one piece til kids'a

en_blå_og_en?

En blå, en rosa og en overraskelse
Noen som vet om det finnes nettsteder eller butikker som selger one piece/kosedress til småttisene våre? være jo være kjempe gode å leke i for de små...Men ikke aktuelt om de er like dyre som til oss altså!

Ååå, ønsker en one piece til Sofie [:D]
Skal følge med her!

eg tror reflex ska få inn om ikkje så lenge, meine eg leste d på facebook gruppå

ORIGINAL: marianne1986

eg tror reflex ska få inn om ikkje så lenge, meine eg leste d på facebook gruppå

åh, det håper jeg! de bruker å ha greie priser også!!

ORIGINAL: mamman_til_Jonas

ja eg går og å vente på de [:)] men d siste eg leste om de va at de va aksefast ein eller aen plass [8D] [8D]

ORIGINAL: mamman_til_Jonas

ja eg går og å vente på de [:)] men d siste eg leste om de va at de va aksefast ein eller aen plass [8D] [8D]

typisk...håper det ikke er lenge til de er i salg... hva heter FB gruppen deres da? 

reflex sørbø hette den eg e medlem i, men ser dr e ein så hette reflex barneklær og [:)]

de har inne her værtfall... men koster jo like mye som de voksne sine:o

så noen i barnestørrelser på b-young i går, men usikkert hvor små i størrelsen de var. Hadde det så travelt at jeg ikke fikk sett etter dessverre.

Gå inn på hobbyforumet og lag en tråd der. Tror det er endel som syr på bestilling der i hvertfall. Fine dresser er det og. Ligger ofte bilder der[:D]

Kommer inn på name it hvert øyeblikk, lurer på om det ila neste uke faktisk, prisen er 299-399,-[:)]

jeg så på name it forrige uke! Husker ikke prisen, men det var ikke så dyrt.

ORIGINAL: *Lesehesten*

Vi har en fra Lindex som jeg kjøpte på salg etter jul. [8D]

Jeg kjøpte også den, men den var i str 80, mini bruker 92 nå.. Men den var stilig, vi hadde grønn [:)]

Back
Topp