Omvisning!?

Bennie

Glad i forumet
Har dere summa dere til å vært på omvisning på fødeavdelingen?!!
Fikk beskjed av jordmor å gjøre det for leeenge siden, men har ikke fått gjort d enda..[&:][8D][:)] 
må vel ta meg tid til det snart..[8D][:)]

jepp jeg var når vi hadde svangerskapskurs[:D]

Nei, tenkte vel egentlig ikke å gjøre det heller...
Gjorde det ikke sist heller, og ungen kom seg ut...[8D]
Hva er omvisningen for? Bare lurer jeg...

vi har organisert omvisning i grupper, og jeg skal den 12. april!

var den 29.mars. veldig greit å ha sett ei fødestue før[:)] men det er jo ikkje et must, som lillepooh seie, ungen komme seg ut uansett[:D]

ORIGINAL: Lillepooh

Nei, tenkte vel egentlig ikke å gjøre det heller...
Gjorde det ikke sist heller, og ungen kom seg ut...[8D]
Hva er omvisningen for? Bare lurer jeg...

Nei,.. den som visste d!![8D][:)] Det er bare jordmor som har "masa" om at jeg må på omvisning da jeg ikke vil på kurs.. det er vel bare for å bli kjent med stedet der en skal føde og sånn.. synes det er fint at en kan få anledning til omvisning jeg!![:)]

Var for tre uker siden vi[;)]

Vi har også sånn organisert visning. Vi skal den 10april[:D]

Synes det var veldig greit å være der, se hvordan alt er osv. Har et bilde i hodet nå da, så det blir mer kjent på en måte[:D]

vi skal på omvisning den 17 april [:D]

Fikk beskjed om at vi kunne ringe føden ca 14 dager etter påske ,så jeg er lovlydig og venter[:)]

Jeg var på omvisning med svangerskapskurset, og deretter sammen med samboer når han kom hjem fra jobb. Jeg synes det var veldig greit å vite hvor vi sku gå hen, hvordan det ser ut og hva vi kan forvente oss!!

Tenkte å ta meg en tur opp og "spane" litt før fødselen - har jo vert der før, og født - men må liksom minne meg selv om at det ikke er "farlig"[8|] 
(sykehusskrekk)

Har fått brev om dato for omvisning i posten jeg [;)]
det er vel ca en måned før termin, rundt 26. april (husker ikke eksakt datoen i hodet!)

Vi skal på omvisning 17.april, syns det er veldig sent, men var nok litt sent ute med å bestille time selv[&:] Og hvis jeg evt blir lagt inn pga sv.skapsforgiftning så er det ihvertfall bortkastet, men det er jo sånt man ikke kan forutse...

Back
Topp