Onsdag 27 :-)

Takker:D mikkemus er kult vettu:)

Hihi ja, men må si jeg ble overrasket altså! For sjeldent hun ber om det selv:p kansje det var fordi hun slapp en laaaaang promp rett før:p haha

Hahhaha, jeg dævver:D Mok av de laaange prompene som høres ut som både tromme- og trompet salutter:D

Emmeth og digger Mikke mus, han bruker en pysj fra mannen var liten med Mikke mus:D Stas. Ellers går det mye i ole brumm og gjengen;)

Dumt at formen din er dårlig igjen! :( blir spennede å høre hva de sier på Ahus! Og krysser også alt jeg har for at go'gutten er frisk nok til operasjon! ;)

Huff ,ja. Jeg blir så sint på kroppen min når den ikke vil det jeg vil:( Men, jeg får gjort det mest nødvendige:);) Ja, krysser fingrene selv for Emmeth, men må si jeg tviler sterkt. Bare syk og dårlig hele tiden:(

Hahhaha, jeg dævver:D Mok av de laaange prompene som høres ut som både tromme- og trompet salutter:D

Emmeth og digger Mikke mus, han bruker en pysj fra mannen var liten med Mikke mus:D Stas. Ellers går det mye i ole brumm og gjengen;)

Hahaha ja det er jo regne motorsykkelen som kommer av og til :P haha..

Åh så stas med pysj etter pappan da:D:D:D jeg syns ole brumm og gjengen er så søte:)

Huff ,ja. Jeg blir så sint på kroppen min når den ikke vil det jeg vil:( Men, jeg får gjort det mest nødvendige:);) Ja, krysser fingrene selv for Emmeth, men må si jeg tviler sterkt. Bare syk og dårlig hele tiden:(

Ja det er fryktelig kjedelig når kroppen ikke vil samarbeide:confused: men er vel bare sånn noen ganger!

Ikke bra:( stakkar liten! Er det pga feber at dem ikke kan operere? Eller er det at han syk uansett hva det måtte være? Litt kjipt med tanke på om operasjonen hadde gjort han bedre i formen!

Wael har laget smykke til meg.♡♥ SÅÅÅÅÅ STOLT :-D :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409150442996.jpg
    1409150442996.jpg
    46,3 KB · Visninger: 7
Jeg var alene. Mina og wael hater å gå i butikker. Å prøver kun å stikke av. Så bedre å være i bhg :-D
Er dødstrøtt. Og gleder meg bare til å sove.

Hva gjør dere?

Så fint smykke da:D og du også;):)

Mye bedre å gå i butikker uten barn ja:P hehe..

Jeg har akkurat dusjet Emira og Liana, og dem skal snart legges:)

Så fint smykke da:D og du også;):)

Mye bedre å gå i butikker uten barn ja:P hehe..

Jeg har akkurat dusjet Emira og Liana, og dem skal snart legges:)
Takk søta ♡ ganskensliten på bildet hehe.... :-)
Ja lettere å få shoppa :-) :-)
Sovnet nå?
Nybada her og... og sovna raskt :-)

Takk søta ♡ ganskensliten på bildet hehe.... :-)
Ja lettere å få shoppa :-) :-)
Sovnet nå?
Nybada her og... og sovna raskt :-)

Å være sliten hører visst til når man har småbarn:P

Deilig at dem sovnet raskt da:D Emira og Leoh sovnet så og si med engang, og Liana brukte vel ca en halv time.. men har bare vært inne hos hun én gang :)

Hermine er ikke i form :( Har våkna to ganger nå og gråter så sårt :oops: Vet ikke hva det er som plager henne, hun har ikke feber men er såååå trist og lei :(

Hermine er ikke i form :( Har våkna to ganger nå og gråter så sårt :oops: Vet ikke hva det er som plager henne, hun har ikke feber men er såååå trist og lei :(

Uff da:( det er ikke noen tenner da? Eller drømming? Eller sier hun at hun har vondt?:(

Uff da:( det er ikke noen tenner da? Eller drømming? Eller sier hun at hun har vondt?:(
Nei, hun har aldri vært noe plaget ved tannfrembrudd. Men hun hadde nok vondt noe sted. Kl 23.30 våkna hun og skreik for tredje gang så da ga vi ibux. Hun skreik likevel til 3-4 ganger til i løpet av natta :(

Nei, hun har aldri vært noe plaget ved tannfrembrudd. Men hun hadde nok vondt noe sted. Kl 23.30 våkna hun og skreik for tredje gang så da ga vi ibux. Hun skreik likevel til 3-4 ganger til i løpet av natta :(

Stakkars liten:( ikke lett å forstå seg på sånt egentlig! Håper det ikke varer lenge og at hun holder seg frisk!

Back
Topp