Onsdag 20.11

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
God morgen jenter....
Har alle sovet godt?
Skikkelig dritt natt her.
Mina våknet 22.15, og sovnet ikke før 1.30 eller noe..... Fjerde jekselen er på vei ut,kjenner den godt,så presser nok fælt.
Paracet og dentidox funket ikke i alle fall.. Mina sover med mannen... Slitne etter natten :)

Storebror pg jeg ser på brannmann Sam. Populært det :)

Idag kommer oldemoren til ungene,så da skal mannen lage noe deilig mat..
Ingen snø ennå her,og jeg kjenner det er heeelt greit ;)

Hva er planene deres idag da?

Sent from my iPad using BV Forum

God morgen :)
Hermine har heldigvis hosta ganske lite i natt, så vi har sovet godt :) Mannen har levert henne i bhg nå, og hun var SÅ fornøyd med å komme tilbake dit etter 5 dager hjemme!
...i morgen skal de ha mørketidsfest i bhg, og barna skal få boller og kakao. Jeg mistenkte at de nok ikke hadde bakt melkefrie boller til Hermine, så jeg fikk mannen til å spørre de og neida, det hadde de glemt helt av :oops: Er så synd at de ikke husker på at hun må ha melkefritt, har jo skjedd at hun ikke har fått varmlunsj også fordi de har glemt av allergien hennes :mad: Men heldigvis tok en av de ansatte affære og han sa han skulle sette en deig på rismelk og melkefri margarin med en gang, så får hun også boller i morgen :) Kakao synes jeg hun er for liten til uansett, så da får hun vann i stedet :P

Nå skal jeg få satt i gang med eksamensjobbingen, i morgen er det innlevering! :D

Stakkars Mina:( men godt det snart er over!;) høres koselig ut med besøk:) hva skal mannen din lage da?:)

God morgen!:)

Her har natten vært kjempe fin!:) våknet kun én gang, og det var av Liana som frøys litt, for hun hadde sparket av seg dyna ;) Leoh har sovet hele natten! Fra ca kl 24 til 9 :D hadde vært fint om han fortsatte med det :P hehe..

Jentene er i bhg og mannen på jobb, så tenkte å få badet Leoh og dusjet meg selv. .og gå ut å handle litt;):) hadde vært godt med suppe idag, for er så kaldt som -6 ute!!:eek: men kan vel nesten ikke klage heller, for er jo snart i desember! Hehe..

Ha en fiiiin onsdag! ;)

☆★hilsen meg★☆

Hermine har heldigvis hosta ganske lite i natt, så vi har sovet godt :) Mannen har levert henne i bhg nå, og hun var SÅ fornøyd med å komme tilbake dit etter 5 dager hjemme!
...i morgen skal de ha mørketidsfest i bhg, og barna skal få boller og kakao. Jeg mistenkte at de nok ikke hadde bakt melkefrie boller til Hermine, så jeg fikk mannen til å spørre de og neida, det hadde de glemt helt av :oops: Er så synd at de ikke husker på at hun må ha melkefritt, har jo skjedd at hun ikke har fått varmlunsj også fordi de har glemt av allergien hennes :mad: Men heldigvis tok en av de ansatte affære og han sa han skulle sette en deig på rismelk og melkefri margarin med en gang, så får hun også boller i morgen :) Kakao synes jeg hun er for liten til uansett, så da får hun vann i stedet :P

Nå skal jeg få satt i gang med eksamensjobbingen, i morgen er det innlevering! :D

Ja er veldig synd at hun blir glemt der! For dem er jo såpass store at de vil ha det dem andre spiser:oops: men godt de ble minnet på;) da burde de kansje lage opp sånn at de kan ha noen ekstra i frysern til seinere å;):)

Lykke til med eksamensjobbing! :)

☆★hilsen meg★☆

Urolig natt her, det var veldig kaldt og Lille er tett i nesa :-p
Rolig dag hjemme på oss før henting av T, og så bort på middagsbesøk!

Stakkars Mina:( men godt det snart er over!;) høres koselig ut med besøk:) hva skal mannen din lage da?:)

Her har natten vært kjempe fin!:) våknet kun én gang, og det var av Liana som frøys litt, for hun hadde sparket av seg dyna ;) Leoh har sovet hele natten! Fra ca kl 24 til 9 :D hadde vært fint om han fortsatte med det :P hehe..

Jentene er i bhg og mannen på jobb, så tenkte å få badet Leoh og dusjet meg selv. .og gå ut å handle litt;):) hadde vært godt med suppe idag, for er så kaldt som -6 ute!!:eek: men kan vel nesten ikke klage heller, for er jo snart i desember! Hehe..

Ha en fiiiin onsdag! ;)

☆★hilsen meg★☆
Han skal lage noe pasta og kylling greier med masse krydder og grønnsaker :-)
D

Sent from my GT-I9300

Deilig at Leoh sov sååå lenge da ;-)

6- her og.... nå lukter det snø ute haha.... så kommer nok hit snart også ;-) kjipt...

