Onsdag 19.januar

I natt sov ungene mye bedre, og det er flott! [:D] Nå har vi spist frokost, og jeg skal straks hoppe i dusjen før vi starter dagen.
Vi skal en tur til Oslo City IGJEN, jeg er egentlig glad i shopping jeg altså, men 3 dager på rad på samme senteret blir litt for mye, haha. Men vi skal iallefall kjøpe Lynet McQueen-joggeskoene til Tobias, og ballerinaskoene til Ida, så drar vi bare hjem til hotellet igjen tror jeg. Tenker vi satser på å slappe av litt her på rommet i formiddag, spise lunsj også får vel Tobias sove duppen her inne i dag. Regner med det går greit [:)]
I ettermiddag er det Peppes med jentene, det gleder vi oss til! [:D][:D] Ida har lovt meg å prøve å spise mat mens vi er der i dag, så hun ikke får vondt i magen pga at hun er sulten, sånn som det ble i går, hehe.
I kveld blir det litt pakking her, siden vi reiser tidlig i morgen. Sambo skulle komme innom en tur i kveld også, spise kveldsmat sammen med oss [:)]

Ha en fin dag dere! [:)][:)]

mårnings!

jadda, 3.dagen med diare på thomas. liker det egentlig ikke selv om formen egentlig er god, så jeg ringte å spurte på legekontoret. de likte det ikke de heller, men så lenge formen er ok så venter vi til fredag med evt lege.

åsså jeg som har bestilt meg frisørtime i morgen[>:] får se an litt da, enten tar jeg han med eller så må jeg flytte den.

helldig dere da, skrållis, som er på storbyferie[:D] høres ut som dere koser dere[:)] syns du er flink jeg som drar ut på langtur alene med de. kos dere på peppes[:)][:)]

Håper Thomas blir bedre i løpet av dagen MaRtE! Bra formen hans er fin på tross av diareen i det minste.

Vi koser oss på storbyferie ja! [:)][:)] Heldigvis er jo ungene mine relativt greie å ha med å gjøre, du har jo møtt dem, så det er ikke så mye pes å være alene på tur med dem. Men det er klart, det blir ikke noe jeg gjør ofte, haha! Hjelper jo på at jeg er mye alene med dem fra før også.

Tjohei[:)]

Fortsatt ingen fødsel i heimen her så da blir det treff etterpå. Formen er god i dag og det er jo positivt[:)] Nicholas mente det var morgen kl 06.30 men det er det ikke i mitt hus. "legg deg ned, sov videre og ikke vekk hele huset" Hørte han lekte i sengen på rommet sitt, men han var iallefall stille frem til samboerens klokke ringte kvart over sju. Da kom han løpende inn til oss[:D]

Nå er han i bhg, og var fornøyd med det[:)] Jeg har vasket over alle gulv i andre etasje og vurderer ta første etasje også. Frokost har jeg også spist.

Ellers ingen planer før vi skal treffes på Peppes kl 15[:)][:)]

Samboeren skal ha noen kompisser her i kveld så greit å rømme huset egentlig....

God bedring til gutten Marte.

Kose dere dere som skal på treff i dag[:)]

Jeg sov til klokken ti i dag[8|] Var våken mange ganger da, men sovnet igjen hver gang og forstod ingenting når det var lyst da jeg våknet siste gangen[:D] Lillemor sover hos farmoren som hentet henne i barnehagen i går. Så nå sitter jeg her og lurer på når jeg skal hente henne...

merker at jeg kjeder meg litt, kan ikke ha på tv'n hele tida heller. thomas virker grei nå da, håper han er frisk! jeg har vondt i magen selv og er uggen, men jeg er ikke dårlig i magen sånn som han har vært da.

dagens gode nyhet er at vaskemaskina er ødelagt igjen...[>:] kommer ny del neste uke og vi måtte IKKE bruke den. vaska litt likevel jeg da, hånduker og sånt. det hoper seg opp så fort!!! så da må vi vel bort i helga og vaske klær igjen[X(]

Vasket begge etasjene og det lukter fresht i hele huset vårt[:)] Nydusjet jeg også faktisk...[:D] Snart henting av N i bhg, også kjører vi inn til Oslo i halv tre tiden tenker jeg.

Må visst innom nettbanken og betale strømregningen også. Fy faen og høy den er denne måneden[:'(]

den strømregningen er sikker 1/3 del av hva vi har her i trøndelag tenker jeg. Dere er heldige...............

Jeg lå og sov leeeenge idag. Det var godt.
Er noe bedre i nesa, men ikke topp. Venter på at salvannet skal bli lunket så jeg får skylt litt.
Kjenner at jeg har veldig lyst å trene, men må vente til fredda.

Kjeder meg faktisk og har utrolig lyst på peppes pizza. Er med i tankene folkens.

Vet dere forresten at dem har sånn tilbud for tia. 199kr for 1 pizza, om en velger en av de 3 bestselgerne.

