Omvisning føden

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Noen som vet hvor lenge før termin man bør ringe fødeavdelingenen om man ønsker omvisning? Det er Ahus om det har noe å si :)

Har fått brev om omvisning jeg. Skal 26.juni og har termin 7.juli ;) Hører ikke til ahus da...

Skal på omvisning 2.juni, har termin 17.juli.
Innskriving er 19.juni.

Du finner et telefonnummer på Ahus sine sider om du ønsker omvisning, ring og hør, enklest det:)

Noen som vet hvor lenge før termin man bør ringe fødeavdelingenen om man ønsker omvisning? Det er Ahus om det har noe å si :)

Oii dette vil jeg også, skal selv føde på ahus, kanksje jeg burde ta en telefon til de :)

Her jeg bor får man omvisning hvis man var med på sånn fødselsforberedende kurs :) det var veldig greit å være med på! :)

Det var veldig sent, kan jo ha født allerede du da :)

Ja, vi tulla om det at vi tar med fødebagen den dagen hvis han ikke er kommet før, så blir vi bare igjen :P
Er andregangs, så går greit. Var usikker på om vi skulle bli med på omvisning, men fant ut at det er greit likevel. Hadde jeg vært førstegangs hadde jeg kanskje spurt om en tidligere time ;)

Ahus har sånn fødselsforbredene kurs som varer et par timer der det bla er omvisning :) les på hjemme siden deres :)

St.Olavs i Trondheim har ikke omvisning.. :-(

Ahus har sånn fødselsforbredene kurs som varer et par timer der det bla er omvisning :) les på hjemme siden deres :)

Det har jeg fått med meg :) Ønsker ikke kurs da vi hadde det forrige gang, men ønsker omvisning for å se tun A og tun B før jeg skriver ønske i fødselsbrevet mitt :)

Det har jeg fått med meg :) Ønsker ikke kurs da vi hadde det forrige gang, men ønsker omvisning for å se tun A og tun B før jeg skriver ønske i fødselsbrevet mitt :)

Ahus arrangerer fødetreff, det er gratis, jeg ringte de i går, etter å ha lest litt på siden:) Det er hver tirsdag mellom 12-13, det er hovedsaklig omvisning på tun A, fikk jeg opplysning om.

Jeg valgte å droppe det for tidene passet ikke for mannen min:p

Ahus arrangerer fødetreff, det er gratis, jeg ringte de i går, etter å ha lest litt på siden:) Det er hver tirsdag mellom 12-13, det er hovedsaklig omvisning på tun A, fikk jeg opplysning om.

Jeg valgte å droppe det for tidene passet ikke for mannen min:p

Jeg ringte også Ahus i går om det samme :) Fikk beskjed om hvis vi bare ønsker omvisning kunne vi bare ringe og høre om det passet en ettermiddag (da får man sikkert svar etter hvor mye de har å gjøre). Så vi kommer nok til å gjøre det :)

Jeg ringte også Ahus i går om det samme :) Fikk beskjed om hvis vi bare ønsker omvisning kunne vi bare ringe og høre om det passet en ettermiddag (da får man sikkert svar etter hvor mye de har å gjøre). Så vi kommer nok til å gjøre det :)

Det beste hadde vært omvisning på ettermiddagen,for vår del hadde det vært best:D Det er jo begrenset med hvor mye min man kan ta fri også fra jobben også. Kanskje jeg skal ringe igjen idag å høre om det finnes mulighet for en omvisning på ettermiddagen, selv om jeg tenker at jeg får tidsnok se sykehuset når jeg skal inn for å føde:p

Det beste hadde vært omvisning på ettermiddagen,for vår del hadde det vært best:D Det er jo begrenset med hvor mye min man kan ta fri også fra jobben også. Kanskje jeg skal ringe igjen idag å høre om det finnes mulighet for en omvisning på ettermiddagen, selv om jeg tenker at jeg får tidsnok se sykehuset når jeg skal inn for å føde:p

Jeg fikk hvertfall svar om at det var mulig så da burde det ikke være noe annerledes for deg :) Men ring og hør om de sier det samme. Det passer best på ettermiddagen for oss også i fht jobben til mannen.
Jeg har jo født en gang før, men det var da det gikk svineinfluensa så ingen fikk omvisning da, og fødselen min startet så brått og var så kjapp så fikk egentlig ikke helt med meg hvordan det var på føden.
Det viktigste for meg er å se forskjellen på tun A og B, vanskelig å si hva man ønsker når man ikke har sett det :)

Jeg fikk hvertfall svar om at det var mulig så da burde det ikke være noe annerledes for deg :) Men ring og hør om de sier det samme. Det passer best på ettermiddagen for oss også i fht jobben til mannen.
Jeg har jo født en gang før, men det var da det gikk svineinfluensa så ingen fikk omvisning da, og fødselen min startet så brått og var så kjapp så fikk egentlig ikke helt med meg hvordan det var på føden.
Det viktigste for meg er å se forskjellen på tun A og B, vanskelig å si hva man ønsker når man ikke har sett det :)
Hva er forksjellen på tun A og B egentlig:p har overhode ikke satt meg inn i det, er det at en av de tilbød epidural og den andre ikke?
Jeg skal prøve å ta en telefon idag kanskje, må bare diskutere med gubben først om han vil eller ikke:p

Se på Ahus sine hjemme sider. Avdeling føden. Tun A har alt for friske fødende med smertelindring. Tun B har epidural. .tror begge har badekar osv..

Jeg hadde en annen time på Gyn. igår, men forhørte meg for moroskyld. En sykepleier ringte opp på føden og ordnet så jeg skal fp komme å se imorgenkveld :-) Er 30 fullgåtte uker imorgen, termin 5/7.

Back
Topp