Onsdag 16 februar

Looney

Forumet er livet
VIP
tjo hei[:)]

God morgen! [:)]

Ja, da var det onsdag. Ida sover enda, jeg og Tobias sitter oppe. Skal ta dem med på trening kl 9, det er styrkedag for meg. Etterpå blir det butikken, før hjem og slappe av.
I ettermiddag skal vi i kirka, haha. Ida fikk invitasjon i posten nemlig, alle 4/5-åringene skulle få komme i kirka og se film, spise pølse med brød og voksne skulle drikke kaffe. Så siden vi har så innmari mye å gjøre om dagen (not), så tar vi turen.
I kveld kommer sambo hjem, en dag tidligere enn vanlig. Han må nemlig være på kontoret i Trheim i morgen, så da blir det sånn. Greit for meg!

Ha en fin dag dere! [:)]

Spidermann er levert i bhg klar for karneval[:)]En stk trøtt Josephine snakker til meg i babycallen nå hører jeg, men jeg tror hun sovner igjen. Vurderer legge meg igjen jeg og for er stuptrøtt.

Hadde seriøse planer om spinning enten halv ni eller halv ti på morgenen i dag, men samboeren mente jeg var kynisk om jeg dro med meg en tre uker gammel baby på barnepassen på senteret. Jeg mener det ikke gjør noe for hun over jo bare allikevel. Han mente jeg kun levere henne hos hans foreldre for de er jo hjemme. Men da må jeg kjøre omvei. Tror derfor jeg lurer mamma isteden. Vi skal nemlig spise middag der i dag jeg og ungene, og da kan jeg lure meg på spinning kl seks når de ser barnetv.

Så da tror jeg dagens planer blir en lang trilltur med snuppelure før middagen hos mamma. Samboeren er på jobb og drar jeg rett på jegerprøvekurs etterpå.

Her tar de ikke imot babyer under 6 uker i barnepassen, har de ikke noen nedre aldersgrense hos dere Looney? [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Her tar de ikke imot babyer under 6 uker i barnepassen, har de ikke noen nedre aldersgrense hos dere Looney? [:)]

Nope[:)] Men de tar kun i mot 5 stk babyer under 1 år på dagtid. Ingen nedre grense nei.

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Skrållan

Nope[:)] Men de tar kun i mot 5 stk babyer under 1 år på dagtid. Ingen nedre grense nei.

Så snedig!! [:D] er jo kjekt å ha muligheten, om man føler seg i form til å trene før de 6 ukene har gått.
De tar i mot 4 babyer under 2 år her på dagtid, og 6 unger over 2 år. Men senteret flytter til nye lokaler i april, regner med de får plass til flere unger da.

her er det 8 barn under 2år, og 12 barn over 2 år på dagtid. På det senteret jeg drar på iallefall.
De dagene det er barnepass om ettermiddagen er det færre plasser.

no skal jeg avgårde og teste vanngym.............bye bye

Kos deg på vanngym Fruen[:)]
Kos dere i kirken Skrållan[:)][:)] Blir nok gøy for ungene, og kanskje ho mor og[;)][:D]
Kos dere på middag looney[:)]

Morn morn!
Ja da var jeg singel igjenn[X(] Så nå har jeg gitt opp alt som er til mannfolk, så får jeg bare leve mine gamle dager ensom og forlatt[8D] hehe
Ellers er det møte i kveld, hater møter[>:] men må på dette møte....
Så er det vel bare å begynne å pakke da[:-] noen som vil hjelpe meg?? hater å pakke ned og pakke opp.... men skal bli godt når det er overstått[:)]

Klem til deg mamma06og08[:)][:)] skjedde det uventet eller??
nå blir det ny leilighet og nytt liv skal du se[:D]

heihei!

har ikke så mye å komme med jeg. ønsker meg ny jobb, noen tips?

hadde vi hatt myyye penger hadde jeg slutta på dagen og begynt skole, garantert.

uventa og uventa, vet ikke helt hva jeg skal si[&:] er jo glad i fyren selv om han kan irritere meg max mange ganger.... men nå begynner jeg med blanke ark[:D]

Spørs hva du liker og jobbe med da MaRtE[;)] Spill lotto så blir du millionær og kan leve dagens glade dager[;)][:D][8D]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

uventa og uventa, vet ikke helt hva jeg skal si[&:] er jo glad i fyren selv om han kan irritere meg max mange ganger.... men nå begynner jeg med blanke ark[:D]

Spørs hva du liker og jobbe med da MaRtE[;)] Spill lotto så blir du millionær og kan leve dagens glade dager[;)][:D][8D]
tro meg, jeg tipper!!! jeg MÅ finne en annen jobb, jeg prøver og prøver, men jeg kjenner jo at jeg trives ikke.. vært så mye rot der det siste halv året så jeg orker ikke mere[X(][X(]

