once more ?

blåkanin

Glad i forumet
Hvor er once more blitt av da? <3

Ja, det lurer jeg også på!!!
Hvor er du???? *lete*

Jeg er her!!!
Leser alt, men litt latt å svare i det siste
SÅÅÅÅÅ koselig at dere tenker på meg!

Blir nok ikke mye skriving her i jula tror jeg heller, men kan prøve!
I morgen kommer mine foreldre fra NL på besøk for 9 dager,
og vi skal på UL torsdag 09.30, så er kjempespent!!!

God jul kjære maimammaer!emoticon

masse lykke til på ul  

Lykke til på UL

Du må huske å komme innom og oppdatere oss etter UL i alle fall, selv om du har besøk fra foreldrene dine så må jo vi få vite hvordan det går :D

Bra du ikke har forsvunnet helt da :D Det er vel noen og enhver som blir litt opptatt nå framover til jula er overstått..

blåkanin skrev:
Du må huske å komme innom og oppdatere oss etter UL i alle fall, selv om du har besøk fra foreldrene dine så må jo vi få vite hvordan det går :D

Bra du ikke har forsvunnet helt da :D Det er vel noen og enhver som blir litt opptatt nå framover til jula er overstått..

Ja, det skal jeg, jeg tar litt handling etterpå og det er en time kjøring, men har Mittandre som sladrevenn som gjerne oppdaterer!
Jeg har så en veldig enkel nokiatelefon, så ingen FB, BV eller noe som helst på den :)

Men godt mulig jeg flykter til dere her hvis mine foreldrene begynner å irritere, er ganske lenge å ha dem her hjemme i 9 dager! :P
(les:sofa=opptatt, tv=opptatt, matlaging=må vi gjøre, rydding= gjør vi og, osv, men er fortsatt glad i dem da! :))

Lykke til på ul i morgen og gleder oss til å høre :-D

once more skrev:

blåkanin skrev:

Ja, det skal jeg, jeg tar litt handling etterpå og det er en time kjøring, men har Mittandre som sladrevenn som gjerne oppdaterer!
Jeg har så en veldig enkel nokiatelefon, så ingen FB, BV eller noe som helst på den :)

Men godt mulig jeg flykter til dere her hvis mine foreldrene begynner å irritere, er ganske lenge å ha dem her hjemme i 9 dager! :P
(les:sofa=opptatt, tv=opptatt, matlaging=må vi gjøre, rydding= gjør vi og, osv, men er fortsatt glad i dem da! :))

Kjenner til at det tar på å ha besøk over mange dager ja.. men håper dere får det koselig i jula selv om det blir "trangt" :)

Har matlysten kommet seg? Eller spiser du fremdeles kun to chips-flak om dagen..?

Masse lykke til på ultralyd i morgen <3

Kjenner til at det tar på å ha besøk over mange dager ja.. men håper dere får det koselig i jula selv om det blir "trangt" :)

Har matlysten kommet seg? Eller spiser du fremdeles kun to chips-flak om dagen..?

Masse lykke til på ultralyd i morgen <3

Matlysten har kommet litt ja, spiser små porsjoner av det meste nå.
Er veldig fort mett, og det hadde jeg ALDRI før :P
Men klarer ikke brød (untatt baquetter), og ikke mye kjøtt fortsatt.
Var -8 kilo på mitt laveste, har gått opp 0.5 kilo nå, så det går riktige veien!

Takk for de koselige tilbakemeldinger, gleder meg vanvittig til UL i morgen ja!

Back
Topp