Ja greit med tråden ;-)Hahahah!! Greit å ha en tråd å dra i - i tilfelle "q-tipsen" skulle havne langt inni øra.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja greit med tråden ;-)Hahahah!! Greit å ha en tråd å dra i - i tilfelle "q-tipsen" skulle havne langt inni øra.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe ja.. hvertfall fra den andren og oppoverJamye morsomt de små sier :-D
Ja ;-) Mange ting her nå. Og da vi kjørte bil her en dag, (bare meg og W) så sa jeg at han skulle få en is når jeg fant en bensinstasjon. Jaaaa, mamma. Men stoooor is.. rart de skjønner forskjellenHehe ja.. hvertfall fra den andren og oppover![]()
Ja ;-) Mange ting her nå. Og da vi kjørte bil her en dag, (bare meg og W) så sa jeg at han skulle få en is når jeg fant en bensinstasjon. Jaaaa, mamma. Men stoooor is.. rart de skjønner forskjellen
Ja det er det. Is er Is. Og jeg kan spise sjokolade Is og hun en saft Is. .. men med han andre funker ikke det lenger ;-) ;-)Hehe ja merkelig hvor tidlig det der kommer.. på Liana sin alder, så er lissom is bare is![]()
Ja det er det. Is er Is. Og jeg kan spise sjokolade Is og hun en saft Is. .. men med han andre funker ikke det lenger ;-) ;-)
Ja lett å glemme at de ikke er så små lengerHehe samme her..Liana er fornøyd bare hun også får noe godttrenger ikke være det samme.. hehe.. Wael er stor gutt nå vettu
![]()
Ja lett å glemme at de ikke er så små lenger![]()
Haha, så morsomt av Wael!
Før jeg ble gravid med Lillebror kjøpte jeg meg en menskopp for å teste det ut. Jeg rakk ikke å prøve den før jeg ble gravid da, men den lå der i skuffen. T hadde besøk av fetteren og de hadde av en eller annen grunn funnet den og mente det var en mini-ropert der de stod med den på badet![]()
![]()
Bra den ikke var brukt!!!
De ser forresten slik ut:
![]()
Superkoselig besøk av mormor i dag!!!
Hun satte nok pris på litt sosial omgang da mamma og pappa er bortreist, og det er som regel dem som har henne på besøk osv.
Vi grillet deilig middag og hun fikk slappet av i solen og sett på ungene leke. Og gitt dem godteri![]()
Da vi kjørte henne hjem tok vi en tur til byen. Det er nattåpent og mange tilbud, så jeg skulle gjerne hatt mer penger og vært lenger, men det passet ikke nå. Vi kjøpte avskjedsgave til avdelingen til T - han har sin siste dag i morgen! Og så har vi ordnet litt småting til turen vår.
Nå tar jeg fotbad med grønnsåpe og kokosolje og håper på myyyke føtter
T skal straks i seng (feriemodus her ja!) og vi må pakke![]()
Haha dæver! !!! :-D :-DHaha, så morsomt av Wael!
Før jeg ble gravid med Lillebror kjøpte jeg meg en menskopp for å teste det ut. Jeg rakk ikke å prøve den før jeg ble gravid da, men den lå der i skuffen. T hadde besøk av fetteren og de hadde av en eller annen grunn funnet den og mente det var en mini-ropert der de stod med den på badet![]()
![]()
Bra den ikke var brukt!!!
De ser forresten slik ut:
![]()
Det står endel herHahaha mini-roperthahaha.. herlige da
Hvordan fungerer de der egentlig? aldri hørt om![]()
Det står endel her
http://www.menskopp.org/hvorfor-menskopp.html
Nå har jeg enda ikke fått brukt den da.
Tampong er ikke anbefalt når man har spiral, jeg har aldri likt å bruke det heller.
Engangsbind tåler jeg ikke, så det blir tøybind her til de små blødningene jeg har nå med spiral.
Men noen ganger kunne det vært kjekt å ikke ha bind da, ved bading eller liknende.
Den fungerer på en måte som en tampong, bare at man tar den ut og tømmer den, vasker den og setter den inn igjen.
Det høres egentlig ganske ekkelt ut, men når jeg fikk tenkt meg om er engangsbind og - tamponger ganske ekkelt og![]()
Det er vondt ja, jeg har aldri likt det, men brukt det når det har vært nødvendig. Men det tørker jo helt ut oppi der og er virkelig ikke anbefalt sånn egentlig.Alt ved mensen er vel ekkelt?!haha.. virker jo veldig greit da! Jeg bruker jo tampong, for hater følelsen av å kjenne blodet.. men på det døgnet jeg blør mest, så må jeg jo bytte ca hver 3 time hele døgnet! Også om natten.. hehe.. og det kan være noe slitsomt! Også er det jo sykt vondt å sette inn på de siste dagene siden det kommer så lite blod
![]()
Det er vondt ja, jeg har aldri likt det, men brukt det når det har vært nødvendig. Men det tørker jo helt ut oppi der og er virkelig ikke anbefalt sånn egentlig.
Og som sagt da ikke en super match med spiral innabords
Men kopp kan man bruke uansett mengde blødning egentlig, så jeg bør bare prøve den snarest mulig![]()
Hehe, ikke her! Hermine gjør det alltid klinkende klart at hun skal ha "is med DOKKOLADE på!"Hehe ja merkelig hvor tidlig det der kommer.. på Liana sin alder, så er lissom is bare is![]()