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

tro meg, jeg tipper!!! jeg MÅ finne en annen jobb, jeg prøver og prøver, men jeg kjenner jo at jeg trives ikke.. vært så mye rot der det siste halv året så jeg orker ikke mere[X(][X(]

jeg har gitt opp tipping[:-]vinner ikke ett øre[>:]
Har du noen utdanning?
Butikkjobb da?
For du jobber i bhg nå, eller tar jeg helt feil[X(]

Leit å høre at du er singel igjen Mamma06og08, men nå slipper du iallefall å irritere deg mer over han! [;)]

Ferdig på trening. Ble ikke styrke i salen, hev oss med på en runde Functional moves istedet. Er jo styrke det også da. Med oss, så mener jeg forresten meg og mora til bestevenninna til Ida i bhg. Hun har nemlig begynt å trene på 3T nå, så da trener vi endel sammen! [:)]
Tobias har forresten blitt grassalt trassete, omtrent over natta! Jeg blir tullete! Han har blitt angrepet av offentlighetstrass han da, stikk motsatt av Ida. Han er en engel her hjemme, eneste er at han kaller meg en slemming innimellom. Men ute blandt folk, så kaster han seg ned eller løper av gårde, hyler som en griiiiis og er helt villmann. Jeg måtte bruke muskelkraft og kvinnelist for å få på han klærne i barnepassen, og da vi gikk HYLA han fordi han måtte ha på seg lue i -10 grader og sur vind. Enn det da, jeg er bra slem som presser på han ei lue!! Toppers at ene håndleddet mitt blir bare mer og mer vondt for hver dag som går da, trassen gir meg betennelse, rett og slett. I morgen må jeg huske å kjøpe meg en støttebandasje, tror jeg.

Da blir det trening i kveld. Nice!!

SNuppelure bare sover, men skal allikevel snart komme oss ut på en lang trilltur. Jeg spiser nemlig sjokkis og drikker caffe latte i øyeblikket[:D]

ORIGINAL: ~Mandy~

OOOOoooooooooooooooooooffff...sliiiiiiiiiiiiiiiiiiter om dagen nå altså[&o][&:][:(][:'(]

Og i dag fikk vi vite at E hører veldig dårlig på v.øre.. jeg håper det er pga liten øregang og at det kan ordnes...

[&o][&o] Håper det blir bedre fremover for dere da[:)]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: ~Mandy~

OOOOoooooooooooooooooooffff...sliiiiiiiiiiiiiiiiiiter om dagen nå altså[&o][&:][:(][:'(]

Og i dag fikk vi vite at E hører veldig dårlig på v.øre.. jeg håper det er pga liten øregang og at det kan ordnes...

[&o][&o] Håper det blir bedre fremover for dere da[:)]

Takk!

vanngym var bare sånn passe. Har faktisk deltatt på like så bra opplegg med fysio.
Og så var vannet iskaldt.
Kan godt hende jeg tar en runde vanngym iblandt, men ikke noe fast greie. Ikke så lenge jeg er med på fysiogruppa iallefall.
Så tror jeg at jeg heller skal dra til 3t pirbadet hvor vannet er varmere de gangene jeg kan og orker.

No driver jeg og steker boller. Til minsta sin store glede.
Og ikveld kommer endelig gubben hjem. Og skal ikke ut å reise på hele 2 uker. Dvs, jeg vet aldri om han må jobbe overtid. Men han er hjemme om natta iallefall.............

Ååååh, så drittlei!! Ungene pælma jeg i seng da vi kom hjem fra kirka, jeg orker bare ikke mer krangling og trassing! Ida oppførte seg i kirka, Tobias ikke. Nå håper jeg bare de sovner relativt kjapt, kvelden skal brukes på MEG!!!!

Snart kveld på meg. Må opp tidlig i morgen og levere barna før jeg drar på jobb. Jeg hater å ha de i bhg sånne lange dager, må levere de 07.30 og henter de 16.15 etter jobb. Det er sikkert vanlig for de fleste men jeg liker det ikke.[&o]
Det er heldigvis bare 4 dager annen hver uke, kun tre dager denne uka. Ellers er de i bhg fra 09.30 til 16.15.

Ellers var Sivert hjemme fra bhg i dag siden han kastet opp på frokostbordet i går! Men han har vært i helt fin form siden det så jeg lurer på om det bare var et forbigående illebefinnende og ikke omgangsyke. Også ble jeg sur på mannen som skulle være hjemme med han, han ringte å fikk inn svigermor og stakk på jobb. [>:] Han har ikke tatt ut EN ENESTE sykt barn-dag noen gang! Jævla arbeidsnarkoman assååååååå.....[:@]

Back
Topp