Omvisning på sykehuset

Caroline :)

Elsker forumet
Er det noen som vet om det ginnes noe info om dette, tider ol.?:) Eller om vi bare må ringe inn? Skal på siv.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det noen som vet om det ginnes noe info om dette, tider ol.?:) Eller om vi bare må ringe inn? Skal på siv.

I 2009(på SIV) var det bare å ringe og melde seg på omvisning...var da tirsdag og torsdag såvidt jeg husker....! Ville ringt inn og hørt jeg...vet om noen som har vært der i år også, så de holder på med det fortsatt....men jeg er usikker på hvilke dager...!

Er sikkert foskjellig fra sykehus til sykehus. Jeg vet at i Tønsberg har de omvisning to dager i uka og det er bare å ringe føden for å melde seg på.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Vet ikke helt hvordan det er andre plasser, men her arrangerer jordmora mi omvisning/svangerskapskurs for oss. Skal føde på univetsitetssykehuset i Stavanger.

Me var på omvisning på UIS i forbindelse med fødselsforberedene kurs. Eg (og ikkje minst mannen) syns dette var veldig lærerikt å trrygt!!

Jeg ringte føden på tønsberg i går og satt oss opp på omvisning :)
Det er omvisning hver tirsdag og torsdag kl.18.00.
Så det eneste du trenger å gjøre er å ringe å si at du vil melde deg på der :)

Når jeg hva på oul på sus, så fikk jeg dato på når jeg skulle komme på innskriving å se, hva en mnd før termin dato :)

På sykehuset her er det visning på føden første Torsdagen i måneden kl 18.30... Syns det er altfor lite fordi det er vanskelig å få møtt opp når det er så sjeldent ...

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Tenkte kanskje det stod litt info noe sted, men da er det visst bare og ringe:-)

På Bærum sykehus er det omvisning to ganger i uka og det er bare å møte opp. Vi var på omvisning igår og det var veldig bra. Deilig å ha sett hvordan det ser ut og hva som møter en, særlig fordi jeg er førstegangs :-) Og vi fikk stilt masse spørsmål!

Her var omvisningen skuffende:( vi kom inn kl.18 og allerede 1815 var vi tilbake i bilen.... virkelig verdt og holde av hele dagen for. Vi fikk se et føderom og det var det

Det samme skjedde med oss.. Når var det du var?

Sniker litt. Jeg fødte på Drammen og der fikk vi tilsendt time i posten. Nesten som om det var en vanlig lege time vi skulle på

♥♥Victoria 20.06.12♥♥

Her var omvisningen skuffende:( vi kom inn kl.18 og allerede 1815 var vi tilbake i bilen.... virkelig verdt og holde av hele dagen for. Vi fikk se et føderom og det var det

Hvor var det?

Tønsberg

:( skal føde der jeg og og hadde tenkt oss å dra på omvisning snart. Har aldri vært inne på det sykehuset i det hele tatt så en dårlig omvisning er vel mye bedre en ingenting for oss.
Hvordan går det, måtte dere vente lenge på å komme dit etter at dere ringte for å få komme?

Vi var der torsdag forrige uke. ..

Da var vi der og! Like skuffa som deg!

Venter spent på verdens vakreste lille prinsesse <3

:( skal føde der jeg og og hadde tenkt oss å dra på omvisning snart. Har aldri vært inne på det sykehuset i det hele tatt så en dårlig omvisning er vel mye bedre en ingenting for oss.
Hvordan går det, måtte dere vente lenge på å komme dit etter at dere ringte for å få komme?

Jeg kunne velge dato selv. De har omvisning hver tirsdag og torsdag kl 18.. når vi var der var det fullt overalt... derfor fikk vi kun se et føderom..

Venter spent på verdens vakreste lille prinsesse <3

Er bare og ringe inn, så får dere den dagen dere ønsker så sant det ikke er fullt:) vi var uheldig da alt var fullt og følte jordmoren som viste oss rundt stresset litt.

Back
Topp