Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må huske å komme innom og oppdatere oss etter UL i alle fall, selv om du har besøk fra foreldrene dine så må jo vi få vite hvordan det går :Dblåkanin skrev:
Bra du ikke har forsvunnet helt da :D Det er vel noen og enhver som blir litt opptatt nå framover til jula er overstått..
once more skrev:
Du må huske å komme innom og oppdatere oss etter UL i alle fall, selv om du har besøk fra foreldrene dine så må jo vi få vite hvordan det går :Dblåkanin skrev:
Bra du ikke har forsvunnet helt da :D Det er vel noen og enhver som blir litt opptatt nå framover til jula er overstått..
Ja, det skal jeg, jeg tar litt handling etterpå og det er en time kjøring, men har Mittandre som sladrevenn som gjerne oppdaterer!
Jeg har så en veldig enkel nokiatelefon, så ingen FB, BV eller noe som helst på den :)
Men godt mulig jeg flykter til dere her hvis mine foreldrene begynner å irritere, er ganske lenge å ha dem her hjemme i 9 dager! :P
(les:sofa=opptatt, tv=opptatt, matlaging=må vi gjøre, rydding= gjør vi og, osv, men er fortsatt glad i dem da! :))
Kjenner til at det tar på å ha besøk over mange dager ja.. men håper dere får det koselig i jula selv om det blir "trangt" :)
Har matlysten kommet seg? Eller spiser du fremdeles kun to chips-flak om dagen..?
Masse lykke til på ultralyd i morgen <3