Onepiece til voksen??

Kjempefint på barn!![:D]

Helt feil på voksne!![X(]

Men..om jeg hadde fått en, så spørs det nok om jeg ikke hadde tredd en på kroppen ja..[:-]  Ikke utenfor husets fire vegger selvfølgelig!!

ORIGINAL: *Natta88*

ORIGINAL: Cinnamon*

ORIGINAL: *Natta88*

ORIGINAL: Lillesnille

Onepiece er et HJEMMEplagg.. et ALENEhjemme plagg.. grusomt å se gravide på gata med sånt iallefall[&:]

synes det er opp til hver og enkel jeg[8|] finnes jo masse annet grusome klær som voksne går med.
jeg skal bruke min på sykehuset etter jeg har født[8D] da vi er oppe på romme og slik, men skal jeg ned og møte folk setter jeg KANSKJE på meg noe annet[;)]

Kan faktisk anbefale deg og bruke noe annet enn onepiece..!
Det er kjempekjipt og måtte kle av seg på overkroppen vær gang man skal på do, hvertfall når puppene ofte verker og man sliter med frostfølelse i brystvortene...!

men man bruker vell amme bh med innlegg i uansett[8|] jeg vil ikke gå uten amme bh. tenk om det lekker og slik[8|]

Joda, man bruker det, men man blir veldig lett kald!! :)

Jeg svettet som en gris under fødselen og tenkte at jeg kom aldri i livet til å fryse igjen.. Men hver gang jeg måtte ned med genseren for å amme holdt jeg på og fryse ihjel!! :)

Jeg skulle aaaaaaaaaaaaaaldri ha en, men kjøpte en i julegave til lillesøsteren min som jeg bare måtte prøve[8D]
Da var det gjort gitt[:-] og jeg måtte bestille en ny til henne[:D]

Back
Topp