Caroline :)
Elsker forumet
Var ikke mye og skryte av nei... følte virkelig at det var bortkastetDa var vi der og! Like skuffa som deg!
Venter spent på verdens vakreste lille prinsesse <3
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke mye og skryte av nei... følte virkelig at det var bortkastetDa var vi der og! Like skuffa som deg!
Venter spent på verdens vakreste lille prinsesse <3
Dere kjørte jo litt lenger enn oss, men vi la ingen store planer den dagen.grunnet omvisning, så ble ganske irritert begge to egentlig men kan nok hende den vanligvis er bedreJa, det synes vi også.. Kjøre helt fra Sandefjord for å få en omvisning på 10 min og se 1 rom og få et skjema..
Dere kjørte jo litt lenger enn oss, men vi la ingen store planer den dagen.grunnet omvisning, så ble ganske irritert begge to egentlig men kan nok hende den vanligvis er bedre
Skulle ønske jeg hadde fått samme omvisningen!!!Var på omvisning på SUS nå på onsdag som var, 2 timer der vi fikk se mottaksrommet, ett rom på fødeavdelingen, ett rom på fødeloftet og ett rom på barselhotellet. I tillegg fikk vi en del informasjon om fødestillinger, smertelindring og forskjellige prosedyrer. Var kjempe fornøyd, og føler meg mye mer forberedt til den store dagen kommer
Her var der jordmora i kommunen som arrangerte det da og viste oss rundt, så selv om det var travelt, så var jo ikke hun på jobb der, så hun hadde satt av de to timene til oss...Skulle ønske jeg hadde fått samme omvisningen!!!
På sykehuset her er det visning på føden første Torsdagen i måneden kl 18.30... Syns det er altfor lite fordi det er vanskelig å få møtt opp når det er så sjeldent ...
Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
Har ingen som helst tvil på at SiV er et bra sykehus å føde på! Hører bare positive ting om dem på føde og barsel Men omvisninga kunne de gjort litt mer ut av synes jeg Begrenset hva man kan føle om hele greia på 10 min altså
Jeg har også kun hørt utelukkende positive ting om SiV- nesten så jeg vurderte å flytte ut av byen for å føde der
når jeg ringte inn på Skien så fikk jeg beskjed om at det var tirsdager og torsdager de hadde omvisning.
Vi var der tirsdag 2.juli kl 18.00... Nå har jeg født begge gangene på SIV, men bor litt nærmere Skien, så jeg ville se Skien for å kunne velge. Blir helt klart SIV igjen )