Onsdag 2.desember

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja, da er vi straks på vei til barnehagen.. I dag skal de bake kakemenn, så Sindre er helt i hundre..! [:D] Han fikk en strømpebukse i kalenderen i dag, og var veldig fornøyd når han konstaterte med at han hadde fått "kle!" [8D]
Maren har hatt en litt urolig natt, men tror hun roa seg til slutt.. Når jeg våkna var Sindre komt inn.. Uten at jeg har merka at han kom.. Jeg våkna av at han satt med en finger inni munnen min.. [8|][:D]

I kveld tenkte jeg vi skulle lage lykter til beste- og oldeforeldre..! Har både maling og silkepepir vi kan lime på glassene.. [:)]

Så koselig at de baker i barnehagen - Johanna hadde bakt pepperkaker i går fortalte hun - greit at hun øver litt, for det er pepperkakebaking i kalenderen i morgen tror jeg [:D]

Her var det opp tidlig, for husmorvikaren kommer klokka 8 på onsdager... nå er hun igang med vasking oppe, August har fått seg litt mat og ligger i vogga og vil ikke sove, mens jeg har fått meg litt frokost og en kopp kaffe og skal oppdatere meg litt her. Når frokost er inntatt skal jeg ut på trilletur, for da skal nok damen vaske her nede og da føler jeg meg så teit om jeg er her [8D]

God morgen[:)]

Mina ropte på meg kl 0730 og må si nye senga gjorde susen assa[:D] Tror hun sover bedre i den nye og i og med at hun har større plass også[;)] Litt morsomt at hun ikke tørr å gå ut da[8D] Mina var tydeligvis sulten idag, så hun spiste en brødskive så fikk jeg ordna meg i mens. Så gikk vi til barnehagen. Var ganske kaldt i dag, men fint ellers med sol[;)]

I dag skal jeg få lest litt til eksamen og tatt over med støvsugeren[;)]

Hanna lot være å dra i bhg i morges, så hun er nettopp dratt. Hadde planer om trening, julegavehandling og postkontoret i dag. Mannen min er borte i 4 dager så vi får ta det viktigste først og så se hva vi får tid til

Idag er jeg litt guffen rett og slett, og det merket jeg på tålmodigheten idag
da jeg stelte Linnea [&o]
ånda er endel vond nå, og det merker jeg da på humøret [>:]
Men jeg håper det går over i løpet av dagen [;)]

Ellers skal jeg rydde, vaske litt og pynte idag.
Hadde besøk av mamma og lillesøss som hjalp med å vaske her i går, så nå
er det klart for jul [:D]....men jeg finner ikke julestjerna [:(]

Jaja, jeg får leite videre idag da [;)]

Ha en super dag alle sammen [:D]

Hatt en rolig morgen - snuppa var mer enn klar for barnehagen og var glad for å se den julepynta barnehagen sin[:D] Merket at jeg ble der litt lenge og vaste for plutselig sa hun "nei, vil ikke være her!" - men hun fikk et godt fang å sitte i så dag gikk det greit (har jo ikke vært der på halvannen uke). De skal bake pepperkaker idag, så det blir nok en topp dag alikevell[:)] Skal være hjemme med storesøster idag - hun er feberfri men har hatt en plagsom hoste så hun får slappe av hjemme en dag til. Satser på at hun kommer seg på skolen i morgen.

Jeg skal nok ta ting med ro idag - kanskje finne fram enda mer julepynt. Syns det er koselig med førjulstia dette året - på tross av at vi får en veldig spesiell jul dette året[&o]

Lenemor: merker at jeg er en smule misunnelig på deg som har husmorvikar! Enhver mor skulle hatt det[;)][:D] Det er deg vell unt![:)]

Ha en fin dag, alle sammen[:)]

Og så sender jeg noen gode klemmer til Nøste og krysser fingrene for at julestjerna dukker opp[:)]

ORIGINAL: Elimor

Hatt en rolig morgen - snuppa var mer enn klar for barnehagen og var glad for å se den julepynta barnehagen sin[:D] Merket at jeg ble der litt lenge og vaste for plutselig sa hun "nei, vil ikke være her!" - men hun fikk et godt fang å sitte i så dag gikk det greit (har jo ikke vært der på halvannen uke). De skal bake pepperkaker idag, så det blir nok en topp dag alikevell[:)] Skal være hjemme med storesøster idag - hun er feberfri men har hatt en plagsom hoste så hun får slappe av hjemme en dag til. Satser på at hun kommer seg på skolen i morgen.

Jeg skal nok ta ting med ro idag - kanskje finne fram enda mer julepynt. Syns det er koselig med førjulstia dette året - på tross av at vi får en veldig spesiell jul dette året[&o]

Lenemor: merker at jeg er en smule misunnelig på deg som har husmorvikar! Enhver mor skulle hatt det[;)][:D] Det er deg vell unt![:)]

Og så sender jeg noen gode klemmer til Nøste og krysser fingrene for at julestjerna dukker opp[:)]

jeg nyter de siste gangene ja.. har bare til og med uke 52, så det nærmer seg slutten, men jeg skal være den første til å innrømme at det har vært et fantastisk tilbud!!

Nøste, håper du snart har det bedre - og ikke slit deg ut nå, det går ut over armen din og dermed humøret vet du!

I dag våknet jeg og pumpet meg. Så var det å få Frida klar for bhgen mens mannen ga Maja mat. Jeg skulle til legen men rakk ikke å levere Frida først, så hun var med meg. Jeg har fått senebetennelse i håndleddet nå i tillegg til de to jeg har i overarmene, så nå har jeg vært og fått meg medisin. Etterpå var jeg på en liten handlerunde. Det var ikke noe artig for butikkene var overfylte og ting raste stadig i golvet. Det gikk utover humøret, for knebøy er ikke det beste for bekkenet mitt. Vel hjemme igjen, skubbsulten og klar for en ny runde med pumping. I ettermiddag skal vi pynte pepperkakehuset vårt og så kommer kanskje svigers en tur på besøk.

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Elimor

jeg nyter de siste gangene ja.. har bare til og med uke 52, så det nærmer seg slutten, men jeg skal være den første til å innrømme at det har vært et fantastisk tilbud!!

Nøste, håper du snart har det bedre - og ikke slit deg ut nå, det går ut over armen din og dermed humøret vet du!

Neida, jeg har iellefall IKKE slitt meg ut!!!
Har vaska tøy, laga kort til August, tatt opp middag og pakka inn to gaver..
Ikke allverdens det nei, men likavel ikke bra for armen [:'(]
Klippe er noe jeg ikke klarer med hånda nå... Det er helt umulig!
Så får vel passe litt bedre på den nå da [;)] Og jeg som har vært så forsiktig med den...
Men jeg SKAL bruke den mest mulig frem til smertegrensa da [8|]

Og julestjerna er og blir borte [:@]
Må nom investere i ei ny i år.
Kanskje musene som har stukket av med den...?[:D]

Back
Topp