ONANERING

tommy

Første møte med forumet
Jeg er en mann som lurer litt på dette.
Tenner damer litt på å se en mann onanere?
er det ok att mannen onanerer i ditt nervær om du ikke vil / kan ha sex?
onanerer dere sammen.
syns damer det er ok å onanere mannen isteden for samleige?
 
Jeg tenner hvertfall på å se sambo onanere.
Ja jeg syns det er helt greit at han onanerer når vi er sammen, og noen ganger gjør vi det også sammen i stede for samleie, noen ganger gjør bare jeg det og noen ganger er det bare han, og noen ganger begge :)
Eneste som ikke er ok er å onanere i stede for å ha sex med meg uten mitt samtykke :p
 
Tenner ikkje på det nei, men er heilt greit at mannen gjer det uten meg hvis eg ikkje vil/kan. Etter fødsel hadde han ikkje noe valg, så då hjalp eg heller til. :)
 
Nei, jeg tenner ikke på at mannen onanerer foran meg og hvis jeg ikke er "in the mood" så gjør han ikke det foran meg heller.
 
Jeg gjør ikke det foran mannen, men nå er ikke jeg så komfortabel med min egen kropp eller seksualitet:p mannen gjør det ikke foran meg heller, kun i akten evt. Men jeg gjør det for han innimellom, hvis jeg ikke har lyst

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tenner ikke på å se på det, men har ikke problemer med å onanere han i stedet for sex :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenner hvertfall på å se sambo onanere.
Ja jeg syns det er helt greit at han onanerer når vi er sammen, og noen ganger gjør vi det også sammen i stede for samleie, noen ganger gjør bare jeg det og noen ganger er det bare han, og noen ganger begge :)
Eneste som ikke er ok er å onanere i stede for å ha sex med meg uten mitt samtykke :p
Signerer denne!
Min elsker om jeg gir han en håndjobb også ;) syns det er gret å gjør om jeg selv ikke kan, eller har lyst på sex :p
 
Han kan godt runke foran meg hvis jeg ikke orker å ha sex, men han gjør det sjelden. Jeg tenner ikke på det heller.
Jeg runker gjerne han hvis jeg ikke orker å ha sex, eller hvis vi har sex og han blir veldig sliten. Ofte så fingrer han meg så jeg får orgasme, og så runker jeg han etterpå. Dette gjør vi hvis vi er litt kåte men egentlig ikke orker å ha sex, og gjerne nå som jeg er gravid:)

Men alle er jo forskjellige.
 
Jeg tenner på det. Kunne godt tenkt meg å tatt samboeren på fersken mens han f.eks gjør det i dusjen eller noe.
 
Jeg tenner hvertfall på å se sambo onanere.
Ja jeg syns det er helt greit at han onanerer når vi er sammen, og noen ganger gjør vi det også sammen i stede for samleie, noen ganger gjør bare jeg det og noen ganger er det bare han, og noen ganger begge :)
Eneste som ikke er ok er å onanere i stede for å ha sex med meg uten mitt samtykke :p
 
Selve onaneringen tenner meg ikke, men når det går for ham kan jeg bli tent. Et vakkert syn å få oppleve :) Men vi kan lett gjøre det sammen hvis vi ikke er helt "der" for samleie, da er det godt, nært og koselig å gjøre det sammen. Vi har en avtale om å heller onanere istede for "pliktsex". Og noen ganger fører det til mere.... :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tenner ikke på det. Han må gjerne ta seg av seg selv når jeg ikke vil og han trenger det.. ikke noe i mot det. Skjønner det også godt siden jeg oftere har lite lyst enn mye lyst.
 
Helt greit,men tenner ikke super masse liksom:p haha!!
 
Jeg tenner ikke direkte på at samboer onanerer, tenner mer på at jeg ser at han har det godt. Vi er veeeldig åpne seksuelt, føler jeg og det er helt naturlig for oss begge å onanere foran hverandre, noe som gjerne fører til noe mer. Er ofte jeg våkner av at dyna beveger seg litt fort opp og ned ved siden av meg og det synes jeg er veldig tennende. Noen synes kanskje dette er litt merkelig, men jeg synes det er helt fint :)

Vi har en "avtale" at vi synes det er helt greit å våkne med sex - bokstavelig talt. Er ofte han våkner med penisen sin i munnen min eller at jeg våkner idét han trer penis inn mellom bena mine og det er virkelig den beste oppvåkningen. Høres kanskje merkelig ut, men helt perfekt for oss! :)
 
Jeg tenner ikke direkte på at samboer onanerer, tenner mer på at jeg ser at han har det godt. Vi er veeeldig åpne seksuelt, føler jeg og det er helt naturlig for oss begge å onanere foran hverandre, noe som gjerne fører til noe mer. Er ofte jeg våkner av at dyna beveger seg litt fort opp og ned ved siden av meg og det synes jeg er veldig tennende. Noen synes kanskje dette er litt merkelig, men jeg synes det er helt fint :)

Vi har en "avtale" at vi synes det er helt greit å våkne med sex - bokstavelig talt. Er ofte han våkner med penisen sin i munnen min eller at jeg våkner idét han trer penis inn mellom bena mine og det er virkelig den beste oppvåkningen. Høres kanskje merkelig ut, men helt perfekt for oss! :)

Signerer den :)
Våkne opp på den måten er jo den beste!
 
Folk tenner jo på forskjellige ting, så dette er det vel best du spør kjæresten din om? Fordi om noen her inne blir det så betyr ikke det at din kjæreste gjør det....
 
Jeg tenner ikke direkte på at samboer onanerer, tenner mer på at jeg ser at han har det godt. Vi er veeeldig åpne seksuelt, føler jeg og det er helt naturlig for oss begge å onanere foran hverandre, noe som gjerne fører til noe mer. Er ofte jeg våkner av at dyna beveger seg litt fort opp og ned ved siden av meg og det synes jeg er veldig tennende. Noen synes kanskje dette er litt merkelig, men jeg synes det er helt fint :)

Vi har en "avtale" at vi synes det er helt greit å våkne med sex - bokstavelig talt. Er ofte han våkner med penisen sin i munnen min eller at jeg våkner idét han trer penis inn mellom bena mine og det er virkelig den beste oppvåkningen. Høres kanskje merkelig ut, men helt perfekt for oss! :)

Det hørtes faktisk ganske digg ut. :D

Det har vært én natt der jeg har våknet kl 3 på natten av at samboeren min har lagt seg tett opptil meg og sagt hvor høyt han elsker meg. Tre sekunder etter klinte vi og tok en meget lidenskapelig kjappis. :p
 
Jeg tenner ikke på at han onanerer nei :p Men vi kan gjerne hjelpe hverandre litt under samleie. Og om jeg ikke kan eller ønsker å ha sex, gir jeg han gjerne en hjelpende hånd som trøst :)
 
Back
Topp