Mina har blitt skikkelig hes,lurer på om hun har vondt i halsen? Kanskje derfor hun var så lei seg igår og ikke fikk sove på lang tid :-(

FruH : håper dere slipper unna forkjølelse på Eskil :-)

Marian87 : Deilig at hun hostet så lite i natt :-) Håper det fortsetter slik.
Bra du minnet de i b.hagen om allergien hennes. Synd de ikke husker det selv :-(

Sent from my GT-I9300[/quote

Sent from my GT-I9300

...i morgen skal de ha mørketidsfest i bhg, og barna skal få boller og kakao. Jeg mistenkte at de nok ikke hadde bakt melkefrie boller til Hermine, så jeg fikk mannen til å spørre de og neida, det hadde de glemt helt av :oops: Er så synd at de ikke husker på at hun må ha melkefritt, har jo skjedd at hun ikke har fått varmlunsj også fordi de har glemt av allergien hennes :mad: Men heldigvis tok en av de ansatte affære og han sa han skulle sette en deig på rismelk og melkefri margarin med en gang, så får hun også boller i morgen :) Kakao synes jeg hun er for liten til uansett, så da får hun vann i stedet :p

Skikkelig sløvt synes jeg at de skal glemme det så ofte:confused: Bra det ordnet seg i allefall, det har blitt bedre i nasse sin barnehage også, tror de har skjønnt at jeg følger med som en hauk:p

Hei og hopp:-)

God natt her, men nasse ville ta morgen halv seks...og det er null poeng i å prøve å få henne til å sovne igjen.
Håper hun får seg en god lur i barnehagen i dag. Jeg lurer på om det ble kaldt til henne siden hun våknet, det er sju minus her i dag.

God morgen jenter....
Har alle sovet godt?
Skikkelig dritt natt her.
Mina våknet 22.15, og sovnet ikke før 1.30 eller noe..... Fjerde jekselen er på vei ut,kjenner den godt,så presser nok fælt.
Paracet og dentidox funket ikke i alle fall.. Mina sover med mannen... Slitne etter natten :)

Storebror pg jeg ser på brannmann Sam. Populært det :)

Idag kommer oldemoren til ungene,så da skal mannen lage noe deilig mat..
Ingen snø ennå her,og jeg kjenner det er heeelt greit ;)

Hva er planene deres idag da?

Sent from my iPad using BV Forum

Stakkars Mina, håper at den verste smerten gir seg i dag.

Her har natten vært kjempe fin!:) våknet kun én gang, og det var av Liana som frøys litt, for hun hadde sparket av seg dyna ;) Leoh har sovet hele natten! Fra ca kl 24 til 9 :D hadde vært fint om han fortsatte med det :p hehe..

Ha en fiiiin onsdag! ;)

☆★hilsen meg★☆

Jeg håper mini i magen følger Leohs eksempel:D

D

Sent from my GT-I9300

Høres digg ut! Da må dere kose dere masse!;):)

☆★hilsen meg★☆

Uff da, kan nok hende hun har vondt i halsen ja:oops: får håpe hun ikke blir verre!;)

☆★hilsen meg★☆

Hei og hopp:-)

God natt her, men nasse ville ta morgen halv seks...og det er null poeng i å prøve å få henne til å sovne igjen.
Håper hun får seg en god lur i barnehagen i dag. Jeg lurer på om det ble kaldt til henne siden hun våknet, det er sju minus her i dag.

Halv 6 er tidlig ja! Men sånn er det her å, vanskelig å få snupp til å sovne igjen hvis hun våkner ved den tiden.. fikk heldigvis hun til å sove etter at hun våkna halv 5..tror det var kulda her å ;)

☆★hilsen meg★☆

Skikkelig sløvt synes jeg at de skal glemme det så ofte:confused: Bra det ordnet seg i allefall, det har blitt bedre i nasse sin barnehage også, tror de har skjønnt at jeg følger med som en hauk:p
Litt synd at man må følge SÅ nøye med da o_O Menmen, alt for at hun skal få mat på lik linje med de andre, og at vi skal få valuta for kostpengene vi betaler ;) :P

Hei og hopp:)

oioi, det er kaldt ja! :eek: Mannen her forsøkte også å få Hermine til å sove igjen...kl 07.15 :P Men jeg sa at når hun reiser seg opp og HOPPER i senga mens hun skravler og roper hei så er det bare å gi opp! Hun ble kjempesint hver gang han la henne ned igjen :P

Ja er veldig synd at hun blir glemt der! For dem er jo såpass store at de vil ha det dem andre spiser:oops: men godt de ble minnet på;) da burde de kansje lage opp sånn at de kan ha noen ekstra i frysern til seinere å;):)

Lykke til med eksamensjobbing! :)

☆★hilsen meg★☆
hehe, ja, vil tro de baker mer enn EN bolle og satser på de putter resten i fryseren til en annen anledning. De skal jo blant annet ha luciafeiring i desember med boller :)

Her har natten vært kjempe fin!:) våknet kun én gang, og det var av Liana som frøys litt, for hun hadde sparket av seg dyna ;) Leoh har sovet hele natten! Fra ca kl 24 til 9 :D hadde vært fint om han fortsatte med det :p hehe..

Ha en fiiiin onsdag! ;)

☆★hilsen meg★☆
himmel for en snorkebaby :eek: Selv Hermine har aldri sovet 9 timer uten å engang trenge smokk e.l. :P Håper virkelig vi får en sånn en neste gang! Hvilken katalog bestilte du han ifra? :p MÅ ha vært en produksjonsfeil med vår, siden hun enten vrææælte på natta eller var våken og skravla o_O

oioi, det er kaldt ja! :eek: Mannen her forsøkte også å få Hermine til å sove igjen...kl 07.15 :P Men jeg sa at når hun reiser seg opp og HOPPER i senga mens hun skravler og roper hei så er det bare å gi opp! Hun ble kjempesint hver gang han la henne ned igjen :P

Hahah for det er lissom ikke et tegn på at "nå er jeg klar for dagen"?:P haha er vel lov å prøve da :P

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp