Onsdag 30.09

Synne*

Elsker forumet
Idag er det siste dagen i september !
Synes tiden går såå fort :)

Hva skjer hos dere idag da..?

Jeg skal begynne å ordne meg nå..
Skal til jordmor på kontroll..

Så blir det vel bare hjemme å slappe av etterpå..
Så på sykehuse på behandling litt senere :)

Ha en fin dag alle sammen !

jaaa, helt sinnsykt hvor fort det går... nå kan vi ihvertfall si at det er 3mnd igjen og at vi er i 6mnd!! [:D]

november, desember, JANUAR!!!!!! [:-][:)][8D]

idag skal jeg på jobb halv 4.. før det skal jeg bare slappe av! [:)]

Her skal jeg bare ta det rolig i dag. Må rydde og vaske litt først, så skal jeg kose meg med å male litt på lekerommet til prinsessene, sy voksipose, ammepute++

Tiden løper avsted...
Men på en måte syns jeg det er litt deilig også,gleder meg til jul!

Jeg skal hjelpe en veninne litt i dag,ellers så har jeg ikke så mye planer..
Tenkte kanskje å lage eplekake men får se..

ja tiden flyr! Skal slappe mest mulig av før jobb kl 1500. Bare nyte stillheten frem til mannen kommer hjem. hehe
Gleder meg til jul jeg og. Har gått opp for meg at jeg kan feire den med familien i år [:)] siden vi flytter ned til Akershus, Son om en mnd ca [:)]

Må bare skryte litt av meg selv; jeg bakte 50 kanelboller og stor sjokoladekake i går jeg!! Så etter jobb i dag så skal jeg lage glasuren til kaka [:D]

Og så skal vi KANSKJE begynne litt med resten av badet som vi pusser opp (hvis jeg får mannen med på det), eller så blir det bare sofa og ny episode av Greys, Desperate Housewives og One Tree Hill i kveld [:D] Etter en tur med bikkja selvfølgelig [;)]

Tiden flyr av sted ja. Synes de 2-3 første månedene gikk sakte, for jeg hadde så lyst å fortelle nyheten til alle, og jeg jobbet lite i sommer så ble lange dager hjemme. Men nå flyr ukene av sted. Så er ikke lenge til vi sitter med gulla våre i armene[:)]

Jeg er på ferie hjemme hos mamma og pappa! Så i dag er det teorilesing til semesteroppgaven som står på tapeten nå på dagen. I ettermiddag skal jeg en tur til svigerinna mi, blir kanskje en kort tur vis været holder seg. Så skal jeg ha noen venninner på besøk i kveld tenkte jeg, siden mamma skal på forening og pappa er på kurs til i morra.

Ha en flott dag jenter!

Tiden flyyr avgårde!! spennende og litt skremmende [:D]
får svigermor fra nordland på besøk idag, så skulle egentlig vasket og shinet litt..... så ble jeg sittende her`da....myyye kosligere [:D]

Går kjempefort ! I dag blir siste dagen her i leiligheten, så kommer kjæresten min fra belgia i morgen ( ikke sett han på 2 mnd [X(]) Så reiser vi sammen nedover på fredag [:D] Gleder meg.. 

ORIGINAL: tuslerusle

Går kjempefort ! I dag blir siste dagen her i leiligheten, så kommer kjæresten min fra belgia i morgen ( ikke sett han på 2 mnd [X(]) Så reiser vi sammen nedover på fredag [:D] Gleder meg.. 

Åh, det kan jeg tenke meg du gleder deg til [:D]

ORIGINAL: Marge75

Tiden flyyr avgårde!! spennende og litt skremmende [:D]
får svigermor fra nordland på besøk idag, så skulle egentlig vasket og shinet litt..... så ble jeg sittende her`da....myyye kosligere [:D]

Er det greit å få svigermor på besøk da? [:)]

ORIGINAL: AMAF

Jeg og sambo skal på 3D ultralyd i dag og hilse på vår lille[:)][:)]

åååh !! lykke til !! [:D]

så må du legge ut bilder da [;)][:)]

ORIGINAL: AMAF

Jeg og sambo skal på 3D ultralyd i dag og hilse på vår lille[:)][:)]

Åh, heldiggrisen!! Vi skal ikke før om 6 dager [:)]

Lykke til!!

Tiden flyr synes jeg, helt annerledes denne gangen enn første! Da visste jeg jo alltid hvor mange dager jeg hadde igjen...[:D] Synes ikke det haster jeg altså, men er spent på hva som skjuler seg der inne da. Vet jo ikke kjønnet! [:)]

I dag skal vi pakke litt, for vi drar for å besøke foreldrene mine i morgen. Ellers så blir det nok å rake litt og ordne litt ute til vinteren kommer. [&:] *ikke så glad i vinter og snø*

Tiden går kjempe fort. Gleder meg også til jul. Må snart bli ferdig med å handle inn til den lille og begynne på julegaver.[:D][:D]

ja går utrolig fort. spennende og litt skummelt[8D]
i dag skal jeg fint lite, bare være hjemme og vaske hus så hente marcus gull i bhg.
resten av dagen blir bare hjemmekos.

ORIGINAL: lillemg89

Jeg fyller 20 år i dag![:)]

Så har vi vært på 3D ultralyd[;)]

For en herlig onsdag! <3

Gratulerer med dagen [:)]

Idag har jeg handlet litt til bursdag til helgen.. Magnus er alt 3 år,huttetu! :)
Også har pappa og brodern vært her en tur med klesskap,så vi har ett sted å gjøre av alle babyen sine klær:)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp