Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det min jordmor som samler en gruppe å drar på omvisningJeg har googlet meg ihjelp og finner ikke ut når det er omvisning på Bærum sykehus! Da jeg var der på OUL tror jeg jordmor nevnte at det er omvisning hver tirsdag og torsdag, men jeg finner ikke ut når på dagen det er. Noen som vet?
Ahh...det kan jo bli problematisk siden jeg bare går til fastlegen min og ikke jordmorHer er det min jordmor som samler en gruppe å drar på omvisning
God ide, jeg ringer dit og hørerI drammen fikk jeg en brosjyre og et telefon nr jeg skulle ringe
hun som tok OUL av meg sa jeg kunne prøve å avtale en omvisning den 5 des da
jeg skal inn til ultralyd igjen. Også sa hu at vis man ikke fikk rom på barsel hotellet
første natta som pleide man i allefall å få det andre natta. Håper du finner ut av det.
du kan jo kansje evetuelt ringe reseptionen på bærum å spørre!
Mener det er tirsdager kl 14Jeg har googlet meg ihjelp og finner ikke ut når det er omvisning på Bærum sykehus! Da jeg var der på OUL tror jeg jordmor nevnte at det er omvisning hver tirsdag og torsdag, men jeg finner ikke ut når på dagen det er. Noen som vet?