Onsdag 5.desember

Ingen tråd enda? Neivel, da får jeg sette i en liten trall fra Amalies Jul i dag også da:
Det er femte desembeeeer - i dag! I dag er det femte desember. Alle store og små åpner lukene nå, det er femte desember i dag!:D

God morgen!
Her har det snødd i natt og ute ligger 15-20cm hvit puddersnø. Det er nok snø for min del.:)
Jenny er hos dm og jeg har henta ved, tent opp, måka snø, trakta kaffe og skal slappe av en liten halvtime før jeg fortsetter å rydde/vaske til jul. Det som jeg la merke til i går, er at rotet som lå på stua er ikke bortrydda. Neida, jeg har bare flytta det til badet eller kjøkkenet! Eller melle, hvor skal man begynne liksom..? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi! Jeg også lagde en tråd..så ikke denne ;-) men vi kan bruke din :) det er forresten torsdag i dag ;-p

Så effektiv du har vært på morgenen da! Jeg har bare dusja, kosa/leika med Simone og skrapt bil. Sitter nå på legekontoret og tar glukosebelastning.

Burde vaske og styre hjemme også, så det skal jeg forsøke å få til i kveld når snuppa har sovna. Vi har fortsatt ikkje fått opp all adventpynten, for jeg har seff blitt sjuk igjen. Men begynner å bli vant til det ;-p formen er bedre i dag, så håper å få gjort mye import av dagen :) Hehe..bruker også ofte å oppdage at rotet bare blir flytta rundt omkring ;-) typisk er hauger med papirer som skal i dokumentmappa osv som jeg ser gjennom og sorterer, venter for lenge med å rydde bort og legger sammen igjen fordi at jeg er trøtt og skal legge meg ;) funker like dårlig hver gang ;)

Back
Topp