Onsdag 13.august

Haha..Da er det en skikkelig pratsom hest du har iallfall! :D

Satser på at han får blåst ut litt steam på treninga da.:) I dårlig humør hele dagen altså? Jaiks..Han kunne vært meg!:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha ja ekstrem pratsom:rolleyes: rytteren ligger ikke så langt etter hun heller;):P

Jada, hjelper stort sett å slå fra seg på boksesekk og løfte tunge ting :P:D hadde jeg visst han skulle være sånn hele dagen, så hadde jeg jaget han opp tidlig idag!! (Utstyret er på loftet) ;)

Haha så du kan også gå sånn heledagen?:):P

Hallo!

Vi har vært på visning, men blir ikke å kjøpe :p

Huset var "oppusset" men kun overfladisk og utrolig dårlig gjort! Sprekker mellom gulv og lister, dårlig malearbeid o.l.
I tillegg var det iiiiskaldt på gulvet i hele leiligheten, så jeg var kald på beina kun etter visningen og nå er det sommer :eek:

Nei, takke meg til vår flott oppussede leilighet med varmekabler i alle gulv! :p

Feira at det ikke ble huskjøp med en shoppingrunde på Ikea.no :p Kjøpt oppbevaringsmøbel til rommet til Hermine, til leker. Endel barnebestikk og skåler i plast, matboks og litt leker til bursdagen hennes :)
...skittentøyskurv, tørkestativ og litt andre kjedelige saker :p

Nå er jeg i kontakt med en hobbybaker for å bestille ei fin kake til Hermines bursdag! Orker ikke å bake selv :p

Joho! Grattis :D
Teodor ble bedt bort til bursdagen til nabogutten en tur, så vi var der etter middag og var med å lekte og drakk kaffe :D
Han fikk i seg endel kake før leggetid og :p
Nå er han lagt etter at vi har kikket på all legoen han ønsker seg. Mulig vi skal handle noe i morgen da han har spart seg penger :)
Nå er det også offesielt at vi skal bli tante og onkel i februar :D
Mannens storesøster er gravid, så nå får endelig gutta noen å dele oppmerksomheten med på den siden av familien og :) Veldig, veldig hyggelig!!!
Så koselig med nytt tantebarn! Gratulerer :)

Hermine var så morsom i går da vi fikk reklame fra lekebutikk i posten, hun satt seg ned og pekte på masse greier og sa "Mine ønske den, Mine kjøpe den og den, Mine vil ha sånn" :D

Aoch! Skikkelig hardklask det der, Anita.;)
Nei, hun brukte litt tid på å roe seg i kveld, men sovna jo omsider. Først bæsja hun (noe hun har begynt med i det siste - ALLTID når hun legger seg) og etter det gråt hun og ropte "ææu!", så da fikk hun litt ibux og fikk slappa av.

Ja, blir du ferdig med broderiet da?:)

Sorry om det ble for haldt! Men ble så stolt av deg;):D haha..

Så kjedelig at hun bæsjer ved legging! Sånne perioder har alle ungene her av og til..plagsomt! Men er lissom ikke så mye man får gjort heller;) bra hun roet seg til slutt!

Ja nå er det ikke mye igjen :D så det blir bra! Er en julekalender til sambo sin nevø;)

Hallo!

Vi har vært på visning, men blir ikke å kjøpe :p

Huset var "oppusset" men kun overfladisk og utrolig dårlig gjort! Sprekker mellom gulv og lister, dårlig malearbeid o.l.
I tillegg var det iiiiskaldt på gulvet i hele leiligheten, så jeg var kald på beina kun etter visningen og nå er det sommer :eek:

Nei, takke meg til vår flott oppussede leilighet med varmekabler i alle gulv! :p

Feira at det ikke ble huskjøp med en shoppingrunde på Ikea.no :p Kjøpt oppbevaringsmøbel til rommet til Hermine, til leker. Endel barnebestikk og skåler i plast, matboks og litt leker til bursdagen hennes :)
...skittentøyskurv, tørkestativ og litt andre kjedelige saker :p

Nå er jeg i kontakt med en hobbybaker for å bestille ei fin kake til Hermines bursdag! Orker ikke å bake selv :p

Såpass ja! Da er det vel greit å bli boende der dere er :)

Super feiring da:D skal shoppe litt på ikea jeg å så fort pengene mine er i orden :) og da blir det å pusse opp rommet til Emira:D

Haha ja ekstrem pratsom:rolleyes: rytteren ligger ikke så langt etter hun heller;):P

Jada, hjelper stort sett å slå fra seg på boksesekk og løfte tunge ting :P:D hadde jeg visst han skulle være sånn hele dagen, så hadde jeg jaget han opp tidlig idag!! (Utstyret er på loftet) ;)

Haha så du kan også gå sånn heledagen?:):P
Hehe..Jeg kan være langsur, ja (som regel på mannen).:p Men det er helst hvis jeg er veeeldig sliten. Hadde jeg vært mann så hadde det kanskje hjulpet å slått på noe..

Blir noe sånt til Hermines bursdag, men med Ole Brumm på da! :)

ImageUploadedByBV Forum1407959836.978263.jpg

Hehe..Jeg kan være langsur, ja (som regel på mannen).:p Men det er helst hvis jeg er veeeldig sliten. Hadde jeg vært mann så hadde det kanskje hjulpet å slått på noe..

Hehe da er du nok litt lik han her;) og han lurer på hvorfor ungene er hissig :D:P haha

Jeg var på vei til sengs i rimelig tid før minsten våknet og ikke får sove igjen. Skjønner ingenting jeg :-p
Men nå håper jeg han har roet seg slik at jeg får lagt meg.
God natt :-)

Surfer mobilt!

Fin :D tenkte å lage selv og bare bestille bilde av drømmehagen til Liana :)
Jeg tar meg ikke tid til det i år. Må bruke en hel dag hjemme på baking da, og det betyr at jeg må ta fri...mannen er ute og reiser da i tillegg så har sikkert mer enn nok å henge fingrene i før bursdagen hennes ;)

Hehe da er du nok litt lik han her;) og han lurer på hvorfor ungene er hissig :D:P haha
Heldigvis er Jenny mer lik pappaen i lynnet, og er langt i fra like dramatisk som jeg var i mine yngre dager.:p Meeeen jeg venter spent på at trassinga skal starte. Regner med at det kommer sammen med bhg.start!

Jeg tar meg ikke tid til det i år. Må bruke en hel dag hjemme på baking da, og det betyr at jeg må ta fri...mannen er ute og reiser da i tillegg så har sikkert mer enn nok å henge fingrene i før bursdagen hennes ;)

Hehe jeg forstår deg kjempe godt! Jeg kommer til å dele opp selskapene og heller lage noen langpanner med kake som jeg fryser ned.. men dem skal få en ordentlig kake hver da :D

Heldigvis er Jenny mer lik pappaen i lynnet, og er langt i fra like dramatisk som jeg var i mine yngre dager.:p Meeeen jeg venter spent på at trassinga skal starte. Regner med at det kommer sammen med bhg.start!

Hehe ja den kommer vel en eller annen gang :P og moro er det når det holder på! Haha

Back
Topp