Onsdag 11.12

Det skal hun få lov til :) det er mange å holde oppdatert, så innimellom blir det mye tlf/sms tid og dessverre blir fb og bv nedprioritert selv om jeg ofte leser :) vi satser på at dette går bra, og legene sier de satser på helbredning. Krysser fingrene for at lillegutt også klarer seg! Vi må finne et navn å ha klart i tilfelle tidlig forløsning, men foreløpig kaller vi han Nathaniel :)

Tusen takk for støtte alle sammen! Dere er gode å ha! :) <3
Håper, håper forholdene ligger til rette for at han kan bli i magen en stund enda <3

Det skal hun få lov til :) det er mange å holde oppdatert, så innimellom blir det mye tlf/sms tid og dessverre blir fb og bv nedprioritert selv om jeg ofte leser :) vi satser på at dette går bra, og legene sier de satser på helbredning. Krysser fingrene for at lillegutt også klarer seg! Vi må finne et navn å ha klart i tilfelle tidlig forløsning, men foreløpig kaller vi han Nathaniel :)

Godt å høre at det er gode prognoser!

Stemmer for Nathaniel, kjempefint navn :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så fine bilder :-) også så glade barn hehe
Brs Emmeth er bedre :-) Hvordan er det med Nelline?

Har akkurat fortært en kyllingrull(halv,den er sååå stor). Skulle tro jeg var gravid,har så etings på den hehe..

Masse tåke og grått vær her og. Mildt som resten av landet..

Hadde en helt ekkel og syk drøm da jeg våknet idag.. drømtr og en jentegjenferd som prøvde å kvele meg hele tiden... drit skummelt haha..

Anita87; håper de beholder akkutmotaket. Skjønner at du blir stresset ift barna om det skjer noe. 2,5 t er laaang vei...

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Oj, for en drøm du har hatt:eek: hadde tissa på meg:P haha må ha vært ekkelt mens det holdt på, men sååå godt å våkne etter mareritt!

Ja uff, hvertfall med tanke på at jeg kjenner noen som opplevde at babyen dems (2-3 uker gammel) slutta helt å puste! Hadde det ikke vært for den raske og gode hjelpen dem fikk her, så hadde han ikke levd nå idag:(;) var til og med i helikopter på vei til oslo innen en halv time etter at dem ringte for ambulanse;)

☆★hilsen meg★☆

God kveld :)

Jeg er fortsatt syk, og er fløyet til st. Olavs i Trondheim. Har akutt leukemi. Mest sannsynlig akutt lymfatisk leukemi, men benmargsprøver i morgen vil si mer. De håper å beholde babyen inne i magen så lenge som mulig, men mest sannsynlig blir det tidlig forløsning. I verste tilfelle abort. Men de gjør det de kan for oss begge. Jeg kommer i første rekke, men de gir babyen de sjanser de kan gi han. Starter med cellegift så snart de vet hvilken type jeg skal ha. Håper på det beste og er positive :) kommer innom her i ny og ne, men lite tid til å skrive så mye for dagene er fylt med legebesøk og undersøkelser.

Ojojoj:eek::( nå fikk jeg både klump i magen og halsen! Har heller ikke noen ord! Krysser alt som kan krysses for at alt blir bra med dere begge!! *masse masse masse varme tanker og klemmer* skulle ønske jeg kunne gjøre noe mer enn det;)<3

☆★hilsen meg★☆

You tha boss! :)

Nydelig navn!♡
Så da ble mitt forslag, Simon, nedstemt? Fader, jeg er tørr ass..:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Rosa barbie-kake blir vel midt i blinken? :D Det klarer du sikkert, har hørt mange sier det er enkelt..

Hehe ja, hun er jo en skikkelig jente-jente! Og elsker alt av rosa, glitter, prinsesser, feer, enhjørninger osv osv.. hahah :D så har kjøpt inn tornerose-barbie uten at hun vet det:D;) hun har ikke sett filmen, men tornerose har jo langt blondt hår og rosa kjole, så da ER hun en ekte prinsesse:P

Har sett på mye tips på nettet, og blir moro å prøve seg:)

☆★hilsen meg★☆

Hehe ja, hun er jo en skikkelig jente-jente! Og elsker alt av rosa, glitter, prinsesser, feer, enhjørninger osv osv.. hahah :D så har kjøpt inn tornerose-barbie uten at hun vet det:D;) hun har ikke sett filmen, men tornerose har jo langt blondt hår og rosa kjole, så da ER hun en ekte prinsesse:p

☆★hilsen meg★☆
Hun kommer til å bli superglad!!! :D

...det er ikke lurt å steike Barbie i ovnen sammen med sukkerbrødet iallfall!!! Kan gå skikkelig ille :eek:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hahah ja det tror jeg verken er godt for synet eller smaken :p

☆★hilsen meg★☆

Nathaniel er et fiiint navn;) nå må du bare lære mora di å uttale det:P

Lykke til! Godt at vi får oppdatering; ):)

☆★hilsen meg★☆

Jeg er fortsatt syk, og er fløyet til st. Olavs i Trondheim. Har akutt leukemi. Mest sannsynlig akutt lymfatisk leukemi, men benmargsprøver i morgen vil si mer. De håper å beholde babyen inne i magen så lenge som mulig, men mest sannsynlig blir det tidlig forløsning. I verste tilfelle abort. Men de gjør det de kan for oss begge. Jeg kommer i første rekke, men de gir babyen de sjanser de kan gi han. Starter med cellegift så snart de vet hvilken type jeg skal ha. Håper på det beste og er positive :) kommer innom her i ny og ne, men lite tid til å skrive så mye for dagene er fylt med legebesøk og undersøkelser.

