hehe, ja, vil tro de baker mer enn EN bolle og satser på de putter resten i fryseren til en annen anledning. De skal jo blant annet ha luciafeiring i desember med boller![]()
Haha var det jeg tenkte å
☆★hilsen meg★☆
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, ja, vil tro de baker mer enn EN bolle og satser på de putter resten i fryseren til en annen anledning. De skal jo blant annet ha luciafeiring i desember med boller![]()
himmel for en snorkebabySelv Hermine har aldri sovet 9 timer uten å engang trenge smokk e.l.
Håper virkelig vi får en sånn en neste gang! Hvilken katalog bestilte du han ifra?
MÅ ha vært en produksjonsfeil med vår, siden hun enten vrææælte på natta eller var våken og skravla
![]()
hehe, kanskje han ikke blir smokkeunge da?Hahaha bestilte fra sovebaby.nomen er første gang han har sover såå lenge da
ellers har det vært maks 6-7 timer
greit det å egentlig
men han er ikke så fan av smokk heller da, og bare lager de merkeligste ansiktsutrykk når vi prøver å gi han den haha.. i motsetning til de to andre som fikk panikk med engang dem mista denne smokken
Var Hermine veldig aktiv på natta når du var gravid å? Det var Emira, og det fortsatte hun med i 2 mnd etter fødsel
☆★hilsen meg★☆
Jeg tror ikke han var helt våken, eller at han så på klokka, er jo så bekksvart om morran nå at det kan jo like gjerne være kl 04 på nattaHahah for det er lissom ikke et tegn på at "nå er jeg klar for dagen"?haha er vel lov å prøve da
☆★hilsen meg★☆
hehe, kanskje han ikke blir smokkeunge da?
Tja, hun sparka endel på natta det gjorde hun, men mest om hun mislikte sovestillinga miHun sov forsåvidt greit om nettene i starten, men skreik på kvelden og tok mange timer før hun roet seg ned for natta...og så ammet jeg henne omtrent hver 2.time de første 6 månedene
![]()
Jeg tror ikke han var helt våken, eller at han så på klokka, er jo så bekksvart om morran nå at det kan jo like gjerne være kl 04 på natta![]()
![]()
¨oioi, det er kaldt ja!Mannen her forsøkte også å få Hermine til å sove igjen...kl 07.15
Men jeg sa at når hun reiser seg opp og HOPPER i senga mens hun skravler og roper hei så er det bare å gi opp! Hun ble kjempesint hver gang han la henne ned igjen
![]()
Litt synd at man må følge SÅ nøye med daMenmen, alt for at hun skal få mat på lik linje med de andre, og at vi skal få valuta for kostpengene vi betaler
![]()
![]()
Halv 6 er tidlig ja! Men sånn er det her å, vanskelig å få snupp til å sovne igjen hvis hun våkner ved den tiden.. fikk heldigvis hun til å sove etter at hun våkna halv 5..tror det var kulda her å
☆★hilsen meg★☆
Halvfem er virkelig natta hehe huffHeldigvis ikke ofte det skjer her, får håpe det i hvertfall ikke blir den nye trenden
![]()
Dette er første gang de har en unge med en slik omfattende allergi i bhgJa, får håpe det sklir inn i rutinene deres snart, det er jo i grunn ikke så vanskelig å huske på. På den avdelingen jeg jobber på er det 37 unger, vi hadde kontroll på alle allergier, og oppslag inne i kjøkkenskapet vårt. Så da synes jeg mindre avdelinger burde klare såpass![]()
Dette er første gang de har en unge med en slik omfattende allergi i bhgSå er i grunnen ikke så rart at de ikke helt vet hva de kan gi henne o.l. Men jeg skal nå lage ei liste med alt hun kan spise, og alternative matlagingsmetoder. En av assistentene på avdelinga er utdannet kokk så han synes bare det er spennende å tenke alternativt
Er de to damene som er litt låst i tankeveien
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Dette er første gang de har en unge med en slik omfattende allergi i bhgSå er i grunnen ikke så rart at de ikke helt vet hva de kan gi henne o.l. Men jeg skal nå lage ei liste med alt hun kan spise, og alternative matlagingsmetoder. En av assistentene på avdelinga er utdannet kokk så han synes bare det er spennende å tenke alternativt
Er de to damene som er litt låst i tankeveien
Men får de andre barna mat i bhg da, eller må alle ha med alle måltider selv?Heldige dere er, til tross for at de roter det til litt innimellom!!
Vi må kjøpe inn/lage all mat selv og sende med i barnehagen.Tror de helst ville slippe å tenke på hva hun kan spise og ikke. Litt stusslig,men hun er veldig fornøyd med middagsrester hun altså.Hun får iallefall alltid noe hun liker;-)
Vi betaler ikke kostpenger vi,da.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hermine sov 40min i bhg idagHun har vært sur helt siden hun kom hjem og ikke ville gjort noenting. Kl 18 var hun i seng, men tror hun var forferdelig overtrøtt allerede da så har nå brukt 1,5 time på å få henne til å sove
Hun fant rett og slett ikke roen. Skravla, reiste seg opp og gråt når jeg gikk, noe hun aldri gjør
Hun holdt på å sovne maaange gang, men satte seg opp hver gang hun sovna
Slo hodet i senga en gang og etter det fikk jeg henne ikke ned i senga igjen
Så da la vi oss sammen i storsenga, og 15 minutter seinere sov hun
så nå snorker hun der, tørr ikke flytte på henne ennå
Kjedelig det der når de ikke får sove nettopp fordi de er så trøtteHuff da, håper natta blir grei.
Det ser dårlig ut her, nasse har skreket til flere ganger, enten overtrøtt eller enda en tann på vei.
Men får de andre barna mat i bhg da, eller må alle ha med alle måltider selv?
Tror ikke jeg hadde vært mye blid på barnehagen om de var SÅ motvillige til å gi barnet mitt like muligheter som de andre barna! Har de egentlig lov til å nekte henne å bake?De andre barna har med egen frokost,og så får de et varmt måltid nå på vinteren.På sommerstid får de brødmat til lunsj.Og så youghurt og frukt til 3. måltid.
Hvis de feks skal bake noe i bhg så får hun ikke være med om ikke jeg lager egen deig og sender med...Hun spiser jo deigen om hun får lov å bake med den;-)
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app