Onsdag 22.01 :)

Bébbe

Elsker forumet
Good morning!

Ble skuffa i dag gitt! Våkna og måtte på do, og mens jeg sto og vaska meg på hendene og tenkte på den deilige dyna mi, så hørte jeg vekkerklokka mi ;( meeen..etter en dusj så var det helt ok å ha stått opp :) fikk til og med tid til å lage meg en latte også før Simone og sambo sto opp :) Farfar til simone kom for å passe hun og levere hun i bhg, siden vi er på vei til Trondheim nå.

Hva skal dere i dag da?
Hatt en god natt? Vi trodde Simone skulle våkne tidlig i dag, for hun sovna så tidlig i går, men hun våkna ikke før kl 07.00, som er vanlig tid. Så det var tydeligvis behov for litt ekstra søvn!

God morgen:-)

Alltid kjedelig når man tror man skal få sove lenger:-)
God tur til glade Trøndelag:-)

Her ble det morgen klokka 06.00, og det er bedre enn klokka 05.00. Nasse hadde bæsjet, så lurer på om det var derfor hun våknet. Valgte å holde henne hjemme i dag, hun var så trøtt i går, pluss ei urolig natt. Kanskje tar vi oss en tur ned til byen siden i dag, om hun er i god form. Da skal jeg unne meg en chilikaffe på dromedar, den er farlig god:-)

God morgen damer! :D
Ikke en god natt her, men nå må jeg slutte å klage over det :p
Får ikke gjort noe fra eller til…!
Vi skal snart levere T i barnehagen, Lillebror er helt frisk og var feberfri i går. Så da tror jeg vi våger oss ut i kulda, til og fra bussen, for å sosialisere oss litt på Barnetreffen, og gå en tur på senteret etterpå. Må bytte noen votter som er ødelagte, og bruke opp litt julegavepenger på en jerngryte. T og jeg skal nemlig bli "grytebrødmestere"! Så det blir nok litt titting på youtube i ettermiddag :D
T skal i bursdag i dag, så fetteren blir med hjem fra bhg og de sitter på med en nabo. Mannen har bilen frem til kl 18, så da har jeg sagt jeg kan hente ungene på bursdag når den er ferdig. Kjekt å samkjøre litt :D

God morgen! :)

Jeg la meg kl 22 i går (wohooo, ny rekord) og Hermine sov til 07 så har hatt ei grei lang natt. Men er likevel sliten, vondt i hodet og tett i pappen :eek: Hadde blitt på sofaen idag om det ikke hadde vært for at jeg har avtalt et intervju idag i forbindelse med oppgaven min :p

Mannen og Hermine har fri idag så de skal på Lekeland og kose seg :) Så skal vi på middag hos svigers, bissi dag for Hermine!

Nå har jeg fått i meg en kopp frokost te med melk og honning, og skal straks begi meg avsted på Uit.

Ha en fin dag!

Good morning!

Ble skuffa i dag gitt! Våkna og måtte på do, og mens jeg sto og vaska meg på hendene og tenkte på den deilige dyna mi, så hørte jeg vekkerklokka mi ;( meeen..etter en dusj så var det helt ok å ha stått opp :) fikk til og med tid til å lage meg en latte også før Simone og sambo sto opp :) Farfar til simone kom for å passe hun og levere hun i bhg, siden vi er på vei til Trondheim nå.

Hva skal dere i dag da?
Hatt en god natt? Vi trodde Simone skulle våkne tidlig i dag, for hun sovna så tidlig i går, men hun våkna ikke før kl 07.00, som er vanlig tid. Så det var tydeligvis behov for litt ekstra søvn!
Haha, åh, den følelsen er SÅ kjip!

God tur til Tr.heim! Hva skal dere gjøre der idag da?

Åh, jeg vil også på Lekeland! :D
Det er plandag i bhg på fredag, kanskje vi skulle tatt oss en tur!

Åh, jeg vil også på Lekeland! :D
Det er plandag i bhg på fredag, kanskje vi skulle tatt oss en tur!
Jeg ville være med, men kan rett og slett ikke ta meg fri :p ;)

Vi skulle bodd nærmere hverandre:-)

Jeg la meg kl 22 i går (wohooo, ny rekord) og Hermine sov til 07 så har hatt ei grei lang natt. Men er likevel sliten, vondt i hodet og tett i pappen :eek: Hadde blitt på sofaen idag om det ikke hadde vært for at jeg har avtalt et intervju idag i forbindelse med oppgaven min :p

Mannen og Hermine har fri idag så de skal på Lekeland og kose seg :) Så skal vi på middag hos svigers, bissi dag for Hermine!

Nå har jeg fått i meg en kopp frokost te med melk og honning, og skal straks begi meg avsted på Uit.

Ha en fin dag!
God bedring. Tett i hodet selv.. håper du kommer deg utover dagen :-)

Wael kastet opp ved 22 tiden,så måtte dusje begge to.. han hadde ikke spist siden 8.30 igår tidlig,men drukket en del så tror det var derfor. Veldig varm i natt.. men,virker litt piggere nå. Fått i seg noen skjeer med grøt og litt pære:-)

Mina var litt urolig i natt også,men vi sovnet til slutt alle mann :-)
Til 7.45 :-)

Her snør det og er kaldt... må egentlig på butikken,men vil ikke dra han ut idag :-( hmmm og familien bor 4 mil unna. Kjipt...

Hva skal dere idag da?
:-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen, damer!:)
Jenny våkna kl.04 og hadde bæsj OG en stor, mørk slimklatt i bleia. Det er ikke ofte jeg reagerer på bæsjelukt, men det greiene der gjorde meg kvalm.:confused: Etter skiftet fikk hun mme av pappaen og vi sov videre til 08.15 (ny forsovelse for pappaen sin del m.a.o.) :p

Hvis man skal bli norsklærer, så må man gjennom noen romaner og noveller i tillegg til vanlig pensumlitteratur - visst nok. Så dét skal jeg gjøre i dag: sitte i sofaen og lese ferdig Lyntyven.:p
1390379803628.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Good morning!

Hva skal dere i dag da?
Når er det dere reiser hjemmefra om morran egentlig? Farlig tidlig?:)

Kjedelig å høre dyne og seng rope på den måten..Greit å ha litt god tid av og til da.:)
Så bra at Simone fikk sove hele natta. Deilig!
Lykke til i dag, snuppa!!:)

Her ble det morgen klokka 06.00, og det er bedre enn klokka 05.00. Nasse hadde bæsjet, så lurer på om det var derfor hun våknet. Valgte å holde henne hjemme i dag, hun var så trøtt i går, pluss ei urolig natt. Kanskje tar vi oss en tur ned til byen siden i dag, om hun er i god form. Da skal jeg unne meg en chilikaffe på dromedar, den er farlig god:-)
Usj. Nattebæsj hos dere også, ja.:confused: Heldigvis skjer det ikke så ofte! :)
Kos dere hjemme/på bytur i dag.
(Mm..Chilikaffe...) :)

Ha en fin dag!
Hurra, å flink du var å legge deg tidlig!!:) Kanskje det ble for mange timers søvn, siden formen ikke er på topp? Er det ikke det ene, så er det det andre.:p
Lykke til med intervju i dag. Og god bedring til deg!:)

Takk :) det er kaldt her oppe hos dere! ;)

Deilig med en hjemmedag i dag da :) kanskje hun sover bedre i natt etter en litt avslappende dag :) spørst om jeg må teste ut dromedar på sikt ;) ha en finfin dag i dag! Synd vi er så nært men likevel så opptatt!