Åh herregud:(
Jeg blei fysisk kvalm da jeg leste dette her nå:( Og helt stum:( Aner ikke hva jeg skal si? Krysser alt jeg har for at lillegutt i magen klarer seg<3<3<3 Kjempefint navn<3Masse lykke til med oppstart av cellegiften! Sender deg de varmeste og besteste klemmene:):smiley-angelic003:hug013

Takk:) nå er papiret om henvisning videre til Skien skrever under:D håper det ikke tar lang tid :) på de største sykehusene har det vært (ikke ofte) over 30 uker med ventetid:eek: men Skien tror jeg ikke har sååå lang ventetid..men det får jeg vel vite etterhvert;)

Så gøy å leke i snøen da:D Er Emmeth glad i snø eller? Liana bryr seg lite om det er snø eller ikke, men elsker akebrettet! ;)

☆★hilsen meg★☆

Han måker seg vei gjennom snøen:D:D:D Lille måkemannen min;):p
Tatt han noen dager og vant til snø, men nå leker han og storesøster hest i den dype snøen sammen som om de aldri har gjort noe annet:D
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hehe ja, hun er jo en skikkelig jente-jente! Og elsker alt av rosa, glitter, prinsesser, feer, enhjørninger osv osv.. hahah :D så har kjøpt inn tornerose-barbie uten at hun vet det:D;) hun har ikke sett filmen, men tornerose har jo langt blondt hår og rosa kjole, så da ER hun en ekte prinsesse:P

☆★hilsen meg★☆

Her er den jeg laga til mathea1386800178743.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Han måker seg vei gjennom snøen:D:D:D Lille måkemannen min;):p
Tatt han noen dager og vant til snø, men nå leker han og storesøster hest i den dype snøen sammen som om de aldri har gjort noe annet:D
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Så gøy:D haha.. moro når de minste også blir så opphengt i de eldre søsknene, og bare gjør det dem andre skal gjøre:D:rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

Åååå sååå fiiin:D så flink du er!! Åssen type kake er det?

Jeg tenkte å bruke sukkerbrød, sjokolade krem mellom lagene, og smørkrem til pynting av kjolen :)

☆★hilsen meg★☆

Sukkerbrød med bringebærsyltetøy på, rullekake;) Også bringebærfromasj helt over, så skal den stå noen timer(tror jeg lot den stå over natta) og stivne i en stor glassbolle, så kjolen får riktig stor fasong.. og voila, ferdig;) Bare og sette en barbie i midten:) Jeg pynta bare med vanlig krem med konditorfarge i, siden kaken i seg selv var så kraftig;) Fikk mye skryt for smaken:)

Kjedelig med sånt vær uansett, men hvertfall rundt jul:confused: ødelegger litt på jule-stemninga..

Ja det håper jeg å :p var hvertfall en skikkelig demonstrasjon idag:) mellom 3000-4000 var der å kjempet for sykehuset:D noe som er bra, for er jo ca 3000 som bor på Rjukan, og 6000 i hele tinn;):) hun som ble kjempet imot, syns det var ugreit å komme her idag, og mente at det var unødvendig aggresjon:eek::p haha..

Hvorfor skal du til oslo da?:)

☆★hilsen meg★☆

Så bra det var mange som kom, får håpe det hjelper på:-)

Jeg skal besøke søsteren min:-)

Huff, herregud, fikk ikke lest dette før nå:( Jeg blir også helt tom for ord her, håper inderlig alt går bra, og at lillegutten og deg blir helt friske. Masse god bedring og klemmer. Jeg ble glad for å høre at dere er her i Trondheim, på st.Olavs er de veldig flinke.
Hvis det er noe jeg kan gjøre for deg her, så må du bare sende meg en pm.

Sukkerbrød med bringebærsyltetøy på, rullekake;) Også bringebærfromasj helt over, så skal den stå noen timer(tror jeg lot den stå over natta) og stivne i en stor glassbolle, så kjolen får riktig stor fasong.. og voila, ferdig;) Bare og sette en barbie i midten:) Jeg pynta bare med vanlig krem med konditorfarge i, siden kaken i seg selv var så kraftig;) Fikk mye skryt for smaken:)

Den hørtes kjempe god ut :D du er veldig flink!! jeg syns kake med bringebær er så godt! Men snuppa selv er mer fan av sjokolade;)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp