Onsdag 11. juni

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Litt tidlig morgen for min del, men det hadde nok hjulpet om jeg ikke hadde vært i byen til 23, hjemme 23.30 og ikke kom i seng før altforsent :p
Mannen og T har gått til bhg og jobb og minsten og jeg slapper av i sofaen :p
Snart må vi dusje og tenke på avreise til utflukt med Barnetreffen til ei vi har vært hos for. Det regner nå, men vi håper og satser på utevær. Lurer på om vi skal ta buss da gåturen ble litt drøy for meg sist. Men bussene korresponderer så dårlig dit vi skal, så det blir en stund å vente i byen.
Må tenke litt på saken :p
Fordelen med å stå opp så tidlig er jo at vi får god tid til å pønske ut planene våre :D
Hva skal dere i dag?
Jeg gleder meg til å komme bort, for vi er tomme for kaffekapsler MED koffein. Jeg er på min andre kopp med koffeinfri nå. Det hjelper ikke noe særlig :p

Hei. Kjipt å være trøtt.. Var det hyggelig igår? :)
Kos dere masse på barnetreffen :) Så får du pønske ut hva som er lettest hehe..

Jeg drikker ikke kaffe,men pepsi max. Må ha det nesten med en gang jeg våkner, ellers får jeg kraftig hodepine :(

Sent from my iPad using BV Forum bsq

God morgen :)

God natt her.. Men sinnsykt trøtt idag.. Ligget i senga til nå å halvsovet hehe...
Har regnet og tordnet masse her. Nå har solen kommet :)

Vet ikke hva vi skal idag... Dere da? :)

God morgen.
Jeg ligger enda i senga :eek:
Sto opp med mann og barn kl 07, men da var kroppen så matt og i ulage at jeg måtte bare stelle Hermine, gi henne grøt og sende henne avgårde sammen med pappaen for så å krype til køys igjen. To timer seinere er jeg fortsatt like uopplagt men nå MÅ jeg starte dagen og få jobbet litt!
Er støl i HELE kroppen etter gårsdagens sykkeltur :eek: Spørs om jeg ikke må la sykkelen stå idag :P

Mannen jobber sent idag, så blir bare meg og Hermine i ettermiddag. Men det er vi vant til nå :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei og hå!
Litt tidlig morgen for min del, men det hadde nok hjulpet om jeg ikke hadde vært i byen til 23, hjemme 23.30 og ikke kom i seng før altforsent :p
Snart må vi dusje og tenke på avreise til utflukt med Barnetreffen til ei vi har vært hos for. Det regner nå, men vi håper og satser på utevær. Lurer på om vi skal ta buss da gåturen ble litt drøy for meg sist. Men bussene korresponderer så dårlig dit vi skal, så det blir en stund å vente i byen.
Fordelen med å stå opp så tidlig er jo at vi får god tid til å pønske ut planene våre :D
Hva skal dere i dag?
Jeg gleder meg til å komme bort, for vi er tomme for kaffekapsler MED koffein. Jeg er på min andre kopp med koffeinfri nå. Det hjelper ikke noe særlig :p
Gå til byen og ta bussen derifra? ;)

Krise å være fri for kaffe :eek:

Kos dere masse! :)

Gå til byen og ta bussen derifra? ;)

Krise å være fri for kaffe :eek:

Kos dere masse! :)

Det ble buss :-p
Handlet jordbær og ser på tog mens vi venter :-)

Surfer mobilt!

God morgen.
Sto opp med mann og barn kl 07, men da var kroppen så matt og i ulage at jeg måtte bare stelle Hermine, gi henne grøt og sende henne avgårde sammen med pappaen for så å krype til køys igjen. To timer seinere er jeg fortsatt like uopplagt men nå MÅ jeg starte dagen og få jobbet litt!
Er støl i HELE kroppen etter gårsdagens sykkeltur :eek: Spørs om jeg ikke må la sykkelen stå idag :P

Mannen jobber sent idag, så blir bare meg og Hermine i ettermiddag. Men det er vi vant til nå :P

Håper du får jobbet litt i dag da, uten å slite deg helt ut. :)

Surfer mobilt!

God morgen :)

God natt her.. Men sinnsykt trøtt idag.. Ligget i senga til nå å halvsovet hehe...
Har regnet og tordnet masse her. Nå har solen kommet :)

Vet ikke hva vi skal idag... Dere da? :)

Blir nok torden her i ettermiddag. Det er skikkelig trykkende luft :)

Surfer mobilt!

Hei og hå!
Hva skal dere i dag?

Hehe greit å få god tid til å pønske ut planer og hvordan man skal utføre dem;):P hehe.. håper du har fått eller snart får i deg koffein! Hjelper nok ikke stort med kaffe uten:P
Ha en fin dag:)

Hei. Kjipt å være trøtt.. Var det hyggelig igår? :)
Kos dere masse på barnetreffen :) Så får du pønske ut hva som er lettest hehe..

