun skulle vekkes da?! Er rommet nærme badet da eller?

Lykke til på HS... :-)
Kjedelig at hun ble vekket tidlig....

Her ble jeg vekket 5.30,og er såå trøtt.... irriterer meg at jeg ikke legger meg enda tidligere,men er ikke trøtt på kvelden... bare hele dagen haha.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Sambo og jentene har reist på jobb og i bhg, og jeg har akkurat gitt mini en flaske:) litt kjedelig at han noen ganger våkner av alarmen til sambo!

Jeg skal prøve å rydde i noen skap på kjøkkenet idag. Og mulig jeg henter lekegrina, sånn at Leoh kan ligge i fred å sove og "leke" der:) Liana er jo sååå glad i han, men et litt voldsom og høylytt, så han blir bare skremt :P

Ønsker små og store en fin dag:)

Her ble jeg vekket 5.30,og er såå trøtt.... irriterer meg at jeg ikke legger meg enda tidligere,men er ikke trøtt på kvelden... bare hele dagen haha.

Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha det er så merkelig det der! Man kan gå trøtt hele dagen og bare gleder seg til å sove..så kommer kvelden og ødelegger alt :P

Godmorgen:-)

I dag er nasse hjemme med meg, vi skal til helsestasjonen klokken halv ti. Blir spennende å se hvor mye hun har vokst siden i høst:-)
Etterpå hvis formen er grei tenkte jeg vi skulle ta lunsjen på en cafe, så får vi litt ut av dagen. Det er egentlig ikke langt til helsestasjonen, men tror det blir buss uansett, kan ikke ta sjanser siden nasse er hjemme.
Ellers har det vært ei grei natt her, snuppa våknet kvart over seks av mannen som på død og liv måtte dusje før han droo_O
Lykke til med kontroll/vaksine!:)
Håper du har litt energi til overs til cafélunsj og litt kvalitetstid med Nasse etterpå.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lykke til på helsestasjon med nasse :D og kos dere på café hvis det blir noe av :)
Fryktelig kjedelig at hun skulle vekkes da?! Er rommet nærme badet da eller?

Takk:-) Ja det er vegg i vegg dessverre:eek:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Hehe..Tror det der er et kjent febome og for de fleste. :p
I går sovna jeg faktisk på sofaen og sov fra 18-21 der!!! :eek: La meg rundt kl.24 og las et kapittel i en roman vi har på pensumlista dette semesteret og da blei jeg trøtt igjen. Kanskje det hjelper å lese bok eller noe lignende rett før leggetid? Jeg har pleid å gå rett fra TV til seng, men jeg blir nok litt urolig av det - aaaakkurat slik som små barn ofte blir.;)

Sambo og jentene har reist på jobb og i bhg, og jeg har akkurat gitt mini en flaske:) litt kjedelig at han noen ganger våkner av alarmen til sambo!

Jeg skal prøve å rydde i noen skap på kjøkkenet idag. Og mulig jeg henter lekegrina, sånn at Leoh kan ligge i fred å sove og "leke" der:) Liana er jo sååå glad i han, men et litt voldsom og høylytt, så han blir bare skremt :p

Lykke til med ryddinga i dag, bra det er noen som er effektive:-)

Jeg skal prøve å rydde i noen skap på kjøkkenet idag. Og mulig jeg henter lekegrina, sånn at Leoh kan ligge i fred å sove og "leke" der:) Liana er jo sååå glad i han, men et litt voldsom og høylytt, så han blir bare skremt :P

Flinka! Jeg beundrer tiltaksmotet ditt til å starte med kjøkkenskapsrydding.. Dét står langt nede på listene mine, selv om det muligens burde vært gjort. ;)
Lekegrind kan sikkert være greit når man han småe Liana-resere i hus. Hehe..:)

Ha en fin dag du også!!

God morn!:D
Vi har hatt ei god natt, alle har sovet godt og vi stod opp 06.30. Det vil si..Mannen glemte igjen callen på stua i går kveld, så vi har iallfall ikke våkna av høylytt gråt fra Jen, men noe småsutring kan det ha vært.:p :confused:
Jeg skal levere oppgave i morra og sitter bom fast med mine 768 ord.:( Jeg har ingen motivasjon og vet ikke hvordan jeg skal forme oppgava eller hva jeg i det hele tatt skrive!!! Veldig dumt, siden det er ei selvvalgt oppgave (skriver om noen helleristninger i nærområdet) og jeg har fått masse hjelp/litteratur av ei venninne som er arkeolog. Problemet er at jeg har fått for mye og ikke aner hva jeg skal bruke av det. Veldig dumt, siden karakteren på denne oppgava vil telle 1/3 av den endelige karakteren i faget.

Jaja, en kaffekopp til også er det rett opp på kontoret.
Ha en fin dag dere andre!:p

Lykke til på hs!
Her startet dagen altfor tidlig da jeg skal på senvakt og jobber til midnatt :-(
Så er blir det Bhg-levering, Barnetreffen og MYE kaffe!

God morgen!

