Ondt rundt skambeinet

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Noen fler som har veldig ondt i skambeinet?? Jeg har hatt ondt der siste dagene, men nå gjør det sykt ondt fra bukseligningen og ned til skambeinet og på samme sted bak i ryggen/øvre rumpe hver gang jeg får kynnerere.. Kan dette være noe modningsgreier, eller hodet som presser.. Noen som har noe peiling??

[:)][:)][;)][;)]

kan høres ut som det, sliter med det samme her.. uuubehagelig vont!![&:]
minner meg om modningsriene med di andre to..så la oss håpe på det[;)]

Har også vondt rundt skambeinet, men jeg har ennda ikke hatt en eneste kynner [&:]
Så jeg aner virkelig ikke...

Jeg har også det, var på sykehuset for en sjekk her om dagen, og når de dyttet på babyen da gjorde det vondt, så er nok ungen som presser hos meg.. Er til å bli gal av, er værst når jeg sitter og ligger i noen stillinger faktsik...

ORIGINAL: mariac84

Jeg har også det, var på sykehuset for en sjekk her om dagen, og når de dyttet på babyen da gjorde det vondt, så er nok ungen som presser hos meg.. Er til å bli gal av, er værst når jeg sitter og ligger i noen stillinger faktsik...

Jepp...samme her!! Varierer bare litt dag fra dag...

Jeg har hatt vondt i skambeinet fra 3mnd ca, men da var det bare litt vondt. Nå er det veldig vondt, spesielt når jeg ligger og når jeg reiser meg opp. Kjenner det også øverst i rompa. Vet ikke hva det kan være men det er ikke noe godt hvertfall :(

ORIGINAL: drømmende

Jeg har hatt vondt i skambeinet fra 3mnd ca, men da var det bare litt vondt. Nå er det veldig vondt, spesielt når jeg ligger og når jeg reiser meg opp. Kjenner det også øverst i rompa. Vet ikke hva det kan være men det er ikke noe godt hvertfall :(

Bekkenløsning! Legen min og fysioen har ikke sagt noe om at det går på skambeinet, men gynokologen på sykehuset tok på det og jeg hylte ut, og da sa at det var tegn på bekkenløsning, og det stemmer, gått til fysio siden jeg var 3mnder på vei... Så det var ganske rart, og jordmødrene visste også det, bare legen som ikke skjønte den sammenhengen når han tok symfysemåla(som jeg syns gjorde så vondt at jeg begynte/begynner å gråte når han gjør det)..

Back
Topp