Onsdag 3 september

Lilla-87

Forumet er livet
God dag, damer!:)
I dag har jeg levert vesla, vært i byen, handla sko og henta pakke. Bytta bil med mannen på vei hjem, slik at han henter i bhg etter jobb.
Jeg er i gang med middagen og det ligger en haug med klær og glaner på meg her, så det er vel bare å hive seg rundt.:p

Pakka jeg henta inneholdt et skjørt jeg hadde bestilt på nett. Inni lå denne lappen, og den var så koselig at jeg deler den med dere:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409749214615.jpg
    1409749214615.jpg
    42,7 KB · Visninger: 21
I dag har jeg levert vesla, vært i byen, handla sko og henta pakke. Bytta bil med mannen på vei hjem, slik at han henter i bhg etter jobb.
Jeg er i gang med middagen og det ligger en haug med klær og glaner på meg her, så det er vel bare å hive seg rundt.:p

Pakka jeg henta inneholdt et skjørt jeg hadde bestilt på nett. Inni lå denne lappen, og den var så koselig at jeg deler den med dere:

Så kult å få lapp med i pakken! :D Det er en butikk etter min smak! Jeg venter forøvrig stadig på at Foto Knudsen skal sende med en liten post-it lapp der det står at jeg har det mest bedårende barnet noensinne hver gang jeg bestiller bilder! ;):P:rolleyes:
Få se skjørtet da, frue :D:P Nysgjerrig!

Her er det for tiden pakke-bonanza og en liten fyr som gikk helt av hengslene etter at han fant farmor på besøk etter barnehagen :P:D Hun kom i dag tidlig etter at vi hadde dratt på jobb/barnehage og blir værende til mandag før hun reiser tilbake til Oslo. STOR stas for store og små :)

Så kult å få lapp med i pakken! :D Det er en butikk etter min smak! Jeg venter forøvrig stadig på at Foto Knudsen skal sende med en liten post-it lapp der det står at jeg har det mest bedårende barnet noensinne hver gang jeg bestiller bilder! ;):P:rolleyes:

Her er det for tiden pakke-bonanza og en liten fyr som gikk helt av hengslene etter at han fant farmor på besøk etter barnehagen :P:D Hun kom i dag tidlig etter at vi hadde dratt på jobb/barnehage og blir værende til mandag før hun reiser tilbake til Oslo. STOR stas for store og små :)
Ååå, så kjekt med besøk av farmor. Så fint at hun tar seg turen til den store anledningen!:) Du får kjøpe noe fra denne nettbutikken og sende med et bilde av Asle i bestillinga da veittu, så får du nok en post-it skal du se.;)
Slik ser skjørtet ut:1409758557523.jpg

Ååå, så kjekt med besøk av farmor. Så fint at hun tar seg turen til den store anledningen!:) Du får kjøpe noe fra denne nettbutikken og sende med et bilde av Asle i bestillinga da veittu, så får du nok en post-it skal du se.;)
Slik ser skjørtet ut:Vis vedlegget 75797

Så fint skjørt! :) og ikke minst, så fin du er, yummie-mummy! :D litt 50-talls stil på deg :) Me like a lot!

Hva heter nettbutikken, forresten??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så gøy lappe :-) Gøy med nye klær:p

Lekker dame :-) Så fin du ble.

Så kult å få lapp med i pakken! :D Det er en butikk etter min smak! Jeg venter forøvrig stadig på at Foto Knudsen skal sende med en liten post-it lapp der det står at jeg har det mest bedårende barnet noensinne hver gang jeg bestiller bilder! ;):p:rolleyes:
Få se skjørtet da, frue :D:p Nysgjerrig!

Her er det for tiden pakke-bonanza og en liten fyr som gikk helt av hengslene etter at han fant farmor på besøk etter barnehagen :p:D Hun kom i dag tidlig etter at vi hadde dratt på jobb/barnehage og blir værende til mandag før hun reiser tilbake til Oslo. STOR stas for store og små :)

Så gøy, det høres ut som en bra dag for bursdagsbarnet :-)

Så gøy, det høres ut som en bra dag for bursdagsbarnet :-)

Planen var å grille og feire med hele familien i morgen, men nå er mamma smådårlig, svigerinna mi har halsbetennelse, begge nevøene mine har spysjuka og ene bror min måtte til Bergen denne uka, så det ble rett og slett avlyst.. Heldigvis er Asle for liten til å skjønne hva som skjer likevel! ;):P og vi har jo allerede hatt et selskap med kake og lys da vi var i Oslo :)

Så fint skjørt! :) og ikke minst, så fin du er, yummie-mummy! :D litt 50-talls stil på deg :) Me like a lot!

Hva heter nettbutikken, forresten??

Thanks! :)
Må bare finne overdeler som passer til, så får jeg mange antrekk ut av det.;)
Jeg bestilte det på midnatt.no, hvor du hadde sett på en kjole i sommer..:D

Hmmmm.. tror ikke jeg var der..?? Manillusion og Collectif har forøvrig masse fine 50-talls topper :)

Takk skal du ha!:)
Har aldri brukt skjørt, siden de fleste på markedet er lårkort, så dette passa meg fint.

Var skikkelig lekkert synes jeg :-)

Planen var å grille og feire med hele familien i morgen, men nå er mamma smådårlig, svigerinna mi har halsbetennelse, begge nevøene mine har spysjuka og ene bror min måtte til Bergen denne uka, så det ble rett og slett avlyst.. Heldigvis er Asle for liten til å skjønne hva som skjer likevel! ;):p og vi har jo allerede hatt et selskap med kake og lys da vi var i Oslo :)

Greit når de ennå er i den alderen her ja :-) Får satse på at alle er friske neste år :p

Greit når de ennå er i den alderen her ja :-) Får satse på at alle er friske neste år :p

Regner med han er litt mer bevisst hva som skjer til neste år ja. :)

Wæo, SÅ lekkert da!!! :cool: Ordentlig danseskjørt ja :D

Planen var å grille og feire med hele familien i morgen, men nå er mamma smådårlig, svigerinna mi har halsbetennelse, begge nevøene mine har spysjuka og ene bror min måtte til Bergen denne uka, så det ble rett og slett avlyst.. Heldigvis er Asle for liten til å skjønne hva som skjer likevel! ;):P og vi har jo allerede hatt et selskap med kake og lys da vi var i Oslo :)

Snakk om uflaks :eek:

Vi hadde selskap flere dager før selve bursdagen. Det viktigste for Hermine var at hun fikk krone og sang i barnehagen ;) OG pakkene var veldig stor stas!!! :D Gleder meg allerede til jul! :)

Hmmmm.. tror ikke jeg var der..?? Manillusion og Collectif har forøvrig masse fine 50-talls topper :)

Hm..trodde du la ut en lys 50-tallskjole med blomster på som var fra Midnatt.no, men da har jeg det sikkert fra en anna plass.:p
Akk..Den evige jakten etter noe som passer det man allerede har.:)

Så koselig lapp! Alltid hyggelig med slike nettbutikker! Jeg bestilte sist fra Tyrifryd, fikk med en ekstra genser til Hermine på kjøpet fordi de hadde tulla med bestillinga..og en liten papirpose med "ha en fin dag på" og små sjokoladehjerter oppi :) Skal nevnes at det er kona til søskenbarnet til mannen som driver butikken da ;)

ÅÅÅ det er så gøy med pakker! Jeg synes det er like spennende som Hermine å se hva hun får :P :)

Stas med farmorbesøk kan jeg tenke meg ja :)

Back
Topp