Onsdag 3 september

Så koselig lapp! Alltid hyggelig med slike nettbutikker! Jeg bestilte sist fra Tyrifryd, fikk med en ekstra genser til Hermine på kjøpet fordi de hadde tulla med bestillinga..og en liten papirpose med "ha en fin dag på" og små sjokoladehjerter oppi :) Skal nevnes at det er kona til søskenbarnet til mannen som driver butikken da ;)
Veldig hyggelig! :)
Skal nevne deg ved navn om jeg bestiller noe fra Turifryd. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hallo :)
Hermine har for første gang i sitt liv sovet natten gjennom uten en eneste lyd :D :D :D ...tok til gjengjeld dag rekordtidlig kl 06.12, men hun var så blid at da sto vi opp og hadde supergod tid på morran ;)

Vi har vært til oppfølging hos tannlege idag. Tanna er en anelse grålig, men var bare tannlegen som så det, jeg ser det ikke :P Hermine skravla sånn om at tannlegen måtte huske premien hennes at hun fikk nesten ikke sett i munnen hennes :P

Så ukeshandla vi før middag og kokte ei STOR gryte med grønnsakssuppe til middag, perfekt i øspøsregnet! Skikkelig høst her nå, mørkt og vått og gule blader på trærne :eek:

Ingrid; så fin du er med skjørtet .. Også så gøy med lapp. Aldri hørt om :)

Sent from my iPad using BV Forum

Volven ; så kjipt at alle er syke.. Men bra han ikke forstår så mye.
Håper dere har kost dere med farmor :)

Marianne ; hvorfor tannlegen? Har ikke fått det med meg...
Ædeilig med grønnsakssuppe :)

Har vært i en by noen mil unna idag... Masse stress og mas...
Kom hjem å la meg nedpå en halvtime,da våkner jeg av et skikkelig skrik!! (Khalid satt inne,og tanta og onkelen til ungene er ute å leker med de).
Wael og kusina har lekt og dyttet hverandre,også hadde hun tatt i litt hardt :( så han slo hele panna, aldri sett sååååå stor kul! Fikk helt noia!
Fikk kjølt det ned,så det så bedre ut. Virket normal i formen,og gråt kun litt. Men fy søren så skremmende! Tviler på at det blir bhg på han i morgen :(

Hva driver dere på med? :)

Snakk om uflaks :eek:

Vi hadde selskap flere dager før selve bursdagen. Det viktigste for Hermine var at hun fikk krone og sang i barnehagen ;) OG pakkene var veldig stor stas!!! :D Gleder meg allerede til jul! :)

Vi hadde jo pølsefest med kake og full pakke i Oslo i sommer, så dagen er egentlig behørig feiret for lengst.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har vært i en by noen mil unna idag... Masse stress og mas...
Kom hjem å la meg nedpå en halvtime,da våkner jeg av et skikkelig skrik!! (Khalid satt inne,og tanta og onkelen til ungene er ute å leker med de).
Wael og kusina har lekt og dyttet hverandre,også hadde hun tatt i litt hardt :( så han slo hele panna, aldri sett sååååå stor kul! Fikk helt noia!
Fikk kjølt det ned,så det så bedre ut. Virket normal i formen,og gråt kun litt. Men fy søren så skremmende! Tviler på at det blir bhg på han i morgen :(

Hva driver dere på med? :)

Stakkars liten! :( *blåse på* Ikke no moro når de slår seg!! :( :(

Veldig stas med farmor i hus! Han har vært helt i hundre i ettermiddag! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Marianne ; hvorfor tannlegen? Har ikke fått det med meg...
Ædeilig med grønnsakssuppe :)

Hun datt på tur til bhg for 3 uker siden og knakk en liten bit av fortanna si. Skulle sjekke nå at den ikke var mer skada ;)

Back
Topp