Er på vei til Arvika. Skal møte mamma og lillesøsteren min
Blir koselig...
Hva skal dere idag?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hva skal dere idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morn! Så koselig med en liten utflukt.Er på vei til Arvika. Skal møte mamma og lillesøsteren minBlir koselig...
Hva skal dere idag?

Kjenner til de der misfornøyde morgenene med en unge som ikke vil ja!Heeeeiii...
Ei dårlig natt her, hvor alle tre fikk aaalt for lite søvn. Resultat: en morgensur familie.
Mannen skulle kjøre Jen til barnehagen, men vi måtte lirke og lure det til, for dét var ikke noe populært i dag!
Nå blir det frokost og en liter laffe på meg, før lesinga tar til.
Vis vedlegget 74433
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, jeg har sikkert det, MEN fibrene på rugsprøen drysser så fælt om pålegget er på "rettsida". Jeg liker å skeie ut litt.
Så kjekt med god tid før avreise til bhg. Sikkert kjempestas å komme dit til flagging og feiring!God morgen!
Lat morgen her med sofasitting og tv-kos før barnehagen. Hermine prøvde seg med å gråte og si at hun ikke ville til bhg. Jeg forklarte rolig at jeg forsto at hun ikke hadde lyst, men at vi måtte gå dit likevel, og da roa hun seg, kledde på seg og gikk avgårde i godt humør![]()
Veldig fornøyd jente som så at de hadde hengt opp flagg for henne i bhg, og hun viste stolt frem til de ansatte at hun hadde med seg puffits og frukt til alle barna![]()
Nå har jeg satt en bolledeig og vaska litt klær, og skifta på senga til Hermine...og pakka inn litt bursdagsgaver. Skulle egentlig studere hjemmefra idag![]()
Hermine fikk 500kr av oldemora si i bursdagsgave. Har kjøpt en Mummi joggedress for noe av det, men lurer på om jeg rett og slett skal ta meg en tur ut og kjøpe henne noen bøker for resten av pengene![]()
![]()
Totally.. Imagine how wild Thursday's gonna be!!
Godt det er flere lettdistraherte studenter der ute!Så kjekt med god tid før avreise til bhg. Sikkert kjempestas å komme dit til flagging og feiring!![]()
Godt å få ordna litt ting hjemme også da - ikke bare studere. Jeg skal sette på ei sympati-vaskemaskin tenker jeg..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jajajajaja, se der! PLUTSELIG er nok nr.2 på vei.

Lennypenny: Så koselig og møte mamsen og lillesøsHåper dere får en knall dag i lag
Er barna med eller barnefri dag, kanskje?
Lilla-87: Æsj, kjenner til de morgenene etter en natt med lite søvn-lite koselig med morgensure og trøtte folk i heimen
Håper dagen blir god på tross av lite søvn, for dere alle![]()
Marian87:
Først av alt. GRATULERER SÅ MYE med ei lita 2 åring i husStor stas
Hipp hurra for Hermine
Gikk feiringen bra i helga? Så bra hu gikk med på og dra til bhgen,)
Anita:
For en liten søt Leoh med Mikkemus genserHahaha, så flink Liana er, både til og snakke og ikke minst ville bytte bleie selv
![]()
Idag har jeg gjort veldig lite. Strikka litt, det er det eneste. Har stått på som før i 3 uker nå og kjenner jeg får igjen for det nå. Helt tom for energi, kvalm og svimmel til de grader. Skal heldigvis til Ahus den 12 sep, så da håper jeg det kommer fortgang i ting
Mannen har seinvakt, så jeg har de små fra kl 14, men går nok fintLager lasagne til middag idag, så ikke så komplisert
![]()
Mathea sitter og gjør lekser og de 2 små er i bhgenEmmeth har fått ny operasjonsdato den 1 okt, så da håper vi og krysser fingre for at han er frisk til da. Han er blitt skikkelig snørrete igjen og sover max dårlig! Har en ny oppdatering ang N
![]()
Tusen takk for detLennypenny: Så koselig og møte mamsen og lillesøsHåper dere får en knall dag i lag
Er barna med eller barnefri dag, kanskje?
Lilla-87: Æsj, kjenner til de morgenene etter en natt med lite søvn-lite koselig med morgensure og trøtte folk i heimen
Håper dagen blir god på tross av lite søvn, for dere alle![]()
Marian87:
Først av alt. GRATULERER SÅ MYE med ei lita 2 åring i husStor stas
Hipp hurra for Hermine
Gikk feiringen bra i helga? Så bra hu gikk med på og dra til bhgen,)
Anita:
For en liten søt Leoh med Mikkemus genserHahaha, så flink Liana er, både til og snakke og ikke minst ville bytte bleie selv
![]()