Onanerte i kaken til medelev*link*

Qualitas

Forumet er livet
VIP
http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10038412

Joa[:-] hva skal man si[8|][X(]

hahaha,lite å finne på,og veeeldig kåte[8D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

hahaha,lite å finne på,og veeeldig kåte[8D]

ja jeg skjønner liksom ikke hvordan man finner på slike ting[:-][8D]

hahahah [8D] ekkel spøk, men jeg syns det var ille morsomt å jeg [8D]

æææsj![:'(]

Gaaaad! Er det mulig?? Hvordan kommer man på sånn?! Menneh, måtte le av reporterens skrivemåte:"det var tre gutter som dro den litt langt"

ORIGINAL: MalinDalin

Gaaaad! Er det mulig?? Hvordan kommer man på sånn?! Menneh, måtte le av reporterens skrivemåte:"det var tre gutter som dro den litt langt"

Haha, den reagerte jeg og på! Bokstavelig talt dro den!!

Men ja.. ÆÆSJ.. Hva får folk til å gjøre sånn.. Eller, i det hele tatt TENKE at de skal gjøre sånn... [:'(]

ORIGINAL: alruto

Det er vel ikke noe morsomt med det[8|][8|]?? Sykt,synes jeg.

Enig. Hadde min sønn gjort det hadde han ikke sluppet billig unna [8|]

Enig!! Vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort om ungen min hadde gjort noe sånt! Synes bare det var kvalmt [:'(][:'(]

sign[:-]

ORIGINAL: MalinDalin

[:D]

Synes ikke det finnes morsomt, og til dere som synes det:
Skulle likt å sett trynet deres om dere eller barna deres var blitt servert andre sin sperm[:'(]

ORIGINAL: Destiny85

Synes ikke det finnes morsomt, og til dere som synes det:
Skulle likt å sett trynet deres om dere eller barna deres var blitt servert andre sin sperm[:'(]

sign[:'(]

Jeg skjønner ikke hva det er med hannkjønn og enkeltes behov for å servere andre sine egne kroppsvæsker. Jeg lurer litt på hva en psykolog ville ha sagt; gir det en slags maktfølelse å få andre til å innta sæden sin uten at de vet om det?

Det er jo ikke akkurat ofte man hører om utflod- eller mensen-brownies, tror ikke det er mange hunnkjønn som føler det samme behovet.

Back
Topp