Onepiece til voksen??

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
Ja, det fikk jeg til jul...

Trodde ALDRI at jeg skulle kle meg i en slik - og for å være ærlig, så ser jeg ut som en stor baby!!

MEN: til og med i str xs er stor og utrolig behagelig da...deilig som en kosedress...ensfarget og jeg gidder ikke å bytte.

Så:
Har dere onepiece?
Og om dere hadde fått til jul - hadde dere beholdt den?
Andre meninger om dette omdiskuterte plagget???

Jeg elsker min one piece hvertfall [:D]
Og sikkert ennå mer i tiden som kommer.. hehe.. Hadde ikke byttet den [:)]

elsker onepiecen min[:)] men den blir bare brukt hjemme. Hadde aldri byttet den!!

Ville ikke kledd mine barn i no så grusomt engang.. [:'(]

men kos deg du![:)]

Syns det er så teit å se på [8D] (ikke småbarn da)

Nekter å gå i en sånn ... Ville følt meg som en Teletubbie [8D]

Sikkert gode da, men nei takk ....

Har fått gavekort så må bestille på nettet.

Noen som vet åssen dem er i str?

Onepiece er et HJEMMEplagg.. et ALENEhjemme plagg.. grusomt å se gravide på gata med sånt iallefall[&:]

ORIGINAL: Dreams

Har fått gavekort så må bestille på nettet.

Noen som vet åssen dem er i str?

Stooore i størrelsen.
Jeg bruker M til vanlig - denne er XS, og jeg kunne sikkert hatt XXXS om det hadde vært en størrelse...

Denne har jeg. Looooooove it [:D] (Er str. XL og ganske stor/vid, men jeg kunne ikke hatt den kortere i armer og bein. Jeg er 176 høy og har noen kilo ekstra. Kan fint bruke den i en graviditet også tenker jeg) Bruker den kun hjemme.

Jeg har ikke onepiece, nei.

Kan ikke se for meg at jeg noen gang hadde fått det til jul heller, de som kjøper gaver til meg kjenner meg ganske godt.

Men dersom jeg plutselig hadde fått en likevel, så hadde jeg nok alltid klart å bruke den til sofasliting, osv.

Hmmm...syns igrunn de er kjempestygge, men hadde jeg fått en til jul hadde jeg nok brukt den her hjemme[:)]
Hadde ikke kunnet brukt den når jeg var gravid hvertfall, hadde nok ikke rukket å åpne glidlåsen og lire den av meg før jeg måtte tisse[8D]

Jeg har ikke og skal heller ikke ha[:)]

ORIGINAL: *Natta88*

ORIGINAL: Lillesnille

Onepiece er et HJEMMEplagg.. et ALENEhjemme plagg.. grusomt å se gravide på gata med sånt iallefall[&:]

synes det er opp til hver og enkel jeg[8|] finnes jo masse annet grusome klær som voksne går med.
jeg skal bruke min på sykehuset etter jeg har født[8D] da vi er oppe på romme og slik, men skal jeg ned og møte folk setter jeg KANSKJE på meg noe annet[;)]

etter man har født er det lov [8D]

Ikke så veeeldig lenge siden jeg så en gravid med RUSSEonepice.... [:-]
Men ja.. Kun hjemmeplagg.. Sambo syntes jeg er søt i min, så da bruker jeg den både til alenebruk og til samboerbruk.. hihi [:)]

ORIGINAL: *Natta88*

synes det er opp til hver og enkel jeg[8|] finnes jo masse annet grusome klær som voksne går med.
jeg skal bruke min på sykehuset etter jeg har født[8D] da vi er oppe på romme og slik, men skal jeg ned og møte folk setter jeg KANSKJE på meg noe annet[;)]

Kan faktisk anbefale deg og bruke noe annet enn onepiece..!
Det er kjempekjipt og måtte kle av seg på overkroppen vær gang man skal på do, hvertfall når puppene ofte verker og man sliter med frostfølelse i brystvortene...!

ORIGINAL: Minsa*

elsker onepiecen min[:)] men den blir bare brukt hjemme. Hadde aldri byttet den!!

synes de er meget lite pene[8D] sikkert greit å gå med hjemme, men tenker mitt om de som går med de ute i offentligheten[;)] sikkert meget upraktisk på offentlig toalett også[8D]

jeg har en å den er FANTASTISK! :D komme ikkje te å kvitte meg med den.. MEN den hører til hjemme :P går ikke ut i den noe sted..ikke bare en kjapp tur på kiwi en gang...den ska være hjemme!:P

Jeg har en rosa/lilla som jeg fikk i bursdagsgave og jeg elsker min[:D][:D]
Så deilig etter en dusj eller en lang kjedelig søndag når det er besøk milevis unna[8D]
Men når sant skal sies så har jeg osgå brukt den på matbutikken om jeg skulle en kjapp tur eller det er en skikkelig stress dag hvor jeg ikke orker og ta den av[:D][8D]

Back
Topp