Vi skal snart levere T i barnehagen, Lillebror er helt frisk og var feberfri i går. Så da tror jeg vi våger oss ut i kulda, til og fra bussen, for å sosialisere oss litt på Barnetreffen, og gå en tur på senteret etterpå. Må bytte noen votter som er ødelagte, og bruke opp litt julegavepenger på en jerngryte. T og jeg skal nemlig bli "grytebrødmestere"! Så det blir nok litt titting på youtube i ettermiddag :D
T skal i bursdag i dag, så fetteren blir med hjem fra bhg og de sitter på med en nabo. Mannen har bilen frem til kl 18, så da har jeg sagt jeg kan hente ungene på bursdag når den er ferdig. Kjekt å samkjøre litt :D
Så godt å høre at Eskil er i bedre form!:)
Grytebrød er sååå godt da!! Pleier å lage det selv, men savner en grovere oppskrift.:)
Ha en fin dag på Barnetreffen!!!

Haha ;) synst absolutt ikke du klager! Skjønner jo at det er frustrerende når nettene ikke er gode! Men åh så deilig at Eskil er frisk! :) håper dere får en knallfin dag på barnetreffen!
Dere er jammen flinke å samkjøre ;) hehe..jeg har mer enn en vang dratt på jobb med familiebilen og sambo og simone vært låst hjemme ;-p gøy å dra i barnebursdag da!

Wael kastet opp ved 22 tiden,så måtte dusje begge to.. han hadde ikke spist siden 8.30 igår tidlig,men drukket en del så tror det var derfor. Veldig varm i natt.. men,virker litt piggere nå. Fått i seg noen skjeer med grøt og litt pære:-)

Her snør det og er kaldt... må egentlig på butikken,men vil ikke dra han ut idag :-( hmmm og familien bor 4 mil unna. Kjipt...

Hva skal dere idag da?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Usja, for ei natt. Stakkars Wael..:oops: Så bra at han er i bedre form og har fått i seg litt mat nå, da.:)

Ha en fin dag!

For en lang og deilig natt da selv om du fortsatt er sliten. Håper sola og dagslyset hjelper litt på formen :) sol i dag?

Misunnelig på Hermine og mannen din som skal kose seg på lekeland! :)

Kos dere hos svigers og lykke til med intervjuet! :)

Haha, åh, den følelsen er SÅ kjip!

God tur til Tr.heim! Hva skal dere gjøre der idag da?

Hehe..ja det var litt kjipt ;-p
I dag skal jeg på time med legen min (starter alltid med det etter blodprøver), så skal jeg ha ei sprøyte med 10 dråper cellegift i ryggen og 20 dråper spinalvæske ut (de gjør det vel i omvendt rekkefølge tror jeg kanskje), så en kur med 5minutters cellegift og en annen cellegift på ca 1-1,5 time pluss at de kjører saltvann gjennom for å få cellegifta raskt gjennom kroppen :) og jeg må drikke ca to liter væske hver dag for å skylle nyrene..i morgen er det ultralyd og fødselslege :) føler jeg kjenner lite liv i dag og i går, så er litt bekymra, men har kjent han, og har morkaka på framsida, så prøver å ikke bli stressa ;) men skal si det til legen ihvertfall. Har ikke hatt stemme siden torsdag, så håper legen kanskje kan gjøre noe men tviler..det er virus, og jeg er ikke veldig rød i halsen, men halsen er sliten pga lang tid med luftveisinfeksjoner til/fra *dagens klaging* ;)

Hva skal dere idag da?

Kålormen Wael 14.10.11♡

Uff og uff! Stakkars Wael ;( håper dere slipper mer oppkast og at dere andre slipper unna! Bra han har fått i seg litt mat da! :)

Håper du får ordnet handlingen på et vis likevel. Skjønner at du ikke vil dra han ut i dag.

Jeg skal på behandling i dag. Ellers lite planer. Blir ganske sliten etterpå, så tipper hotellrommet blir bra i kveld! :)

Back
Topp