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: ~Fruen~

den strømregningen er sikker 1/3 del av hva vi har her i trøndelag tenker jeg. Dere er heldige...............
Er noe bedre i nesa, men ikke topp. Venter på at salvannet skal bli lunket så jeg får skylt litt.

Kjeder meg faktisk og har utrolig lyst på peppes pizza. Er med i tankene folkens.

Vet dere forresten at dem har sånn tilbud for tia. 199kr for 1 pizza, om en velger en av de 3 bestselgerne.

6700,-! Heldig sier du??

Nesten 8000,- heldig sier du??

ORIGINAL: ~Fruen~

Nei, det tilbudet gikk ut på søndag [:)] spurte i går, nemlig!
Fortsatt god bedring, hadde vært hyggelig om du var med, men vi får heller treffes i Barteby på vårparten [:)]

39kr, heldig sa du?
Ja, stemmer det. Ganske heldig.
Jeg er sykt sulten, klar for pizza altså.

Marcus gleder seg veldig til pizza så han i går.

fikk reaksjon på den ser jeg ja.
Ja jeg er så himla irritert over at vi i trøndelag betaler dobbelt eller mer for regninga enn sør-øst landet.
urettferdig synes jeg. desverre vet jeg ikke hva regninga vår var på sist da jeg nekter å vite. Mannen tar seg av de tingene.

Så synd at tilbudet på peppes hadde gått ut da.
Ja det er vel på tide med et treff i bartebyen snart igjen.

39kr i strømregning???

hadde ca 5000kr på litt over 2 mnd vi, storfornøyd!!! trodde det skulle bli mye verre[:D]

regner med dere har disse regningene på 2 mnd??

Har etterisolert og byttet vinduer vi, og det merkes godt! i tillegg til varmepumpa da, jevn varme døgnet rundt[:)] hadde over 4000kr en mnd i fjor[:o]

vi hadde hjelp av lillebroren min og fikk bra priser på vindu/isolasjon/bordkledning, så jeg tror vi sparte ca 100 000kr. både pappa og lillebror er snekkere og har vært sitt firma. men vi hadde aldri kjøpt dette huset uten hjelp fra dem. har ikke helt i hodet hva det kostet, men en plass mellom 50 000-75 000kr kanskje? bare skyvedøra kosta ca 20 000kr så det blir fort dyrt.

Vi fikk igjen 2700 vi[:D][:D] Men det er jo fordi vi ligger langt over for de har stipulert alt for mye. Ganske greit[:D] Tror faktisk vi ligger i forkant ennå[:)]

"Hjemme" fra koselig pizzatreff! [:D] Tok ikke lang tid før ungene var superbestevenner, med både krangling og fin lek [;)] Tusen takk for et trivelig treff Looney, Silly og WZ, veldig artig å se dere i virkeligheten, dere er akkurat sånne koselige jenter jeg hadde sett for meg [:D][:D]

Nå bader ungene, sambo som gjør det, mens mora surfer litt. Har pakka det meste, bare toalettmappene som står igjen, og pcn åff kårs. Må opp 5.45 i morgen, gjeeeeeesp!

Hjemme fra treff jeg også, og N er i seng men sover ikke. Treff var kos som alltid. Særlig kos å se ungene leke sammen[:)]

8000,- som vi fikk i strømregning er mye, men vi bruker mye strøm vi da[:o] dusjing hundre ganger om dagen, tre kjøleskap, vaskemaskin går ofte, tørketrommel, varme i alle gulv i første etasje osv..... det koster. Vi har nesten nytt hus så isolering og vinduer er veldig bra så det blir aldri veldig kaldt her inne om vinteren f.eks....

Samboeren har fått besøk og de sitter nede. Jeg skal sløve ved pc'en resten av kvelden tenkte jeg. Snek med meg en sjokkis på butikken på vei hjem[X(]

Hei jenter!!
Så koselig med treff!! Hadde jeg vært i Oslo, skulle jeg jammen meg tatt turen jeg også![:)]
Er jo inne her hver dag og sjekker status, men ikke så flink å skrive da..

Her går dagene i ett... Går på skole hver ettermiddag, mannen er på fjellet og bygger hytte så det er ikke mye kjærestetid vi har om dagen... Heldigvis er det knappe en mnd igjen på hytta, så da får vi noen fine helger der etterhvert![:)]

Ungene er veldig greie om dagen, Malin har jo litt sånn trassegreier, men kan igrunn ikke klage.. Theo er en stor sjarmør, prater som en foss og holder på å lære slutte m bleie.. Håper vi greier det til han fyller 3, men han kan fort ombestemme seg har jeg skjønt!!

Ellers fikk vi den nette sum av 11 300,- i strømregning... [&:]

Lykke til med baby Looney, gleder meg til å høre nytt!! Så spennende!
Har ei venninne som har termin 2.februar, så venter spent på nyheter der også!![:D]

Back
Topp