Onsdag 16 februar

Jeg er blid i kveld fordi jeg har trent. Ble en tøff puls spinning time på meg i dag mens ungene var hos mamma[:)] De oppførte seg eksemplarisk og jeg hadde en god økt. Formen var aboslutt ikke så shitty som jeg trodde, og jeg følte meg faktisk i bedre form enn jeg gjorde ved de siste treningene som gravid[:)] Kommer vel til å bli bra støl i morgen men...

Snuppelure har sett champions league nede sammen med pappaen, mens jeg har sett "livet på vent" en utrolig fin og fasinerende serie. At det er mulig å gjøre slikt med kroppene våre[8|]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

uventa og uventa, vet ikke helt hva jeg skal si[&:] er jo glad i fyren selv om han kan irritere meg max mange ganger.... men nå begynner jeg med blanke ark[:D]

Spørs hva du liker og jobbe med da MaRtE[;)] Spill lotto så blir du millionær og kan leve dagens glade dager[;)][:D][8D]
tro meg, jeg tipper!!! jeg MÅ finne en annen jobb, jeg prøver og prøver, men jeg kjenner jo at jeg trives ikke.. vært så mye rot der det siste halv året så jeg orker ikke mere[X(][X(]

jeg har gitt opp tipping[:-]vinner ikke ett øre[>:]
Har du noen utdanning?
Butikkjobb da?
For du jobber i bhg nå, eller tar jeg helt feil[X(]
jobber i bhg ja. helt rævva arbeidsmiljø, 5 stk sykmeldt pga jobb/jobbmiljø. det fungerer ikke der, men blir ikke bedre av at sjefen ikke ser problemet.

gikk ikke ferdig siste året på økonomi og adm., angrer litt på det ja...[&o]

Back
Topp