Jeg drikker ikke kaffe,men pepsi max. Må ha det nesten med en gang jeg våkner, ellers får jeg kraftig hodepine :(

Sånn har jeg begynt å bli med kaffe:eek: eller mocca/vanilje:P for liker ikke svart kaffe..hehe..

God morgen.

Kjedelig å fortsatt ikke være uthvilt:( håper det hjelper når du har fått komme igang;)

Hååjooo!

Idag ble vi først vekket kl 6 av en Liana som ikke var uthvilt, så la hun ned igjen! så sovnet jeg nesten før Emira begynte å rope! Sambo gikk inn og hun trengte bare noe lipsyl:P SÅÅ la han seg, og vi hørte Liana igjen, og så våkna Leoh..da var vel klokka mellom 6:30 og 7 (husker ikke).. jeg fikk sove videre til litt over 8, men var nesten mer trøtt da enn tidligere;) hehe..

Nå sitter jeg her med koppen min etter å ha levert solkremen til Liana i barnehagen;) skal snart hjelpe sambo mee kjøkkenet! Hehe..

Ha en fin dag jenter:)

Håper du får jobbet litt i dag da, uten å slite deg helt ut. :)

Surfer mobilt!
Gjorde samme tabbe idag som i går og sykla til Uit, gikk jo helt fint helt til jeg skulle gå til bhg etterpå og bære Hermine hjem :p ...spørs om jeg ikke bør hive i meg noe proteiner etter den sykkelturen, for er helt skjelven fram til etter middag når jeg har sykla opp alle bakkene :eek: :p

Hååjooo!

Idag ble vi først vekket kl 6 av en Liana som ikke var uthvilt, så la hun ned igjen! så sovnet jeg nesten før Emira begynte å rope! Sambo gikk inn og hun trengte bare noe lipsyl:P SÅÅ la han seg, og vi hørte Liana igjen, og så våkna Leoh..da var vel klokka mellom 6:30 og 7 (husker ikke).. jeg fikk sove videre til litt over 8, men var nesten mer trøtt da enn tidligere;) hehe..

Nå sitter jeg her med koppen min etter å ha levert solkremen til Liana i barnehagen;) skal snart hjelpe sambo mee kjøkkenet! Hehe..

Ha en fin dag jenter:)
Kjempemorro med slike morgener :p

Var slik her i morges også, Hermine ville opp i vår seng og pappan våkna ikke nok til å høre hva hun ba om...men hun våkna bare mer av å komme i vår seng så 06.30 var det dag og turning i senga :p

Hællo!

Jeg og Hermine koser oss med barne-tv, frysetørket gulrot fra Iherb og iskaffe (type hjemmelaget) til meg :)

Jeg var helt skjelven etter sykkelturen hjem fra uit opp aaaaalle bakkene til borettslaget vårt, skulle ikke klare å gå ned tilmbhg for å hente Hermine :p

Nå er det snart stellings her og etterpå må jeg legge sammen en enorm haug med klær :p

Mannen blir sikkert å være på jobb hele kvelden så da får jeg tvn for meg selv :D

Hællo!

Jeg og Hermine koser oss med barne-tv, frysetørket gulrot fra Iherb og iskaffe (type hjemmelaget) til meg :)

Jeg var helt skjelven etter sykkelturen hjem fra uit opp aaaaalle bakkene til borettslaget vårt, skulle ikke klare å gå ned tilmbhg for å hente Hermine :p

Nå er det snart stellings her og etterpå må jeg legge sammen en enorm haug med klær :p

Mannen blir sikkert å være på jobb hele kvelden så da får jeg tvn for meg selv :D

Du er sprek da!
Ble å gå på bena hele veien hjem i dag, med "minsten" på ryggen! Utrolig varmt, koselig og slitsomt :-p

Surfer mobilt!

Heisann

Jeg har vært på babykino igjen, og gikk hele veien ned til byen, det tok to timer. Ganske støl nå:D

Ellers pøser det ned her nå, så det er slutt på godværet for en stund. Nasse har sovet en halvtime, og lillesøster sovnet på sofen, deilig med litt surfetid:p

Heisann

Jeg har vært på babykino igjen, og gikk hele veien ned til byen, det tok to timer. Ganske støl nå:D

Ellers pøser det ned her nå, så det er slutt på godværet for en stund. Nasse har sovet en halvtime, og lillesøster sovnet på sofen, deilig med litt surfetid:p
Så sprek du er :)
Hva så du?

Surfer mobilt!

Så sprek du er :)
Hva så du?

Surfer mobilt!

Prøver å spreke meg opp litt:D
Den nye med Angeline Jolie, maleficent:-) Men den var ikke sånn kjempebra som jeg trodde:cool:

Back
Topp