Topp 100Vant hva? Nysgjerrig jeg nå..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Topp 100Vant hva? Nysgjerrig jeg nå..
Har jeg vunnet igjen?Hurra for Marianne som vant
Ja det er gull verdt altsåSå moro for ungene daheldige dere som har en sånn plass å gå til
![]()
Ahåi!!Topp 100en matte tror jeg det var
Nå, nå.. Følger bare oppskrifta! (mer eller mindre iallfall) Kjekt å prøve noe nytt. Jeg liker veldig godt å lage mat, men har ikke hatt noe særlig tid til å gjøre det på nå i vår. Nå har jeg ferie og har allerede eksperimentert masse.
Ja det er gull verdt altså![]()
Men Lillebror ville ikke sove. Først da vi kom; "Bad, bad, bad" (han hadde hørt rykter om bading!)
Og etter bading så han et isskilt fra vogna "ISS ISS ISS!!".
Så da ble det is![]()
Og han sov knapt pga alle lydene![]()
Tror det var en matte :-DHar jeg vunnet igjen?
Hva da???
Sent from my iPhone using BV Forum
Aner ikke hva man kan gjøre med slikeGod morgen.. Vært oppe siden før 5,med W.....,,,.. Og jeg la meg ikke før over 00.... Skal legge meg snart,er helt trøtt...
Hvordan har natten deres vært og hva skal dere i dag?
Her er det grått... Og 1 million fluer. Hvordan bli kvitt de? Hatt de inne i flere uker,og har satt opp sånn fluetape flere steder,det hjelper litt,men tar ikke alleklikker snart av de forbaskade insektene der!!!
Sent from my iPad using BV Forum bsq
Når skal dere til Danmark? Og hvor? Så på turer selv i stad. Dyrt nå :-(Aner ikke hva man kan gjøre med slike![]()
Kjedelig med så lite søvn da.
Grei natt her, lillebror var litt urolig bare. Snart skal T i Bhg og vi skal pakke til danmarkstur. Senere skal jeg hente min gamle bestemor som vi har bedt på middag
Surfer mobilt!
Vi reiser til helgen =) Østkysten av Jylland!Når skal dere til Danmark? Og hvor? Så på turer selv i stad. Dyrt nå :-(
Kos dere med besøk av bestemor
Jeg vant jo en stellematte forrige måned...kanskje det er samme listen?Tror det var en matte :-D
Nei var topp 100 juni. Hvis jeg ikke surrer.....Jeg vant jo en stellematte forrige måned...kanskje det er samme listen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahahah!! Greit å ha en tråd å dra i - i tilfelle "q-tipsen" skulle havne langt inni øra.Dagens gullkorn fra Wael ; han kom nettopp ut fra badet, med en tampong. Også sier jeg : gå å legg den tilbake i skapet igjen. Så sier han: mamma, det er til ørene (q-tips) Haga. Ja da har man i alle fall store øreganger ;-)
Dagens gullkorn fra Wael ; han kom nettopp ut fra badet, med en tampong. Også sier jeg : gå å legg den tilbake i skapet igjen. Så sier han: mamma, det er til ørene (q-tips) Haga. Ja da har man i alle fall store øreganger ;-)
JaHahaha så herlighaha.. skikkelig store øreganger å da ja!
![]()