Once More!

MittAndre <3

Elsker forumet
Jeg gleeeeeder meg til du skal oppdatere oss med kjempegode nyheter fra hcg-prøven ikveld!!! Krysser fingrene for deg, og både håper og tror at alt er bra!!! Stoor klem!

Jeg og!!!!!! :)

*krysser fingre*

Hjelper til og krysser alt ;)

Krysse krysse .... Håper alt er bra:)

Så koselig tråd! Takk for det!
Har jo oppdatert dere på fb, men sksl skrive det samme her:

Fikk resultatene fra blodprøvene i går, var bare bra sa jordmora!
38362 på 6+2 seint på dagen og 63179 6+6 tidlig på dagen!
Jeg er iallfall glad at jeg har overlevd dette, og ser nå fram til UL neste torsdag!
Hørte at smsen gikk under min siste sangtime med barna, men tenkte, nei det kan være dårlige nyheter og, og barna må ha det bra! Så etter at de hadde dratt sprang jeg til mobilen, mannen min kom akkurat å hente dattera mi, og så var det positive nyheter!

Takk for støtten jeg får av dere jenter, veldig viktig for meg, jeg lever i dager, uker kanskje, og alt er spennende! <3

Fantastiske nyheter, Once More!!!! :-)

Juba! Så bra at alt går rett vei :) *smile*

Phibonacci skrev:
Juba! Så bra at alt går rett vei :) *smile*

Takk jenter!
Har du sett at du allerede står på nr.30 i topplisten av forumet Phibonacci?
Du er i gang med å bli med i trekkingen de skal ha!
(jeg står 'bare' på 88....)

once more skrev:

Jommen! :) Her er det bare å skravle på ;) HvitSnø er jo laaaangt oppe :) Er koselig med litt liv på forumet og noen å dele alt man ikke kan dele med alle andre med :) (fin setning :p)

Phibonacci skrev:

once more skrev:

Jommen! :) Her er det bare å skravle på ;) HvitSnø er jo laaaangt oppe :) Er koselig med litt liv på forumet og noen å dele alt man ikke kan dele med alle andre med :) (fin setning :p)

ÅÅÅ, har ikke sett hvitsnø enda!
ja, absolut koselig med liv på forumet!
Synes det er deilig at vi kan snakke om alt og at vi er her for å støtte hverandre og!
In good and bad times!

Hurra for flotte resultater fra legen :)

Og skravlete jenter på mai-forumet :D

filiol skrev:
Så bra Once More! :-D Veldig gode nyheter! :)

Takk filiol! :)

Så fantastiske nyheter once more!!! Det er det beste jeg har hørt på lenge :) Dette går bra denne gangen, vet du!! Det har jeg bestemt :)

Phibonacci skrev:

once more skrev:

Jeeeey, det er jeg faktisk - er på 11 plass :) Har i grunnen ikke tid til dette, var jo derfor jeg ga fra meg terminlista - me har så konkurranseinnstinkt ;) Og så er det jo gøy å skrive og ikke bare lese sånn som jeg har gjort mye av før :)

HvitSnø skrev:
Så fantastiske nyheter once more!!! Det er det beste jeg har hørt på lenge :) Dette går bra denne gangen, vet du!! Det har jeg bestemt :)

Takk! Og dette var veldig fint å lese og :)

Back
Topp