okey, lysta kommer nok tilbake snart15 uker ca
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okey, lysta kommer nok tilbake snart15 uker ca
15 uker ca
.okey, lysta kommer nok tilbake snart
.Kan hende energien og lysta hennes kommer tilbake. Men vær obs på at det er ikke noen garanti for det. Her har vi hatt sex kun en gang siden jeg ble gravid og jeg er 23 uker i morgen.
Nå er det jo ikke bare meg det går på her da
Jeg er redd for å ta initiativ snart, får vente til hun vil. Da håper jeg hun tar initiativ også!
Her er det ingenting på 15 uker, men kan godt hende jeg mister lysten etter vært også. Men forløpig kunne jeg gjort det hver natt
Nei der er jeg enig, det er virkelig IKKE greit!Jeg og mannen har sikkert ikke hatt sex på et halvt år. Og her er det HAN som ikke vil. Den ene unnskyldningen etter den andre, så gjett om jeg ble sint når jeg fant de skitne runkebokserne hans når jeg ryddet?!
Hadde det vært fordi JEG ikke ville ha sex hadde jeg ikke sett noe galt i at han styrte på for seg selv, men synes _ikke_ det er greit når det er han som nekter. Får jo ikke meg til å føle meg så bra akkurat.
Nei der er jeg enig, det er virkelig IKKE greit!
Hva sa han da?
Æææ da hadde jeg bare blitt enda mer surHan hadde egentlig ikke noe unnskyldning, tror ikke han helt forstod hvorfor jeg reagerte.. Han sa unnskyld til slutt da, men tror det var mer for at jeg skulle slutte å være sur, ikke fordi han selv mente han hadde gjort noe galt.
Akkurat sånn det er for oss også! Er fint å ha så avslappet forhold til det hos oss er det han som har minst lyst, fordi han sliter litt med stress til tider og da er det kjekt for meg å kunne ordne opp selv blir også supertent av at han onanerer! Utrolig deilig å se påJeg kan godt tilfredsstille meg selv om jeg legger meg alene, men jeg foretrekker jo helt klart en runde med mannen. Jeg synes det pirrer og se han onanere selv foran meg. Bang så er jeg klar Så det hender jeg må avbryte han da gitt