Jeg får ikke sove for tida og sov kun fra 01.30-04.45. Ikke trøtt resten av døgnet heller, men kjedelig å være våken når alle sover! Men har jo netflix, så sto opp å kosa meg med litt tv-serier :)

Simone er i bhg, og jeg skal hoppe i dusjen. Mamma og pappa er her for jeg og sambo reiser til trondheim i dag. Var på shopping med mamma i går, og det var jammen kjekt! :-D

Blir lite tid til bv i dag tror jeg, for må pakke og være litt sosial før vi reiser, men kommer nok til å lese det dere skravler om ihvertfall! :)

Håper dere alle får en fin dag! :)

Godmorgen:)

I dag er nasse hjemme med meg, vi skal til helsestasjonen klokken halv ti. Blir spennende å se hvor mye hun har vokst siden i høst:)
Tenk at du er høygravid allerede :eek: Syntes nettopp du var nygravid :P ;)

Kos dere med fridag! :)

God morgen!

Jeg får ikke sove for tida og sov kun fra 01.30-04.45. Ikke trøtt resten av døgnet heller, men kjedelig å være våken når alle sover! Men har jo netflix, så sto opp å kosa meg med litt tv-serier :)

Simone er i bhg, og jeg skal hoppe i dusjen. Mamma og pappa er her for jeg og sambo reiser til trondheim i dag. Var på shopping med mamma i går, og det var jammen kjekt! :-D

Blir lite tid til bv i dag tror jeg, for må pakke og være litt sosial før vi reiser, men kommer nok til å lese det dere skravler om ihvertfall! :)

Håper dere alle får en fin dag! :)
God tur til tr.heim og lykke til på behandling!

Er søvnløshet en bivirkning av medisinene kanskje? ...evt av graviditeten? :P ;)

Hellu :)

Sitter på uit...og ikke jobber :p ;)
Nå har jeg satt på oppvaskmaskinen her, kokt meg kaffe, spist litt frokost og sitter å ser på papirene mine :P

Hermine fikk mme før jeg la meg i går (hun ville hverken ha kveldsmat eller mme før hun la seg) siden hun har kava sånn de siste kveldene/nettene og jammen meg sov hun ikke da i ett uten en lyd resten av natta :D Kanskje hun har vært sulten og derfor styrt sånn om nettene? o_O Den nye dyna hennes ligger så godt over henne at hun er søkksvett om morran :eek: Kanskje vi må droppe sovesekken :p

Ha en fin dag dere :)

Masse lykke til på HS:) Kjedelig og stå såå tidlig opp!

Idag forsov vi oss skikkelig, så skolebussen gikk fra oss:( Jeg er sååå trøtt om dagen, altfor dårlig!
Mathea er såå trøtt, for Neline er luring av og til på natta! Nå ligger hu og ser på film i senga:) Emmeth er lagt til den første luren sin og jeg slapper av i sofaen. Er så kvalm og orker ikke og gjøre en døyt!:(
Ringte Strømmen Barnelege senter i stad og fikk time til Emmeth den 03. Februar:)
De trengte ikke henvisning til Emmeth, siden han er registrert i systemet ifra sist vi var der;) Meeen legen hadde ikke sendt ny henvisning!

Masse lykke til på HS:) Kjedelig og stå såå tidlig opp!

Idag forsov vi oss skikkelig, så skolebussen gikk fra oss:( Jeg er sååå trøtt om dagen, altfor dårlig!
Mathea er såå trøtt, for Neline er luring av og til på natta! Nå ligger hu og ser på film i senga:) Emmeth er lagt til den første luren sin og jeg slapper av i sofaen. Er så kvalm og orker ikke og gjøre en døyt!:(
Ringte Strømmen Barnelege senter i stad og fikk time til Emmeth den 03. Februar:)
De trengte ikke henvisning til Emmeth, siden han er registrert i systemet ifra sist vi var der;) Meeen legen hadde ikke sendt ny henvisning!
Hvorfor er du kvalm? Du er ikke grsvid igjen?? God bedring da :-)
Synd å forsove seg ds....

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hehe..Tror det der er et kjent febome og for de fleste. :p
I går sovna jeg faktisk på sofaen og sov fra 18-21 der!!! :eek: La meg rundt kl.24 og las et kapittel i en roman vi har på pensumlista dette semesteret og da blei jeg trøtt igjen. Kanskje det hjelper å lese bok eller noe lignende rett før leggetid? Jeg har pleid å gå rett fra TV til seng, men jeg blir nok litt urolig av det - aaaakkurat slik som små barn ofte blir.;)

Hehe,ikke sant.irriterer meg at all krim starter sent. Så på en ny spennende serie på nrk igår,fra England...
Men men,overlever nok :)

Deilig å sove på sofaen da :-)
Idag skal jeg hente svogeren min på g.moen. han lander ikke før 22.45,så blir sent... æsj altså....må prøve å få sovet litt etterpå,når mamma kommer :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Haha det er så merkelig det der! Man kan gå trøtt hele dagen og bare gleder seg til å sove..så kommer kvelden og ødelegger alt :P
Hehe,ja.. hva skjer med det a? :p
Mulig man blir overtrøtt...
Kålormen Wael 14.10.11♡

Back
Topp