Onsdag 230311

Looney

Forumet er livet
VIP
[:)][:)]

God onsdagsmorgen[:)] Snart helg - igjen....

En god natt hvor Josephine kun våknet og ville ha mat kl 02 og 05 og sov videre til 07. Helt greit[:)]

Nå er alle mann oppe og vi skal snart kjøre N i bhg. Mulig jeg trener også, om jeg gidder.

Ellers er dette en dag uten planer.

I kveld skal gubben på jegerkurs og mamma kommer til oss. Hun skal kose med barna og hjelpe med med litt vasking. Jeg trenger vaskehjelp fordi jeg får fnatt av å ha støv på hjernen og altfor stort hus[&:]

har litt støv på hjernen jeg å, looney. går alltid og rydder og vasker et eller annet, må bli flinkere til å la det flyte litt!! jobber med saken. skulle hatt vaskehjelp, det hadde vært noe det! hadde det en periode før thomas ble født, men så fikk hun seg ordentlig jobb[>:]

kommer ikke på altinn enda heller jeg, men ser at det er flere i denne kommunen som ikke gjør det så da blir det vel snart.

i går var det jo storm her, regn og vind som ble snø og vind og nå ligger det hvitt igjen[:@] bare lurerier dette.

ha en fin onsdag[:)]

God morgen! [:)]

Våkna til hvitt landskap igjen vi også, etter en stormfull natt. Første Tobben sa var "Sjååå mamma, snø e fiiiiin!". Så han synes det er idyllisk, jeg er drittlei vinter.
Kler på oss godt og går ut i vinden snart. Skal på trening, åff kårs. Tar styrke i dag, eller FM, har ikke helt bestemt meg enda, hehe. Etterpå skal vi hjem og i dag blir jeg ferdig med det jeg lager til Destiny, så nå kan lillebabyen bare komme! [:D][:D]

Ha en finfin dag dere!

Her var vi opp litt før sju... Og unga er i bhg. Fikk høre i går da jeg hentet i BHG at S hadde tissa på potte[:D][:D] Flinke gutten. Blåser her og, men ikke så mye i dag som i går

Blåser her i dag også[>:] Vi har levert Nicholas i bhg. Han var så tøff med ny genser, kul bukse, boblevest og caps med spidermann[:D] Josephine og jeg dro for å handle mat, deretter har vi koset oss hjemme før hun bare måtte sove litt. Vurder gjøre det samme men blir vel sittende her[&:]

Skal ta med Josephine på en trilletur i solen etter hvert...

Barna mine fikk en tremenning i går, og vi er jo nesten naboer så han blir klassekompis og lekevenn med Josephine. Koselig[:)][:)]

Møkkavær i dag...Vind og regn[:'(][:'(]

Ungene er i bhg og jeg har hatt meg en 90 min hardtrening...hærligt[:D][:D][:D]

Skal hente Heidi tidligere i dag skal nemlig på HS med henne for å sjekke synet..Sist test trodde dem kanskje at hun var litt nærsynt så får vel vite mer i dag tenker jeg ...Skal også spørre dem og dem kan ta en hørselstest på henne bare for å utelukke det språkmessig

Og etterpå skal jeg og Heidi ta turen til bibloteket første gang for Heidi[:)] Men tenkte det blei billigere i lengden av å låne bøker istedenfor å kjøpe hele tiden[:)]

Og ja så kan jeg jo nevne at jeg har besøk av 3 duer..Springer rundt på plenen ...hvorfor har dem kommet til meg[8|]

Hei!
Er inne og leser her hver dag,så jeg følge med dere[:)]
Dagene her er ikke så bra så da blir det lite positivt å komme med fra meg.
Her er det uvær i dag,blæser og snør masse... trodde taket lettet i natt av vinden.[&:][:o]

Uffda, Mandy...[&o] Ønsker deg bedre dager fremover!![:)]

Kom inn på Altinn seeeent i går[;)][:D]
Mini hadde ikke spydd hele dagen, men rett før han skulle legge seg kom det atter en gang. Fikk akkurat dradd han ut av sofaen stakkar og han spydde på hele teppet, i fanget på meg og halve stuen samtidig[&o][:'(] I tillegg så steg feberen, og jeg ble bekymret da både flytende ibux og stikkpiller kom i retur. Da feberen ble 40,4 fikk vi komme inn til legevakten som ikke fikk gjort mer enn å gi mor noen trøstende ord. Ikke spydd i natt, men ligger her på sofaen og sover med feber..[&o][&o]

ORIGINAL: Delia

Uffda, Mandy...[&o] Ønsker deg bedre dager fremover!![:)]

Kom inn på Altinn seeeent i går[;)][:D]
Mini hadde ikke spydd hele dagen, men rett før han skulle legge seg kom det atter en gang. Fikk akkurat dradd han ut av sofaen stakkar og han spydde på hele teppet, i fanget på meg og halve stuen samtidig[&o][:'(] I tillegg så steg feberen, og jeg ble bekymret da både flytende ibux og stikkpiller kom i retur. Da feberen ble 40,4 fikk vi komme inn til legevakten som ikke fikk gjort mer enn å gi mor noen trøstende ord. Ikke spydd i natt, men ligger her på sofaen og sover med feber..[&o][&o]

Takk, alt blir sikkert bedre etterhvert. [:)]

Håper ting blir bedre, Mandy! [:)]

her får ungene besøk snart, mora til bestevenninna til Ida i bhg ringte og lurte på om hennes unger kan være her litt mens hun er i et møte på jobb. Ida gleder seg masse! [:)] Tenker det blir liv rundt kveldsmatbordet, 4 småtrøtte unger, haha!

Sliten i hodet[X(][>:][:o] Josephine fant det for gått å sove i dag så hun har mer eller mindre hylt siden kl 11.00 fordi hun har vært overtrøtt. Har hørtes ut som hun blir mishandlet så sinna har hun vært. Hun har sovnet når jeg har trillet henne i vognen men våknet med engang vi har stoppet - hurra!! La henne 19.10 i sengen og hun roet seg tvert og sovnet etter litt, og sover enda. Så kosekveld med mamma og Nicholas ble til trøste-Josephine-dagen[&:][:)]

Mamma har kjøpt så masse til oss de siste dagene. Regntøy til N, cherox, forede langstøvler, sjal til min bunad, noe treningstøy mm Snille mammaen min. Også skal hun kjøpe de 6 tallerkene jeg mangler i mitt middagservise til vi skal ha navnemarkering for Josephine i mai[:)][:)]

Mamma har og spandert denne postkassen som Nicholas har mast om siden vi flyttet. Den har endelig kommet nå så vi skal henge den opp på guttestua hans i helgen når han er hos pappaen sin. Så er det overraskelse til han kommr hjem på mandag. Det ligger til og med et brev oppi fra mormor[:D][:D]

Back
Topp