One Tree Hill

blirdetfire?

Forelsket i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Sommerspirene 2025
Har sett sesongavslutningen på One Tree Hill sesong 8.. Huff. Noen her inne som vet om det kommer en sesong 9? ser på nettet at det mest sannsynlig gjør det, men syns avslutningen var så 'avsluttende', på en måte:p

Den var veldig avsluttende men jeg er sikker på at det blir en sesong til..elsker oth og håper de aldri slutter!!! :o)

For en fantastisk søt avslutning, men jeg syns ting gikk litt for fort i svingene hos Julian og Brooke, kunne gjerne tatt litt lenger tid, og litt flere episoder.

Kommer nok en sesong til, men har hørt rykter om at James Lafferty (Nathan) ikke er med i den sesongen. Lurer på hvodan det blir.

Og så må jeg bare legge til ; GUD, ER HUN LYDIA NYDELIG ELLER ER HUN BARE NYDELIG??? *smelt*

Jeg så den i går..

FANTASTISK!!!! <3

Fikk litt vondt inni meg siden den virket så avsluttende..

Meen har hørt rykter om en ny sesong..

Så håper virkelig på det <3

Det var en veldig fin episode, men jeg stussa også på at den var så avsluttende... Håper på en sesong til ;) James Lafferty må jo være med, han er jo såååå heitass :p

Bouncing buttplug skrev:
Det Bliiiir jo en sesong til! Det står jo over her!emoticon

så herlig emoticon

håper lucas OG Nathan er med i den....

Suupert! gledes!:D men, rart om 'Lucas' kommer tilbake, dere vet hvorfor han ikke er med mer? ;o

Silje H skrev:
Suupert! gledes!:D men, rart om 'Lucas' kommer tilbake, dere vet hvorfor han ikke er med mer? ;o

I forhod til serien skjedde det jo ikke  noe annet enn at han og peyton og babyen flyttet..

Sånn IRL er det jo pga uenighet om lønn...

Det de gikk ut med i allefall...

Back
Topp