omvisning

¤Celti¤

Elsker forumet
Har dere vært på omvisning på fødeavdelinga? Jeg trodde man fikk det automatisk, men fikk nå vite av ei jordmor på sykehuset at jeg måtte ringe dit i slutten av juni for å bestille time til journalføring! Trodde legen eller jordmora som jeg går til vanlig hos fiksa det

Jeg skal på omvisning i forbindelse med svangerskapskurset på Ahus.

På helsekontoret jeg går får vi gratis kurs om fødselen først og omvisning på kvinneklinikken etterpå..

Eg skal få det, men det er det vist jordmor som skal arrangere..

Det er jordmoren på helsekontoret som arrangere vårt også, ellers måtte vi betalt om vi melde oss på det på kvinneklinikken...

her hos oss er det jordmor som ordner det ska være med hun på omvisning i begynnelsen av juli[:D]

Har allerede vært på omvisning på Ullevål,ABC. Fikk det da vi var der første gangen. Går dit til svangerskapskontroll, men det er nok litt spesielt for akkurat ABC tror jeg... Veldig flott der forresten! 'Gleder' meg nesten [;)]

ORIGINAL: LinnSB

ORIGINAL: BflyW

Jeg skal på omvisning i forbindelse med svangerskapskurset på Ahus.

Jeg også

Når skal du da?

har ikke fått svar ennå

okay - jeg skal neste tirsdag - på et ekstra-kurs de hadde satt opp, for det var fullt på alle de ordinære.

Sist, når jeg fødte på Rikshospitalet fikk vi se på fødeavdelingen når vi var
på svangerskapskurs. Denne gangen har jeg ikke hørt noe.. (skal føde på
Ullevål nå) Jeg hadde ikke så stort utbytte av det sist gang da, siden
alle fødestuene var opptatt og jeg måtte føde på et lite undersøkelsesrom[:)]

Vi skal på svangersskapskurs om et par uker, da får vi omvisning og litt innføring i forskjellige føde tekknikker o.l. gleder meg. greit å vite hvor mann skal når barne skal ut! og fint for kjæresten min, han har litt sykehus skrekk!!!!! men det går nok bra...

Back
Topp