B
Bkno9961672
Guest
.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
.Må og må, onani er vel en mulighet for alle det hvertfall hvis man av ulike grunner ikke kan ha sex med partneren sin.
.Forsåvidt greit, men spørs jo litt på grunnen til hvorfor dere ikke har sex, da.
.Må vel ikke, men ser ikke noe problem med det. Blir ikke grinete om mannen onanerer litt innimellom
Skjønner..Graviditet
.Skjønner..
Mannen min er ikke sånn, han, så jeg kan egentlig ikke svare så godt på det.. Han liker nok meg bedre enn fru.Høyre
Vet du at han gjør det?
Ja, jeg skjønte det, men jeg kan fremdeles ikke svare for henneHun som ikke vil her!
.er da ikke noe problem det vel. man kan da onanere selv om man er gift.. men velger man det framfor å ha sex da burde man prøve å finne grunnen
.Onani er da bare sunt. Man kan fint gjøre litt av alt.
Men sex med hun er verdens beste
en graviditet varer ikke evig så det overlever du nokKunne aldri finne på å valgt foran. Da må en finne ut grunnen ja. Jeg må hvertfall onanere litt når hun ikke har lyst pga hormoner og gravid. Det må jeg vel leve med
.en graviditet varer ikke evig så det overlever du nok
hvor langt på vei er hun?Jepp. Tror nok hun blir glad for å få igjen lysten sin etter vært også
.hvor langt på vei er hun?